کد خبر: ۱۳۵۳۸۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سخنگوی دفتر ارتباطات مردمی محسن رضایی در خراسان‌رضوی حمایت ستاد انتخاباتی محسن رضایی از هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرد.

سیدکاظم هاشمی ظهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد، در واکنش به صبحت‌های حجت‌الاسلام تیمور علی عسگری مشاور رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر واگذاری ستادهای انتخاباتی محسن رضایی و حمایت حامیان وی از هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار حماسه سیاسی نیازمند حضور حداکثری ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه نظام جمهوری اسلامی هستیم؛ در عین حال یکی از مولفه‌های حضور حداکثری رعایت اخلاق انتخاباتی است.

وی افزود: تمام کاندیداها و حامیان آن‌ها باید در راستای تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت اخلاق انتخاباتی و تقوای سیاسی، از انتشار و بیان هرگونه تخریب و شایعه بپرهیزند.

سخنگوی دفتر ارتباطابات مردمی محسن رضایی در خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: با احترام به همه نامزدهایی که برای اعتلای نظام اسلامی پا به عرصه گذاشته‌اند، دفتر ارتباطابات مردمی دکتر محسن رضایی در خراسان‌رضوی شایعه هرگونه حمایت و واگذاری ستادهای انتخاباتی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را به دیگر کاندیداها تکذیب می‌کند.

وی تصریح کرد: به گفته محسن رضایی، وی تا آخرین لحظه در صحنه رقابت باقی مانده و قصد کناره‌گیری به نفع هیچ کس را هم ندارد.

تیمور علی عسگری از حامیان هاشمی رفسنجانی در جلسه آغاز فعالیت رسمی ستاد مردمی هاشمی رفسنجانی در خراسان‌رضوی بیان کرده بوده که ستاد مردمی محسن رضایی و حامیان وی اعلام حمایت از هاشمی رفسنجانی داشته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها