کد خبر: ۱۳۵۷۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
«جمعه ایرانی» این هفته با توجه به میلاد امیرمومنان،انتخابات ریاست جمهوری و سالروز آزادی خرمشهر ،ویژه برنامه ای را برای مخاطبان در رادیو ایران در نظر گرفته است.
سعید توکل سردبیر و تهیه کننده برنامه رادیویی جمعه ایرانی به «بانی فیلم» گفت: با توجه به رویکرد طنز برنامه و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تلاش کردیم تا در قالب نشاط آور و با نگاهی طنازانه و فارغ از هرگونه جانبداری و در راستای اخلاق رسانه ای برخی حواشی قابل اجرا در مقوله انتخابات را برگزینیم و به شوخی با آنها بپردازیم که آیتم هایی در این راستا تهیه شده و در برنامه این هفته پخش خواهد شد.

 

وی همچنین با اشاره به پخش آیتم های ثابتی همچون ماجراهای پ نه پ،60 ثانیه،هر لطیفه سکه اینترنتی اظهار داشت:با توجه به میلاد امیرمومنان حضرت علی (ع) و روز پدر نیز هنرمندان جمعه ایرانی به تولید و اجرای قطعاتی آهنگین در مدح آن حضرت پرداخته اند که به سمع شنوندگان خواهد رسید.

در بخش دیگری از این گفت و گو توکل به بخش جدیدی در برنامه اشاره کرد و گفت:در این برنامه آیتمی داریم در راستای مضرات و تخریب های برنامه ها و تولیدات ماهواره ای و سریال هایی که پخش می شود که از جمله آنها می توان به حریم سلطان و عمر گل لاله اشاره کرد که با نگاهی انتقادی و روشنگرانه در قالب این برنامه به آنها خواهیم پرداخت تا از سر وظیفه هشدارهای لازم را به مخاطبان خود داده باشیم.

 

تهیه کننده جمعه ایرانی به آیتم های به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت:در مجموع این هفته یکی از پربارترین و متنوع ترین برنامه ها را پشت سر خواهیم گذاشت و امیدواریم که مورد رضایت همراهان همیشگی برنامه قرار گیرد.

توکل به پخش مسابقه حضور ذهن که با اجرای مهران امامیه،الهام صفوی زاده و احسان کرمی و در حضور شرکت کنندگان ضبط شده نیز اشاره کرد و گفت:ما در بخش مسابقه ها یه اشتباه کوچولو را هم داریم که علاقمندان بسیاری دارد و این مسابقه نیز با اجرای رضا رفیع برگزار خواهد شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها