کد خبر: ۱۳۵۷۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
نامزد انتخابات یازدهم با بیان اینکه ما هر سه نفر تا آخر ادامه می‌دهیم و در نهایت تصمیم می‌گیریم چه کسی وارد صحنه انتخابات شود، گفت: نظر جامعتین در این زمینه تاثیر اساسی دارد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی کاندیدای یازدهین انتخابات ریاست‌جمهوری در حاشیه برنامه بیداری اسلامی، افق آینده و انتخابات 92 در جمع خبرنگاران در خصوص تبلیغات ریاست جمهوری اظهار داشت: با توجه به فرصتی که رسانه ملی در اختیار کانداها قرار داده فرصت کافی برای تبلیغات وجود دارد و نیازی به هزینه کردن زیاد نیست.

ولایتی در خصوص احتمال انصراف از کاندیداتوری تصریح کرد: به هیچ وجه این امکان وجود ندارد و تا آخر هستیم و منتظر رای مردم می‌مانیم؛ هر کس که در انتخابات پیروز شود حمایت اکثر مردم را به دنبال خواهد داشت و آنها در واقع به سابقه، برنامه و شخصیت افراد توجه دارند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم درباره خبری مبنی بر تعطیلی ستاد انتخابات ائتلاف پیشرفت گفت: ما سه نفر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا شما با سه کاندیدا در انتخابات حضور می‌یابید یا خیر، گفت: ما در کنار بقیه برادران به فعالیت خود ادامه می‌دهیم تا به توافق برسیم.

ولایتی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر کناره‌گیری به نفع یکی از کاندیداها خاطرنشان کرد: به هیچ وجه این طور نیست و ما هر سه نفر تا آخر ادامه می‌دهیم و در نهایت تصمیم خواهیم گرفت چه کسی باید به عنوان کاندیدای نهایی وارد صحنه شود.

وی در پایان تاکید کرد: بدون تردید نظر جامعتین در تعیین کاندیدای نهایی تاثیر اساسی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها