کد خبر: ۱۳۶۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۴ خرداد ۱۳۹۰
رئيس جمهور گفت: اي امام عزيز بدان كه همه ملت ايران متحد و يكدل پشت سر رهبري ايستاده ايم و آرزوي مستكبران و دنباله هاي داخلي آنها را براي سيطره مجدد بر اين سرزمين الهي را به همراه خودشان به گور خواهيم فرستاد .

به گزارش سرویس سیاسی بی باک ، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان كه در شب سالگرد ارتحال امام خميني در مرقد بنيان گذار انقلاب اسلامي سخن مي‌گفت با بيان اينكه بيست و دو سال از فراق امام راحل مي‌گذرد، اظهار داشت: امروز نام، ياد و راه او برجسته تر، روشن تر و فروزنده تر، فرا روي جامعه بشري قرار دارد .

فارس نوشت: وي با بيان اينكه ابعاد حركت و انقلاب امام خميني(ره) هر روز گسترده تر مي‌شود تصريح كرد: به رغم صف بندي همه مستكبران و شياطين عالم وهمه شيطنت‌هاي آنان، اهداف و آرمان‌هاي امام جهاني مي‌شود.

احمدي نژاد ادامه داد: به رغم همه اين صف بندي مستكبران عالم، اميد به ساختن آينده روشن خالي از مستكبران و سرشار از توحيد و عدالت هر روز بيشتر از گذشته است.

رئيس جمهور در ادامه يادآور شد: انسانها از هر قوم و مللي به دور از رنگها و سلايق، هر روز با امام احساس آشنايي و علاقه بيشتر مي كنند و امام خميني (ره) را از خودشان و خودشان را از امام مي دانند.

وي بيان داشت: ملت بزرگ ايران پس از گذشت 32 سال از پيروزي انقلاب و 22 سال از فراق امام، امروز مومن تر، مقاوم تر و اميدوار تر از هميشه در صحنه ايستاده و دشمنان خود را مايوس كرده است.

احمدي نژاد افزود: سوال اساسي اين است كه علت زنده بودن وعظمت امام خميني (ره) پس از 22 سال چيست كه اگر بخواهيم به اين سوال در يك كلمه پاسخ دهيم بايد بگوييم امام انساني بود كه حقيقت انساني را شناخت. امام خميني (ره) انساني متعالي و متكامل بود.

وي افزود: امام راحل از خاك پركشيد و تا قله هاي كمال و مرزهاي عصمت بالا رفت و افقي گسترده تر و حياتي بالاتر و ماندگار تر را پايه گذاري كرد.حقيقت اين است كه انسان مهم ترين موضوع در آفرينش است و خداوند همه عالم را براي انسان و انسان را براي خودش آفريد.

احمدي نژاد انسان را بزرگترين آيه خداوند خواند و اظهار داشت: اگر انسان خلق نمي شد، ظرفي براي معرفي خداوند وجود نداشت.

رئيس جمهور اسلامي ايران ادامه داد: خداوند انسان را خلق كرد تا اسماء و صفات خود را در او متجلي كند كه بر اين اساس اسم ستاريت، خلاقيت، رافت، رحمت و حكمت و هزار اسم خداوند در انسان متجلي مي شود.

وي تاكيد كرد كه خداوند انسان را خلق كرد و از او خواست با تلاش، مجاهدت و كسب معرفت و علم خود را تا خدا بالا ببرد.

احمدي نژاد با بيان اين نكته كه گام اول در تحقق راه رسيدن به خدا اجراي عدالت است گفت : ظلم بزرگترين دشمن ارزش هاي اسلامي و ساقط كننده انسان از قله هاي كمال است.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه ظلم كشنده مهر، محبت، عشق و رافت است، افزود: همه ارزش هاي الهي و انساني در سايه عدالت شكوفا مي شود و اين سكوي اول و آغاز حركت انسان است.

احمدي نژاد با يادآوري اينكه پيامبران آمدند تا انسانها به قسط و عدالت قيام كنند و در عدالت است كه همه استعدادها و فرصت ها، فرصت ارائه پيدا ميكند، تصريح كرد:پس از استقرار عدالت است كه حركت كمالي انسان اغاز و عشق و محبت جاري مي شود.

رئيس جمهور تصريح كرد: استقرار عدالت چه در بعد فردي و چه در بعد اجتماعي نيازمند دو عامل توحيد و مديريت صالح و عادل است كه البته توحيد خود در گرو حاكميت صالح و عادل است.

احمدي نژاد در تبيين عامل توحيد خاطرنشان كرد: تحقق عدالت فقط و فقط در سايه استقرار انديشه توحيدي ميسر مي‌شود و شرك بزرگترين ظلم است و محال است در سايه شرك عدالت مستقر شود.

وي در تشريح مديريت صالح و عادل بيان داشت : كسي كه مي خواهد در جامعه عدالت را برپا كند بايد در درون خود به اعتدال رسيده باشد و تمام علقه ها و حجاب ها را در هم شكسته و از نژاد، طايفه و جغرافيا و از قفس خود رها شده باشد.

احمدي نژاد گفت: كسي مي تواند الهي شود كه حقيقت كامل را در خود شكوفا كرده باشد و چنين كسي معتدل است و اين اعتدال و استقرار عدالت فقط و فقط در سايه انديشه توحيدي بوجود مي آيد.

رئيس جمهور ادامه افزود: به همين دليل است كه پيامبران الهي در ابتدا فرياد توحيد بلند مي كنند و اولين كلمه اي كه پيامبران به زبان مي اورده اند "لااله الا الله " بوده است.

وي ادامه داد: عدالت حاصل عدالت دروني انسان هاي صالح است كه در جامعه جاري مي شود و شاهد هستيم كه در طول تاريخ همه تبعيض ها و تحقير ها در مورد انسان از ناحيه حاكمان ناصالح و ناعادل بوجود آمده است.

احمدي نژاد افزود : پيامبران الهي آمده اند تا انسانها را از قعر ذلت به اوج عزت بالا ببرند.

وي امام راحل را مردي از جنس انبياء الهي ناميد و در ادامه بيان داشت: او آمد، از قلب تاريخ و از قلب انسانها و از قلب محرومان و بشريت را به راه انبياء الهي دعوت كرد.امام يك عارف به خدا پيوسته و او احياگر انسانيت انسانها بود.

رئيس جمهور افزود: امام خميني از همه حجابها عبور كرد و الهي شد و او يك مربي حقيقي و متخلق به اخلاق الهي بود. امام با نور خدا مي ديد و جانها را زنده مي كرد.

وي در ادامه با بيان اينكه وقتي انسان الهي شد، ابعاد جهاني پيدا مي‌كند و از جغرافيا و نژاد عبور مي كند و در دل و جان انسانها جاري مي شود، گفت:انسانها خودشان را در چنين انساني پيدا مي كنند و همه آرمانها و آرزوهاي خود را در او مي بينند.

وي ويژگيهاي امام خميني را مورد اشاره قرار داد و گفت كه يكي از ويژگيهاي ايشان اخلاص در عمل بود و ايشان بارها و بارها مي فرمودند همه كارها را براي خدا انجام دهيم و تلاش كنيم كه كارهاي شما براي خدا باشد.

رئيس جمهور ادامه داد : امام خميني مي فرمودند همه امور را به خدا بسپاريد و چيزي جز خدا نبينيد و اين راه، انديشه و مبناي امام بود.

احمدي نژاد بيان داشت: اين همان توحيد ناب و خالص است كه امام توكلش به خدا بود و جز خدا نمي انديشيد. ايشان جز خدا قدرتي نمي ديد و همه امور را در دست خدا مي ديد و همه وجودش محو در خدا بود. امام مي گفت ما عمل به وظيفه مي كنيم و خودخواهي ها و منيت ها در او اثري نداشت.

وي در ادامه سخنان خود متذكر شد : امام خميني دستهاي فاسدان را از بيت المال قطع كرد و بارها فرمودند كه حقوق ملت را از حلقوم متجاوزان بيرون خواهم آورد. او مخالف اشرافي گري و دست اندازي به بيت المال بود و با ميل به اشرافي گري در نظام الهي جمهوري اسلامي مخالفت مي كرد.

رئيس جمهور ادامه داد : امام خميني پرچمدار مبارزه با ظلم و ظالمان و مدافع مظلومان در سرتاسر جهان بود. او پرچمدار ايستادگي در برابر مستكبران و حمايت از مستضعفان بود.

احمدي نژاد افزود : امام خطاب به ملت ايران فرمودند شما با شرق تجاوزگر و غرب جنايتكار مبارزه كرديد ودر مقابل آنان ايستاديد وهر كس خيال سازش را با آنها داشته باشد، بي محابا بدون هيچ ملاحظه اي او را از صفحه روزگار براندازيد كه سازش با شرق و غرب خود باختگي و خيانت به اسلام است.

وي شجاعت را يكي ديگر از ويژگيهاي امام خميني دانست و ابراز داشت : شجاعت او برخواسته از توحيد ناب و اخلاص او در عمل بود. امام وقتي تنها بود و هنوز ياري نداشت و زماني كه ملت ايران را تحت فشار بود، فرمود اگر خميني يكه و تنها هم بماند باز در برابر همه هيمنه مستكبران مي ايستد .

رئيس جمهور ادامه داد: امام مستكبران را به دليل ايمان خالصي كه داشت، به حساب نمي آورد . در اوج فشارهاي سال 58 ودر زمان تسخير لانه جاسوسي كه هنوز انقلاب پا نگرفته بود و جمهوري اسلامي ايران مستقر نشده بود و سپاه، ارتش و بسيجي نبود ايشان فرمودند امريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند .

وي تصريح كرد: داشتن نگاه جهاني ويژگي ديگر امام بود و ايشان بدنبال تاسيس حكومت جهاني براي نجات همه انسانها و همه ملت ها بود.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه امام پرچمدار مبارزه با استكبار براي مظلومان دنيا بود، اظهار داشت: ايشان مي فرمودند ظلم هست، مبارزه است و تا مبارزه هست ما هستيم. امام تنها كسي بود كه از محرومان به عنوان ولي نعمتان مسئولان ياد كرد و او عاشق محرومان بود.

رئيس جمهور تاكيد كرد : پافشاري به ساختن ايران ديگر ويژگي امام بود كه مي فرمود همه بايد تلاش كنند و تك تك مردم از كشاورز، كارگر، فرهنگي، روحاني و دانشگاهي براي ساختن ايران تلاش كند.

احمدي نژاد ادامه داد : انديشه امام اين بود كه مكتب و انديشه ما تا زماني كه يك الگوي عملي ارائه ندهيم، نمي تواند جهاني شود.

وي پافشاري براي احقاق حق و دستيابي به عدل را ديگر ويژگي امام توصيف كرد و گفت: امام ذره اي از عدل و حق فاصله نگرفت و همواره بدنبال دست يابي به اين دو مهم بود.

احمدي نژاد گفت: امام خميني براي استقرار حق و عدل همه توهين ها، افتراها را تحمل كرد و بواسطه اين فشارها ذره اي از مسير عدالت وحق جدا نشد و همواره پرچمدار عدالت و حق طلبي بود.

رئيس جمهور كشورمان در ادامه سخنان خود در حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) به شرايط جهاني و بين المللي و سياست هاي‌ آمريكا اشاره كرد و گفت : كساني كه با تاريخ آشنا هستند مي دانند در برابر حركت توحيدي، همواره مستكبران، خودخواهان و سلطه گران قد علم كرده اند و پيكار حق و باطل در طول تاريخ تا رسيدن به نقطه نهايي ادامه داشته است.

وي افزود : امروز مستكبران حال حاضر دنيا، قوي ترين، مقتدر ترين و موثر ترين مستكبران طول تاريخ هستند. بزرگترين طاغوت‌هاي تاريخ فقط بر يك منطقه اي از دنيا حاكم بودند و بخشي از ثروتها را غارت مي كردند و بخشي از مردم را تحت ظلم و تحقير و سركوب قرار مي دادند اما دايره سلطه مستكبران امروز همه دنيا را فرا گرفته است.

رئيس جمهور گفت: در يك قرن بيش از 100 ميليون انسان را كشتند كه اگر كشتارهاي طول تاريخ مستكبران را جمع بزنيم به يك دهم اين هم نمي رسد. در بخش غارت ثروت هاي ملت ها ساز و كارهايي را تعبيه كرده اند كه روزانه بدون انكه ملت ها متوجه شوند از جيب آنها بر مي دارند.

احمدي نژاد خاطرنشان كرد: متاسفانه در بعضي جاها بعضي به اصطلاح عالمان خواسته هاي مستكبران را به زبان بومي ترجمه مي كنند و جا مي اندازند. امروز در خيلي از كشورهاي آفريقايي و آمريكاي جنوبي، عليرغم ذخاير عظيم، فقر موج مي زند و همزمان سرمايه داران آمريكايي و اروپايي تمام معادن را غارت مي كنند و مي برند و يك درصد آن را هم در اختيار دولت ها و ملت ها قرار نمي دهند.

رئيس جمهور با اشاره به بحث سيطره دلار بر اقتصاد جهاني هم عنوان داشت : بعد از جنگ جهاني دوم، قراردادي بسته شد و بر اساس آتن كشورها پذيرفتند كه دلار پول جهاني شود اما براي جلوگيري از چاپ دلارهاي تقلبي و تقلب دولت امريكا، قرار گذاشتند و دولت آمريكا متعهد شد كه معادل دلارهايي كه چاپ مي كنند طلا ذخيره كند تا نتواند ملت ها را بچاپد.

احمدي نژاد افزود: در سال 70 و 71 ميلادي دولت امريكا به طور يكجانبه اين قرارداد را زيرپا گذشت درحالي كه دلار جهاني شده بود و ذخاير كشورها همه با دلار بود. دولت هاي متولي آمريكا،كسري بودجه هاي و هزينه هاي لشگر كشي، دنيا طلبي و جنايت‌هاي خود را با چاپ دلارهاي بدون پشتوانه تامين كردند.

رئيس جمهور با اشاره به گزارشي مبني بر چاپ بيش از 32 هزار ميليارد دلار تقلبي و بدون پشتوانه در طي 40 سال خاطرنشان كرد: آنها در ازاي كاغذي كه مي دهند كالا و جنس از ساير ملت ها تحويل گرفته اند و به آمريكا منتقل كرده اند.

احمدي نژاد با اشاره به حديثي از امام علي (ع) با مضمون اينكه ثروت انباشته ثروتمندان به خاطر ظلم به محرومان جامعه است گفت: در آن‌جا فردي وجود دارد كه پانصد ميليارد دلار و فردي دو هزار ميليارد دلار ثروت دارد كه همه اينها حاصل غارت ملتها است. آنها پنجاه تومان مي دهند و يك كاغذ سبز رنگ چاپ مي كنند و روي آن مي نويسند 100 دلار، پانصد دلار و در دنيا پخش مي كنند و به دست ملتها مي دهند و به جاي آن كالا مي گيرند و اين ملتها هم متوجه نمي شوند.

وي تاكيد كرد: مانند اين است كه بانك مركزي ما دائم اسكناس چاپ كند. هر چقدر كه اسكناس بي پشتوانه چاپ بكند معنايش اين است كه به همان اندازه از جيب مردم برداشته است. كدام مستكبر در طول تاريخ چنين غارتي را انجام داده است؛ كدام مستكبر در طول تاريخ توانسته است با تحقير ملت ها و فضاسازي ها، جنايت كاران صهيونيست را صلح طلب و مظلوم معرفي كند و بعد به آنها جايزه صلح نوبل بدهد و عده اي هم كف بزنند.

احمدي نژاد با اشاره به قدرت رسانه اي و قدرت فريب آمريكا در جهان گفت: هيچ طاغوتي در طول تاريخ به اندازه شيطان بزرگ قدرت فريبكاري و رياكاري نداشته است. در حالي كه همه ديكتاتوريها مولود و مورد حمايت آنهاست و انديشه ديكتاتوري برآمده از نظام استكباري است، آنها شعار آزادي ، دموكراسي و حقوق بشر سر مي دهند و ملتهاي آزاده را در مجامع بين المللي به اتهام عدم حمايت از حقوق بشر محكوم مي كنند.

رئيس جمهور گفت: در كشورهاي خودشان ازادي وجود ندارد و ديكتاتوري در اوج است و زاويه محدودي باز كرده اند و مردم ، آنجا هر كاري مي خواهند مي كنند اما درباره سياست هاي اصلي و بين المللي كسي جرات ندارد قيام كند و حرفي بزند.

وي سپس ماجراي ساختگي هولوكاست را مورد اشاره قرار داد و در ادامه خاطرنشان كرد: اين موضوع را آنقدر قوي در دنيا مطرح مي كنند كه كسي جز ملت ايران، جرات نمي كند عليه آنها قيام كند. باور ما اين است كه استكبار امروز، مانع اخر در برابر جبهه توحيد است و اگر به فضل خدا از اين مانع عبور كنيم، حركت توحيدي براي رسيدن به حكومت جهاني و سعادت بشر، سرازيري است .

احمدي نژاد افزود: بشارت مي دهم به فضل الهي اين استكبار در پايان راه است و سوخت و انرژي تاريخي مستكبران تمام و تئوري آنها با شكست مواجه شده است. ماركسيسم كه يك بال اين انديشه ضد بشري و مادي بود در هم شكست و به تاريخ پيوست و به لطف خدا و با ايستادگي همه آزاديخواهان ملت بال ديگر جبهه استكبار يعني اومانيسم، ليبراليسم و در صدر آن امريكا هم رفتني است و بزودي ساقط خواهد شد. آنها در حلقه اخر حيات خود و در بن بست كامل اند.

رئيس جمهور در ادامه گفت: امروز جانشين آقاي بوش ماسك حمايت از ملت هاي منطقه، دفاع از آزادي و حقوق ملت ها را به چهره زده است اما هدف نجات رژيم صهيونيستي و اقتصاد سرمايه داري است.

وي ادامه داد : نفر قبلي براي نجات رژيم جعلي و جنايتكار صهيونيستي كه پايگاه تاريخي استكبار در دل منطقه توحيدي است و نجات اقتصاد در حال اضمحلال خودشان، ماجراي مشكوك 11 سپتامبر را طراحي كرد و مانند هولوكاست اجازه نمي دهند كسي علت آن را واكاوي كنند. امروز هم به بهانه 11 سپتامبر به افغانستان و عراق حمله كردند و بعد حمله به ايران را در برنامه داشتند اما با ايستادگي ملت ايران و هوشمندي رهبر عزيز ما در گل فرو رفتند و شكست خوردند و بي ابرو شدند.

رئيس جمهور با بيان اينكه هنوز در برنامه ها و سياست هاي آمريكا تغيير ايجاد نشده است تصريح كرد: همانطور كه استعمار گران و برده داران ماسك حقوق بشر و دموكراسي به چهره زدند امروز هم جانشين آقاي بوش ماسك حمايت از ملت هاي منطقه، دفاع از آزادي و حقوق ملت ها را به چهره زده است اما هدف نجات رژيم صهيونيستي و اقتصادي سرمايه داري است.

احمدي نژاد تصريح كرد: خوشبختانه ملت ها در حال بيداري و به دنبال عدالت، آزادي و ارزش هاي الهي و اسلامي اند و آنها در پايان راه قرار دارند.

وي با اشاره به جملاتي از امام خميني (ره)‌درباره تشنه بودن جهان امروز به فرهنگ اسلام ناب محمدي (ص) گفت: همه ملت ها بايد هوشيار باشند چرا كه خط و جهت اصلي، مبارزه با سيطره آمريكا و موجوديت رژيم صهيونيستي است. تا زماني كه رژيم صهيونيستي حتي در يك وجب از سرزمين فلسطين حضور داشته باشد منطقه روي آسايش و آرامش نخواهد ديد. پس همه ملت ها پيش به سوي محو سلطه امريكا در منطقه و محو رژيم صهيونيستي.


رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود، راه امام و ولايت را تنها گزينه به جاي وضع موجود جهان دانست و افزود: اين راه كه قابليت تحقق دارد تنها راه حقيقت و كمال انساني است. حكومت جهاني عدالت به رهبري انسان كامل و امام معصوم، وعده همه انبياء و اراده الهي و بزرگترين هديه خدا به بشريت و نهايت اين جهاني بشر و نقطه آغاز خدايي شدن است.

وي تصريح كرد: اين نقطه اشتراك همه موحدان، عدالت طلبان، آزاديخواهان و ميعاد همه فطرت ها و جانهاي الهي است. اين تئوري حقيقت و جايگزين اصلي به جاي تئوريهاي سرمايه داري و مادي گري مدرن است.

احمدي نژاد يكي از ويژگيهاي امام خميني را احياي انديشه ولايت و امامت عنوان كرد و گفت كه احياي انسان و كمال انساني در سايه حاكميت انسانهاي صالح و در نقطه اوج حاكميت انسان كامل است. خداوند متعال براي تحقق عدالت كامل، ولايت انسان كامل را به بشريت هديه كرده است و بشريت بايد تلاش كند تا به او برسد.

احمدي نژاد گفت: پايه اين ولايت عشق است و ماموريت آن اجراي عدالت. اين ولايت از ولايت الهي سرچشمه مي گيرد و در سلسله مراتب از صادر اول يعني پيامبر اسلام (ص) ‌و تا امام عصر (عج) ادامه دارد. امام عزيز ما با طرح تئوري ولايت فقيه و استقرار آن، راه شناختن و رسيدن به ولايت الهي را ترسيم و جامعه ما را در اين راه نوراني هدايت كرد و اين مهمترين كار امام است.

احمدي نژاد خاطرنشان كرد: اي امام عزيز با تو عهد مي بنديم كه تا آخرين قطره خون از ميراث گرانقدر تو پاسداري كنيم. اي امام عزيز با تو عهد مي بنديم كه تا آخر با تمام مظاهر شرك، ظلم و بي عدالتي و با همه توان با اشرافيت و خوي طاغوتي گري كه خطر اصلي از درون است مبارزه كنيم.
"اي امام عزيز با تو عهد مي بنديم تا ريشه كني فقر و بي عدالتي از سرزمين نوراني امام لحظه اي غفلت نكنيم و با تمام وجود در برابر سلطه گران، مستكبران، زياده خواهان و غارتگران بين المللي و غير بين المللي بايستيم و از فشارها و تهمت ها و جو سازيهاي آنها هراسي به دل راه ندهيم. "

رئيس جمهور اظهار داشت: اينها مطالبه رهبري عزيز است كه ما تا آخر پاي آن ايستاده ايم. اي امام عزيز بدان كه همه ملت ايران متحد و يكدل پشت سر رهبري ايستاده ايم و آرزوي مستكبران و دنباله هاي داخلي آنها را براي سيطره مجدد بر اين سرزمين الهي و يا خاموش كردن شعله هاي انديشه هاي انقلابي و تسلط بر منطقه را به همراه خودشان به گور خواهيم فرستاد . اي امام بزرگ انديشه پاكي، ساده زيستي، پاك دستي، خدمتگزاري و اخلاص در عمل و عشق به انسانها به خصوص به محرومين را چون امانتي مقدس از ناحيه تو پاس خواهيم داشت

وي در خاتمه گفت: اي امام عزيز در راه ساختن ايران بر پايه جامعه اي الگو و پيشرفته تا آخر از پاي نخواهيم نشست . اي امام عزيز مي دانيم كه ملت و ياران تو از همه جاي جهان تا برافراشتن توحيد و عدالت و استقرار كلمه لا اله الاالله و محمد رسول الله بر فراز كاخهاي استعمار گران و مستكبران، راهت را ادامه خواهند داد و لحظه اي از پاي نخواهند نشت.

*********

به گزارش فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران شب گذشته در بدو ورود به حرم حضرت امام خميني (ره) مورد استقبال سيد حسن خميني نوه امام قرار گرفت و لحظاتي را با وي به گفتگو نشست. رئيس جمهور سپس در جمع زائران و عاشقان امام عظيم‌الشأن به سخنراني پرداخت.

مراسم شب گذشته در مرقد مطهر امام خميني بر خلاف خواسته جريان فتنه و انحرافي همچون سال‌هاي گذشته در آرامش كامل برگزار شد و حاضران در مراسم همچون هميشه شعارهايي در دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي و استمرار حركت انقلابي امام عظيم‌الشان و نيز اطاعت و پيروي از رهبر معظم انقلاب سر دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها