کد خبر: ۱۳۶۲۹۶
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
عضو کمیسیون انرژی با رد احتمال انصراف حدادعادل و عدم حمایت وی از جلیلی گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی حکمیتی میان اعضای ائتلاف پیشرفت نمی‌کند.
 
به گزارش 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، حسین نجابت درباره تاخیر در معرفی نامزد نهایی ائتلاف 1+2 گفت: به تاخیر افتادن معرفی نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت برای بازی با افکار عمومی نیست.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی اکبر ولایتی معتقد است نامزد ائتلاف پیشرفت پس از تبلیغات باید مشخص شود، تصریح کرد: ولایتی اعتقاد دارد در این برهه زمانی آرای مردم شکل نگرفته و باید 10روز از تبلیغات بگذرد بعد نظرسنجی شود.

 ائتلاف 1+2 دیگرستاد مشترک ندارد

 وی درباره استعفای حسین مظفر از ریاست ائتلاف پیشرفت، گفت: خاموشی پیش از این اعلام کرده که کار این ستاد برای انتخابات به اتمام رسیده و این بدان معنی نیست که انشقاقی در ائتلاف پیشرفت به وجود آمده باشد و از این پس ائتلاف پیشرفت ستاد مشترکی نخواهد داشت.

 نجابت، ادامه داد: فردا ( دوشنبه 6خرداد) اعضای 1+2 با آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی و هیاتی از جامعتین دیدار می‌کند، در این دیدار بر اجماع اصولگرایان تاکید خواهد شد.

 آیت الله مهدوی کنی حکمیتی میان اعضای ائتلاف 1+2 نخواهد داشت

 نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در دیدار فردا آیت الله مهدوی کنی هیچ حکمیتی بین اعضای ائتلاف پیشرفت نخواهد داشت، توضیح داد:  در این جلسه هماهنگی‌هایی درباره انتخاب نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت صورت خواهد گرفت.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نظرسنجی اعضای ائتلاف پیشرفت در حال برگزاری است، توضیح داد: برخی از نظرسنجی ها در حال برگزاری است و نظرسنجی های نیز به سفارش اعضا به صورت شخصی در تاریخ 11و 12خرداد انجام خواهد شد که نتایج آن 16 خرداد مشخص اعلام می شود.

  حداد عادل به نفع کسی انصراف نخواهد داد

 نجابت با بیان اینکه حداد عادل به نفع کسی انصراف نخواهد داد، گفت: اعلام حمایت حداد عادل از جلیلی به دلیل آرای پائین در نظر سنجی ها صحت ندارد و وی اعلام کرده اگر جلیلی رای قابل توجهی داشته باشد اعضای ائتلاف پیشرفت آن را مدنظر قرار می دهند.

 در نظر سنجی ها قالیباف پیشتاز است

 وی با اشاره به سبد رای اعضای ائتلاف پیشرفت، افزود: در نظر سنجی های که صورت گرفته تاکنون قالیباف بیشترین آرا را دارد و بعد از وی  ولایتی و حدادعادل قرار دارند.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه امروز ستاد انتخاباتی حداد عادل تشکیل می شود، توضیح داد: اعضای ستاد حداد عادل در نشست خبری که وی خواهد داشت مشخص خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها