کد خبر: ۱۳۶۳۸۳
زمان انتشار: ۰۰:۱۷     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲

آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به غلامعلی حدادعادل کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

5 خرداد:


18:12: غلامعلی حدادعادل در نشست خبری گفته است "پرونده هسته‌ای از نظر ما ابهامی ندارد و مشکل از رئیس‌جمهور آمریکا است نه رئیس‌جمهور ایران. مشکل رئیس‌جمهور آمریکا است که آدمی که خواب باشد می‌توان بیدار کرد، اما آدمی که خود را به خواب زده باشد، نمی‌شود او را بیدار کرد. اما ما سعی می‌کنیم که صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای را از طریق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، رسانه‌ها و ملت‌های دیگر تبیین کنیم".

او در خصوص اینکه آیا سفرهای استانی در دولت وی ادامه‌دار خواهد بود، تاکید کرد: سفرهای استانی را مفید می‌دانم و از احمدی‌نژاد به خاطر آن تشکر می‌کنیم. اما باید گفت که "اندازه نگه‌دار که اندازه نکوست"، به شرطی‌که سفرهای استانی زیاد نشود و دولت فرصت رسیدگی به مسائل اصلی کشور را در مرکز داشته باشد، این سفرها مفید است.

در ادامه حسین نجابت رئیس‌ ستاد انتخاباتی حدادعادل با بیان اینکه حدود 5 ماه است که برخی اساتید دانشگاه‌ها و کارشناسان اجرایی مطالعه‌ای را در امر اجرایی شروع کرده‌اند، افزود: در 7 کمیته اصلی و با روش علمی وضعیت موجود و اولویت برای هر وزارتخانه تعیین شده است و فردا بعدازظهر ساعت 15 در خیابان خردمند جنوبی، کوچه سوم، پلاک یک با حضور کارشناسان برنامه‌های هر وزارتخانه به تفکیک رونمایی خواهد شد.

حدادعادل در خصوص استفاده از نظر علما گفت: در کنار نظرسنجی‌ها ما از نظرات علمای محترم، جامعه روحانیت مبارز وجامعه مدرسین استفاده خواهیم کرد، ولی اینکه طریقه استفاده چگونه باشد درمذاکره روشن می‌شود. ما نظرسنجی را مهم و موثر می‌دانیم، البته ائتلاف محفوظ است و نظر جامعتین را نیز محترم می‌دانیم.


16:42: غلامعلی حدادعادل در نشست خبری خود با بیان اینکه تصمیمی برای کناره‌گیری به نفع جلیلی ندارم، اظهار داشت: فردا از مجموعه مطالعات مکتوب متخصصان اقتصادی رونمایی می‌شود که این مجموعه پشتوانه عملی کارهای من است.

عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه هیچ‌کدام از اعضا نظرسنجی را نفی نکرده‌اند و چگونگی بهره‌برداری از نظرسنجی‌ها طی مذاکرات با علما مشخص می‌شود، افزود: اعلام گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت به بعد از فرصت تبلیغات رادیو و تلویزیون موکول شد. تضمینی وجود ندارد که آرای یک کاندیدا  پس از کناره‌گیری به کاندیدای دیگر اختصاص یابد زیرا مردم تصمیم گیرنده‌اند.

همچنین در جریان کنفرانس خبری حداد عادل، حسین نجابت رئیس ستاد انتخاباتی وی اسامی مسئولین کمیته‌های مختلف ستاد انتخاباتی حداد عادل را اعلام کرد: براین اساس رحمانی‌نیا به عنوان قائم‌مقام، الیاس نادران به عنوان رئیس کمیته اقتصادی، ایمانی به عنوان رئیس کمیته تبلیغات، منوچهر محمدی به عنوان رئیس سیاست خارجی، مجتبی شاکری به عنوان رئیس کمیته ایثارگران، زهره الهیان به عنوان رئیس کمیته بانوان، جوکار به عنوان مسئول امور استان‌ها، مجتبی توانگر به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی و مهدی تاج به عنوان مسئول کمیته ورزش ستاد انتخاباتی حداد عادل معرفی شدند. (لینک خبر)


15:04: حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس ستاد انتخابات غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم، با بیان اینکه حدادعادل از ابتدا تنها کسی بود که برپایبندی خود به ائتلاف پیشرفت تاکید می‌کرد و اکنون نیز به این ائتلاف پایبند است و به صورت جدی در صحنه حضور دارد و کارهای تبلیغاتی خود را انجام می‌دهد، گفت: بر اساس تصمیم اعضای ائتلاف پیشرفت پس از برگزاری مناظرات تلویزیونی کاندیدای نهایی ائتلاف مشخص خواهد شد.

وی گفت: حدادعادل منتظر نتایج نظرسنجی‌ها و نظر جامعتین است و همواره به تعهدات ائتلاف پایبند بوده است. وی به صورت جدی در صحنه حضور دارد و بنده پایبندی ایشان به ائتلاف و تعهدات آن را از همه بیشتر می‌دانم. (لینک خبر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها