کد خبر: ۱۳۶۴۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
در حالی که روزهای داغ امتحانات آغاز شده است و دانشجویان با حضور در مساجد دانشگاه ها فضای خاصی را به روح دانشگاه های خود دادند، اما هنوز هم فضای انتخاباتی در دانشگاه ها سرد نشده است.
598 به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»، خبرهایی از گوشه و کنار دانشگاه ها بدست آورده که در ذلیل آمده است.
 
لغو يك مناظره انتخاباتي با دليلي جالب در دانشگاه هنر اصفهان
براساس برنامه ريزي و اعلام تشكل هاي دانشجويي دانشگاه هنر اصفهان قرار بود مراسم مناظره اي با حضور آقايان «سالارزاده» (به نمايندگي از دكتر «عارف») و «قربانزاده» (به نمايندگي از دكتر «قاليباف») روز چهارشنبه اول خردادماه در اين دانشگاه برگزار گردد كه مجوز مراسم مذكور با بيان عدم توانايي تأمين امنيت مراسم! از سوي مسئولان دانشگاه هنر اصفهان لغو گرديد.
 
مسئولان دانشگاه هنر اصفهان در حالي با اين دليل جالب توجه مراسم مذكور را لغو و مانع از برگزاري شده اند كه به نظر نمي رسد چهره هاي حاضر در مناظره چندان از لحاظ حفظ امنيت در معرض تهديد بوده باشند.
 
آگهي استخدام دانشجو جهت فعاليت در ستاد انتخاباتي آقاي «قاف»
طي روزهاي گذشته اطلاعيه اي مبني بر دعوت به همكاري و استخدام دانشجويان جهت فعاليت در ستاد انتخاباتي دكتر «قاف» بر روي تابلو خوابگاه دانشجويي شهيد چمران دانشگاه تهران نصب گرديد و از دانشجويان خواسته شده است در صورت تمايل با شماره 09126700064 تماس حاصل نمايند.
براساس اين گزارش با پيگيري خبرنگار خبرنامه دانشجويان ايران و تماس با شماره تلفن مذكور، قول هايي در خصوص ارائه يك كارت .... به دانشجوياني كه در ستاد مذكور فعاليت كنند ارائه خواهد شد.
 
درخواست مبارزه رئيس جمهور آينده با پارتي بازي  در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل
در روزهاي گذشته طوماري به امضاء دانشجويان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل رسيد كه طي آن از رئيس جمهور آينده خواستار برخورد با معضل پارتی بازی در جامعه شدند.
 
براساس اين گزارش در بخشي از متن اين طومار آمده است: "در حالی که اگر همه چیز سر جای خود قرار می گرفت، چه بسا این کسانی که به علت نداشتن دوست و آشنا در نهادها و ادارات مختلف بدون هیچ سوال و جوابی از لیست ها خط می خورند، کشور را به سوی قله های پیشرفت حرکت می دادند. حال آنکه تجربه نشان داده است جماعت پارتی دار عمدتا نه کیفیت لازم برای تصدی امور را دارند و نه دانش لازم را و تنها با توجه به نسبت فامیلی یا دوستی با یک مسئول رده بالا، جایی برای خود باز کرده اند".
 
هشدار به دانشجويان خارجي يكي از دانشگاه ها در خصوص عضويت در شبكه هاي اجتماعي
اخيراً حراست يكي از دانشگاه هاي هنر با احضار تعدادي از دانشجويان خارجي ساكن در خوابگاه اين دانشگاه به آنها هشدار داده است در صورتي كه از عضويت در شبكه هاي مجازي نظير فيس بوك و... خارج نشوند با آنها برخورد خواهد شد.
 
همچنين گفته مي شود برخي از دانشجويان خارجي ضمن خروج از صفحاتي كه با نام خود در شبكه هاي اجتماعي ايجاد كرده بودند، مجدداً با هويت جعلي در فضاي مجازي شروع به فعاليت كرده اند.
 
براساس اين گزارش اقدام حراست دانشگاه مذكور با انتقاد جريان هاي ارزشي دانشگاه مواجه گرديده است و معتقدند اين اقدام باعث بروز بدبيني بين دانشجويان غيرايراني در خصوص كشورمان خواهد شد.
 
برگزاري جلسات انتخاباتي معاون آموزشي يكي از دانشگاه هاي صنعتي استان سمنان
اخيراً مشاهده شده است دكتر «ر» معاون آموزشي يك دانشگاه صنعتي استان سمنان با برگزاري جلسات با فعالين دانشجويي و همچنين اساتيد اين دانشگاه از آنها خواسته است تا ضمن اعلام حمايت از آقاي «قاف» در ستاد انتخاباتي وي فعاليت كنند.
 
گفتني است اين اقدام معاون آموزشي دانشگاه صنعتي شاهرود شايعاتي را مبني بر به رياست رسيدن وي در صورت پيروزي آقاي «قاف» در بين دانشجويان و اساتيد به وجود آورده است.
 
براساس اين گزارش دكتر «ر» يكي از اعضاي اصلي ستاد انتخاباتي اين كانديدا در شهرستان شاهرود مي باشد كه در خصوص اينكه حدود 40 تا 50 نفر از اساتيد دانشگاه را در اين خصوص فعال خواهد كرد، مطالبي را بيان نموده است.
 
سخنراني آقاي عدم احراز صلاحيت شده بهاري با محوريت ضرورت ارتباطات جنسي 
عصر روز سه شنبه 24 ارديبهشت ماه نشستي انتخاباتي با حضور كانديداي بهاري و حدود 400 نفر از فعالان وبلاگي و حاميان دانشجويي وي در محلي به آدرس خیابان شهید بهشتی- خیابان قائم مقام فرهانی جنوبی- کوچه میرزا حسنی برگزار گرديد.
 
كانديداي عدم احراز صلاحيت شده بهاري در اين نشست با بيان اينكه يكي از مهمترين و بهترين و زيباترين بحث ها رابطه جنسي بين زن و مرد است گفت: "متأسفانه ما فقط به قباحت اين قضيه فكر مي كنيم... ميل جنسي در دوستي ميان زن و مرد فوق العاده تأثير دارد... هيچ رابطه دوستي بهتر از رابطه جنسي نيست... حرام است ما ميل جنسي را حذف كنيم".
 
البته اين كانديداي عدم احراز صلاحيت شده همچنين در خصوص حجاب نيز نكات جالب توجهي را بيان كرده و مي گويد: "اصل بر حجاب و پوشش نيست، اصل بر بروز و ظهور است، اصل بر ظرفيت است...".
البته مشخص نيست اين مباحث اين كانديداي عدم احراز صلاحيت شده چه ارتباطي با انتخابات داشته است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها