کد خبر: ۱۳۶۸۴۶
زمان انتشار: ۰۲:۱۴     ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به علی‌اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

7 خرداد:

 


19:06: جبهه"حامیان مردمی و دانشجویی علی‌اکبر ولایتی" با صدور بیانیه‌ای، اعضای شورای مرکزی این تشکل را معرفی و تاکید کرد: حضور فردی ولایتمدار، با تدبیر، با برنامه و آزمون پس داده  باعث خواهد شد تا قطار انقلاب بیش از پبش پرشتاب حرکت کند.

امیر شمس، محمد بحرینیان، علیرضا شاهرضایی، محمد‌مهدی رمضانزاده، مرتضی ملوندی، اصلان مشهدی، محمد طالب و ‌پروانه شمسی‌پور اعضای مرکزی جبهه"حامیان مردمی و دانشجویی علی‌اکبر ولایتی" هستند. (لینک خبر)


17:55: علی‌اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و یکی از اعضای ائتلاف پیشرفت بعدازظهر امروز در مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

ولایتی با تأکید بر اینکه "ما هیچ تاریخی ذکر نکرده‌ایم"، گفت: دلیل اینکه اعلام گزینه نهایی عقب افتاد، این بود که احتمال می‌دادیم اگر تصمیم را زودهنگام اعلام کنیم، از سوی کسانی که با ما در رقابت هستند، تلاش‌هایی برای تخریب آن گزینه صورت گیرد چراکه موقعی که اصول‌گرایان خیلی زودرس روی یک نفر متمرکز شدند، تخریب‌ها روی وی شروع شد و ما از این نگران بودیم که با این روند اصول‌گرایان از کاندیدایی که تخریب نشده، محروم شوند.

وی همچنین تصریح کرد: آنچه در بیانیه دیروز ملاحظه کردید، مورد توافق هر سه نفر بود و در محضر برخی از علمای بزرگ تصمیم‌گیری شد و آنچه خارج از این گفته می‌شود، حاشیه‌پردازی خارج از این مجموعه است. بنابراین این تصمیم‌گیری تا دیروز بعد از ظهر بود که ما در خدمت جمعی از علمای بزرگ بودیم و این تفاهم جمعی بود که دیروز اعلام کردیم. (لینک خبر)


17:23: علی‌اکبر ولایتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با دبیرکل و نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی طی سخنانی گفته است: تا آخر هستم و کنار نمی‌روم. در این دیدار که محمد نبی حبیبی دبیرکل و اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی هم حضور داشتند، حبیبی تمایل حزب موتلفه اسلامی را به ولایتی اعلام کرد و گفت: بر اساس رای تمایل شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی, این حزب در انتخابات آینده از شما پشتیبانی خواهد کرد. (لینک خبر)


16:13: در پی دعوت جمعی از مردم ارومیه از علی اکبر ولایتی، او پنجشنبه (9خرداد) به این شهر سفر می‌کند.ولایتی فردا (چهارشنبه) هم  به زنجان و قزوین سفر کند. (لینک خبر)


15:04: علی اکبر ولایتی ظهر امروز در نشست خبری خود در مورد ائئلاف پیشرفت می‌گوید: در مورد ائتلاف سه‌گانه متناسب با تحولاتی که در میدان رقابت سیاسی در طی هفته‌های اخیر پدید آمده است، ما این حق را محفوظ نگه داشته‌ایم که با هم مشورت کرده و به یک نتیجه برسیم که متناسب با شرایط باشد و این حکایت از نقض قرار بین ما نیست.

ولایتی در پاسخ به این پرسش که اگر جامعتین به جز شما به فرد دیگری در ائتلاف یا خارج از آن برسند، کنار خواهید کشید، اظهار داشت: آن کسی که از ماه‌ها قبل به صراحت بر تصمیم مشترک جامعتین تکیه کرده، بنده بودم و همچنان بر عهد خودم هستم و براین عهد عمل خواهم کرد.(لینک خبر)


12:12: علی اکبر ولایتی در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود فردا چهارشنبه 8خرداد ماه پس از دیدار با مردم زنجان وارد قزوین  می‌شود.(لینک خبر)


12:11: جامعه روحانیت مبارز با صدور اطلاعیه‌ای خبر منتشره در یکی از سایت‌ها مبنی بر اینکه علی اکبر ولایتی‌گزینه نهایی جامعتین است را تکذیب کرد.  در متن این اطلاعیه آمده است: جامعه روحانیت مبارز خبر سایت "انتخاب" مبنی بر اینکه علی اکبر ولایتی کاندیدای نهایی ائتلاف سه گانه و جامعتین می باشد را تکذیب می‌نماید.(لینک خبر)


11:25: علی‌اکبر ولایتی فردا (چهارشنبه) ساعت 16 در سالن کمیسیون تلفیق با نمایندگان ادوار مجلس و ساعت 18 در سالن مشروطه با اعضای فراکسیون رهروان ولایت دیدار می‌کند. سفرهای استانی وی به زنجان و قزوین نیز از فردا آغاز می‌شود.


11:04: علی اکبر ولایتی صبح امروز در نشست خبری خود طی سخنانی با اشاره به جلسه عصر روز گذشته اعضای ائتلاف با جامعتین، گفت: اعضای ائتلاف در این نشست توافق کردند که فعالیت خود را به موازات هم ادامه دهند و هر کدام از اعضای ائتلاف که رئیس جمهور شد، با دو نفر دیگر همکاری داشته باشد.

وی افزود: اعضای ائتلاف با هم اختلافی ندارند و فعالیت خود را مستقل ادامه خواهند داد و انتخاب مردم مشخص می کند که چه کسی رئیس جمهور می‌شود. امیدوارم از بین اعضای ائتلاف پیشرفت یک نفر رئیس جمهور شود. (لینک خبر)


11:13: دبیر ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان "خبرسازی" یک سایت خبری پیرامون گزینه نهایی ائتلاف سه گانه را کذب محض خواند و گفته این مسئله را به صورت قانونی پیگیری می‌کنیم. حجت‌الاسلام خاموشی می‌گوید بعد از جلسه عصر روز گذشته داشتم، یادآور شدم با تاکید بزرگان روحانیت و تفاهم کامل و مشترک اعضا مقرر شد با توجه به آرایش سیاسی صحنه هر سه نفر فعالیت‌های انتخاباتی خود را ادامه دهند. (لینک خبر)


10:34: جبهه حامیان ولایت در جلسه شب گذشته با حضور اعضای شورای مرکزی، "علی اکبر ولایتی" را به عنوان گزینه نهایی خود در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرد. (باشگاه خبرنگاران)


8:05: خبرنگار تسنیم گزارش داده که ستاد دانشجویی دولت متمم با صدور بیانیه‌ای در حمایت از علی‌اکبر ولایتی اعلام موجودیت کرده است. این ستاد دلیل حمایت خود از ولایتی را «اخلاق‌گرایی حقیقی»، «ثبات در مدیریّت»، «ایجاد تعاملی تنگاتنگ میان قوای مجریّه و مقنّنه»، «احیای جاده ترانزیتی ابریشم»، «کارآمد کردن بیمه‌ها» و «حمایت از تولید داخل» دانسته که مصداق‌هایی از تفکّر ناب خدمتگزاری در راستای پیاده‌سازی حقیقی مبانی ارزشمند انقلاب اسلامی است. (لینک خبر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها