کد خبر: ۱۳۶۸۴۷
زمان انتشار: ۰۲:۱۵     ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

8 خرداد:

 


00:19: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان اولین سفر استانی خود به قم، با حضور در اجتماع ‌حامیان خود ‌در مسجد امام حسن عسگری ‌‌با اشاره به پیام امام در مورد حفظ جزایر مجنون تصریح کرد: روزی که به بچه‌های زین‌الدین این پیام داده شد‌ که این جزیره باید حفظ شود، بدون اینکه تسهیلات و تجهیزات سخت‌افزاری برای آنها ارسال شود، جزیره حفظ شد و اکنون آن تجربه نیز باید در تمام عرصه حضور پیدا کند.

وی تاکید کرد: اگر عدالتی بدون درک صحیح راه خود را ادامه دهد، راه انحرافی و بی‌فرجام خواهد بود و این مسیر وقتی می‌تواند محقق شود که التزام به حوزه‌های علمیه و در راس آن ولایت فقیه اتفاق بیفتد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: علت‌ پرهیز دادن امام خمینی در سال 58 از کسانی که اسلام منهای روحانیت را دنبال می‌کردند، این بود که اسلام منهای روحانیت بی‌فرجام خواهد بود و تنها اسلام ناب است که می‌تواند پیشرفت مد‌نظر اندیشه دینی را رقم بزند و بر این مبنا عمیقاً بر این باور هستم که اگر نظام اسلامی بدون این محتوا دنبال شود، به پیشرفت حقیقی نمی‌رسد. (لینک خبر)


00:01: حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه که امشب در جمع هزاران نفری حامیان سعید جلیلی در مسجد امام حسن عسگری قم سخن می‌گفت، تاکید کرد: به نظر بنده فردی باید رئیس جمهور شود که تخصص فرهنگی داشته باشد و از فرهنگ سر دربیاورد‌ چرا‌که در این صورت می‌توان در حوزه‌های مختلف از جمله کارهای عمرانی و آبادنی مشاور داشت و ا‌میدواریم سعید جلیلی نیز برجستگی‌های خودش را در عرصه فرهنگی نشان دهد.

وی با بیان خاطره‌ای گفت: رسم بر ا‌ین است که معمولاً از شهدا خاطره می‌گویند اما به این علت که بنده از جانبازان نیز خاطره تعریف می‌کنم، یک خاطره از جلیلی قصد دارم تعریف کنم و آن این است که یک بار آیت‌الله مهدوی‌کنی از وی پرسیده بود آموزش‌های دینی که در طول دوران تحصیل در دانشگاه امام صادق گذراندید، آیا به کار شما خورده که وی جواب داده بود حداقل اثرش این بوده که فهمیدم کار فقه کار سردرآوردن است و آسان نیست و نمی‌توان به این راحتی در مسائل فقهی نظر داد که این جواب متواضعانه نشان از فهم دقیق جلیلی از فقه دارد. (لینک خبر)




7 خرداد:

23:58: سعید جلیلی‌ کاندیدای یازدهم ریاست جمهوری در برنامه انتخاب ایرانی که از شبکه جام جم پخش می‌شد، ‌به سخنان ایرانیان خارج از کشور پاسخ  گفت.

کاندیدای ‌انتخابات یازدهم در پاسخ به این سئوال که چه ظر‌فیتی در خود دیدید که در انتخابات کاندیدا شدید و چه اهدافی را قرار است پیگیری کنید؟ اظهار داشت: من یک ارزیابی از شرایط فعلی کشور دارم که با توجه به این مشاهداتی که داشتم، احساس ‌می‌کنم شناخت خوبی نسبت به آسیب‌ها و نقاط قوت پیدا کرده‌ام.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: خطر بزرگ‌ این است که شما نقاط قوت خود را نقطه ضعف و نقطه ضعف خود را نقطه قوت ببیند. ایرانیان خارج از کشور عموماً در مورد وضعیت کشورمان از رسانه‌های خارجی اطلاعات می‌گیرند که در این زمینه مشهود است که تلاش دشمنان ما در زمینه تعضیف کشورمان است و در اینجاست که دشمان سعی می‌کنند ‌نقاط قوت ما را ضعف و از سوی دیگر نقاط ضعفی که در گذشته باعث عقب‌ماندگی کشورمان شده است را نقطه قوت نشان ‌دهند که این موضوع یک انحراف است و باید اصلاح شود. (لینک خبر)


21:29: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که ‌به شهر مقدس قم سفر کرده و با حضور در مؤسسه امام خمینی(ره) با آیت‌الله مصباح‌یزدی دیدار کرده بود، پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای بنده توفیق بسیار بزرگی بود که امروز خدمت حضرت آیت‌الله مصباح شرفیاب شدم؛ شخصیتی که انصافاً ستاره درخشان آسمان انقلاب اسلامی هستند و وجود پربرکت ایشان مایه خیر و برکت برای انقلاب و نظام اسلامی بوده و هست و از خداوند متعال آرزو می‌کنیم که سایه ایشان مستدام باشد.

وی ادامه داد: در جهت تقویت انقلاب اسلامی و مسیری که حضرت  امام و مقام معظم رهبری علمداری آن را دارند،‌ بر آن هستیم که از چنین ظرفیت‌های بزرگی همچون علامه مصباح که امروز نورافشانی می‌کنند، در این مسیر استفاده کنیم.(لینک خبر)


21:09: آیت‌الله مصباح‌یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) عصر امروز سه‌شنبه پس از دیدار خصوصی با سعید جلیلی که در مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، تأکید کرد: امید ما این است که احیای ارزش‌های اسلامی به دست آقای جلیلی در کشور انجام بگیرد و بهترین یار برای مقام معظم رهبری باشند.

وی پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال سایه رهبری را مستدام بدارد و توفیق شکرگزاری از وجود یارانی مانند آقای جلیلی داشته باشیم و از ایشان استفاده کنیم و با عنایت مولایمان حضرت ولی‌عصر(عج) قدم‌های استواری در راه حفظ ارزش‌های این انقلاب و قدم‌های استواری در راستای پیشبرد اهداف آن برداریم. (لینک خبر)


20:17: آیت‌الله محمود رجبی قائم‌مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عصر امروز سه‌شنبه در حاشیه دیدار خصوصی سعید جلیلی با آیت‌الله مصباح‌یزدی در جمع خبرنگاراندرخصوص شایعاتی پیرامون دیدار نکردن جلیلی با آیت‌الله مصباح‌یزدی در سفر هفته گذشته وی به قم گفت: اینگونه نبوده که آیت‌الله مصباح ایشان را راه ندهند و یا جلیلی تقاضایی نکرده باشد بلکه تقاضا شده بود اما با توجه به اینکه برنامه‌های آیت‌الله مصباح از قبل تعین شده بود، زمانی اندک و محدودی خالی بود و اگر این دیدار صورت می‌گرفت، کوتاه و تشریفاتی برگزار می‌شد لذا آیت‌الله مصباح این دیدار را به زمان دیگری موکول کردند تا وقت برای دیدار و گفت‌وگو اندک نباشد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در صورت عدم انصراف باقری‌لنکرانی از کاندیداتوری آیت‌الله مصباح‌یزدی از لنکرانی حکمایت می‌کرد یا جلیلی، گفت: آیت‌الله مصباح‌یزدی لنکرانی را به‌عنوان گزینه اصلح معرفی کرده بودند اما اگر جلیلی نیز می‌دانست لنکرانی در صحنه باقی خواهد ماند،‌ ثبت‌نام نمی‌کرد لذا وی بعد از اطلاع‌ از قصد لنکرانی برای کناره‌گیری در دقایق آخر ثبت‌نام کرد و به هر حال در این شرایط آیت‌الله مصباح جلیلی را اصلح می‌دانند. (لینک خبر)


19:51: اولین همایش انتخاباتی بانوان حامی سعید جلیلی فردا (چهارشنبه) ساعت 17 در سالن تفاهم برگزار خواهد شد. سخنران این مراسم سعید جلیلی نامزد انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری است.


19:35: سعید جلیلی کاندیدای انتخابت ریاست جمهوری، فردا شب (چهارشنبه) در مسجد شهید بهشتی در شرق تهران سخنرانی می‌کند. این برنامه بعد از نماز مغرب و عشا در خیابان پیروزی، مسجد شهید بهشتی برگزار می‌شود. (لینک خبر)


19:09: برخی از حامیان گفتمان پیشرفت اسلامی و مقاومت مدبرانه در تهران و چندین استان کشور تحت عنوان ائتلاف موج خروشان با صدور نامه‌ایی اعلام موجودیت کردند.

در این نامه آمده است: «این ائتلاف حمایت خود را از آقای سعید جلیلی سیاستمدار انقلابی و جانباز سرفراز دفاع مقدس اعلام می‌دارد و بر این باور است که آقای جلیلی به عنوان نماد گفتمان مقاومت در سطح بین‌المللی، کاندیدای اصلح در میان نامزدهای موجود است.» (فارس)


19:07: سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، دقایقی پیش با آیت‌الله محمد‌تقی مصباح‌یزدی رئیس موسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی(ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار جلیلی به تشریح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در انتخابات می‌پردازد.

پس از این دیدار، سعید جلیلی در همایش جبهه پایداری در مسجد امام حسن عسگری(ع) شرکت خواهد کرد؛ در این مراسم حجت‌الاسلام پناهیان سخنرانی و مهدی سلحشور مدیحه‌سرایی می‌کند. (لینک خبر)


18:46: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دقایقی پیش وارد شهر قم شد. وی در اولین سفر استانی خود قرار است با آیت الله مصباح یزدی دیدار کند. جلیلی پس از نماز مغرب و عشا نیز در جمع مردم قم سخنرانی خواهد کرد. (لینک خبر)


18:41:  محمد‌مهدی زاهدی‌وفا مسئول کمیته اقتصادی ستاد جلیلی در نشست خبری خود ‌با اشاره به رویکرد کلی برنامه اقتصادی جلیلی، گفت: ‌عدالت‌، فقر‌زدایی، محرومیت‌زدایی و ارتقای معیشت مردم از مولفه‌های اساسی است که برای رفع آنها در برنامه اقتصادی جلیلی راهکار ارائه شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه برخی عنوان می‌کنند که برنامه‌های جلیلی با دولت نهم و دهم یکی است و شباهت‌هایی با آنها دارد، گفت: این شایعه را تکذیب می‌کنم و معتقدم هیچ نسبتی بین برنامه‌های دولت جلیلی با دولت نهم و دهم وجود ندارد. (لینک خبر)


16:21: علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، پنج‌شنبه هفته جاری در مسجد موسی‌بن جعفر تهران سخنرانی می‌کند. این برنامه بعد از نماز مغرب و عشا، پنج‌شنبه 9 خرداد در خیابان 17 شهریور، خیابان سعیدی، مسجد موسی بن جعفر برگزار می‌شود. (لینک خبر)


14:04: سعید جلیلی به خبرنگار تسنیم گفته است که اسلامی کردن دانشگاه‌ها جزو برنامه‌های اصلی‌اش بوده است و معتقد است علوم انسانی باید متناسب با فرهنگ و اندیشه اسلامی باشد. (لینک خبر)


13:27: سعید جلیلی ظهر امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه با چه رویکردی در انتخابات وارد شده و چه مسیری را دنبال می‌کند، گفته فهم من این است که اگر ما تاکنون در کشور پیشرفتی داشته‌ایم این پیشرفت مرهون گفتمان انقلاب اسلامی بوده است و اگر می‌خواهیم این موضوع تداوم پیدا کند باید این رویکرد و و این گفتمان کماکان گفتمان قالب در کشور باشد همچنین نکته دومی که در این عرصه بسیار اهمیت دارد، این است که بر مبنای اندیشه دینی و گفتمان انقلاب اسلامی نقش مردم بسیار اهمیت دارد و ما بدون مشارکت مردم و نقش آنها نمی‌توانیم با آن اهداف انقلاب اسلامی برسیم و اگر موفقیت‌های هم در این سالهای پس از انقلاب اسلامی داشتیم مرهون این بحث است. (لینک خبر)


12:15: فاطمه آلیا عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفته دیدار تعدادی از نمایندگان با سعید جلیلی از ساعت 12:15 امروز در محل کمیسیون تلفیق آغاز شده است.

وی با بیان اینکه علی باقری رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی پیش از جلیلی به سخنرانی برای نمایندگان پرداخت، گفت: هم‌اکنون جمعی از روسای کمیسیون‌ها، روحانیون مجلس، اعضای کمیسیون امنیت ملی و 5 نفر از بانوان نماینده در این نشست حضور دارند. همچنین حجت‌الاسلام محمود نبویان، محمد سلیمانی، مسعود میرکاظمی، علی‌اصغر زارعی، اسماعیل جلیلی و محمدرضا آشتیانی رئیس فراکسیون روحانیون مجلس نیز در این نشست حضور دارند. (لینک خبر)


11:00: علی‌اصغر زارعی مسئول کمیته استان‌های سعید جلیلی شد.


10:33: کامران باقری لنکرانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی که چندی پیش در حمایت از سعید جلیلی از عرصه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داده بود مجددا طی نامه‌ای حمایت خود از سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد.

لنکرانی در این نامه می‌نویسد: ما در بین کاندیداها یک جانباز بیشتر نداریم که در طی این سال‌ها، متعهد به مرام ابوالفضلی مانده. ما اگر او را معرفی می‌کنیم با او پیمان ابوالفضلی می‌بندیم که ولی را هیچگاه تنها نگذاریم و در دفاع از او سستی روا نداریم. پیمان ما با او، پیمان بر خدمت ابوالفضلی است. پیمان بر سر ارزش‌ها و باورهامان، پیمان بر سر بصیرت و با اقتدای با بصیرتمندان. پیمانی که امروز شاهدش زینب کبری سلام الله علیها است. زینب سلام الله علیها ، عقیله است. عقیله، بانوی خردمندی را می‌گویند که با صبر و دور اندیشی مشکلات را حل می‌کند. عقیله، با کریمه هم قرابت معنایی دارد. در عقیله بودن این دختر علی و فاطمه علیهم السلام، همین بس که صحنه پیروزی دشمن را به مفتضحانه‌ترین شکست آنها مبدل کرد. امروز هم باید از آن بانوی بزرگوار همت بطلبیم. (لینک خبر)


9:38: سید امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی به خبرنگار تسنیم گفته شورای فقاهتی انتخاب سعید جلیلی به عنوان کاندیدای این جبهه در انتخابات را تائید کرده است.

او در خصوص نحوه همکاری اعضای جبهه پایداری با ستادهای انتخاباتی جلیلی اظهار داشته "این موضوع به نشست مسئولان ستاد انتخاباتی لنکرانی با مسئولان ستاد انتخاباتی جلیلی موکول شده است و بعد از جلسه سلیمانی و زارعی با اعضای ارشد ستاد انتخاباتی جلیلی، نحوه همکاری مشخص می‌شود. بعد از این جلسه و بنا به نیاز، نحوه ریز همکاری با این ستادها معلوم می‌شود که آیا خود جبهه پایداری ستادهای جداگانه‌ای راه‌اندازی کند و یا به صورت دیگری وارد شویم". (لینک خبر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها