کد خبر: ۱۳۶۸۴۸
زمان انتشار: ۰۲:۱۶     ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

7 خرداد:

 


22:47: برنامه‌گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه دوم سیما پخش شد.

مهمترین محورهای سخنان محمدباقر قالیباف در این برنامه به شرح ذیل است:

* علت نامزدی‌ام، ادای دین بود به جامعه و مردم کشور. نه عقبه قدرت داشتم و نه عقبه ثروت.* یکی از موضوعاتی که امروز مردم با آن روبرو هستند گرانی و تورم است. گرانی یک درد و رنج است و دیگر اینکه این گرانی ثبات ندارد. یعنی هر هفته قیمت‌ها عوض می‌شود و به صورت غیرمتعارف بالا و پایین می‌شود. البته مثلا هزار تومان می رود بالا و 200 تومان پایین می‌آید. ضمن اینکه کیفیت هم دچار اشکال می‌شود.

* در بحث شغل و اشتغال می‌بینید که خانواده‌ای نیست که مشکلی به نام بیکاری نداشته باشد. چه آنها که تحصیل‌کرده هستند و چه بقیه. بیکاری هم دو بخش است، یک بخش اینکه فردی شغل می‌خواهد تا زندگی حداقلی را برای خودش داشته باشد. تا اینکه زنده باشد. ولی واقعا اگر بخواهیم کرامت انسانی را رعایت کنیم، آیا کار در همین حد حداقل زندگی کفایت می‌کند؟ کار جوهره و انسانیت انسان است.

* اقتصاد را از تصمیمات خلق‌الساعه نجات می‌دهیم.

* من به عنوان رئیس دولت نمی‌توانم بگویم چوب لای چرخم می‌کنند و نمیتوانم کار کنم. نمی توانم بگویم قانون اساسی به رئیس جمهور اختیارات کافی نداده. اینها بهانه جویی است. ما با همین قانون ها کاندیدا شده‌ایم. قانون اساسی باید همه جایش اجرا شود نه اینکه فقط آنجا را که دوست داشتیم اجرا کنیم.

* ما از امام یاد گرفتیم که حرف مرد یکی نیست. حرف مرد دو تا است. رئیس دولت نباید فکر کند که اشتباه نمی‌کند. اگر دید اشتباه کرده باید عذرخواهی کند و تصمیمش را عوض کند. این را شعار نمی‌دهم. این را در مدیریت نیروی انتظامی و در شهرداری اثبات کرده‌ام. (لینک خبر)


20:06: شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بیانیه بیش از 120 تن از نمایندگان مجلس در حمایت از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف خبر داد و گفت: این بیانیه در جلسه علنی امروز آماده و جمع‌آوری امضای آن آغاز شد و بیش از نیمی از نمایندگانی که امروز در صحن علنی حضور داشتند، این بیانیه را امضا کردند.

در این بیانیه آمده است: با توجه به اعلام صلاحیت نامزدها توسط شورای محترم نگهبان و به لحاظ شرایط حساس کشور و نیاز ایران اسلامی به مدیریت توانمند و جهادی برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو ضمن احترام به دیگر نامزدهای محترم، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف را که فردی ولایی، بسیجی و مدیری توانا و جهادی و با انگیزه و برنامه می‌باشد، برای قرارگرفتن در راس مدیریت اجرایی کشور اصلح دانسته و حمایت خویش را از نامبرده اعلام می‌داریم. (لینک خبر)


18:50: منشور اخلاقی ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در شهر تهران با تأکید و التزام به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص معیارهای رئیس جمهور اصلح، تنظیم و منتشر شد.

اخلاق‌محوری و عدم تخریب کاندیدهای رقیب،‌ اخلاص در عمل و کار مخلصانه برای رضای خداوند متعال، نقد منصفانه رقیب، نگاه جهادی و تاکید بر همت جهادی و سعی در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با تمام توان مفاد این منشور است. (نسیم)


19:02: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مورد برنامه‌های این کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری در روز چهارشنبه هشتم خرداد ماه گفت: قالیباف قبل از ظهر چهارشنبه با حضور در صدا و سیما در برنامه گفت‌وگو با جوانان شرکت خواهد کرد. این برنامه ضبط شده و در سه شنبه 14 خرداد ماه ساعت 19:10 از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: ساعت 18:30  چهارشنبه، قالیباف در محل ورزشگاه حیدریان با مردم مومن و شریف قم دیدار می‌کند و به احتمال زیاد صبح پنج شنبه برای دیدار با مردم خون‌گرم استان سیستان و بلوچستان راهی زاهدان می‌شوند و بعد از ظهر نیز به دیدار مردم متدین اردبیل خواهند رفت. (لینک خبر)


18:32: محمدباقر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز سه شنبه طی سخنانی در فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: برنامه‌ام این است که ظرف 2 سال اقتصاد را سامان داده و آرامش را به اقتصاد بازگردانم. وی با بیان اینکه بانک مرکزی نباید مثل پول تو جیبی در اختیار دولت باشد، بلکه باید استقلال داشته باشد، افزود: در شهرداری دوستانی هستند که از من مرخصی گرفته و برای دیگر کاندیداها فعالیت می‌کنند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: علقه خاصی به جریانات سیاسی به معنای این گروه و آن گروه نداشته و ندارم؛ اعضای ائتلاف هر زمان که بخواهند تصمیم بگیرند، بنده آماده‌ام چون قول داده‌ام که ائتلاف را من بهم نزنم. قالیباف ادامه داد: در جلساتی که ائتلاف پس از ثبت‌نام‌ها تشکیل داد، سکوت کردم چون در نظرسنجی‌ها وضعیتم بهتر از بقیه بود و احساس کردم که اگر حرف بزنم، برداشت این می‌شود که قالیباف می‌خواهد فشار بیاورد. (لینک خبر)


14:50: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مورد برنامه امروز این کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید: آقای قالیباف همچنین عصر سه‌شنبه به دعوت نمایندگان عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس به دیدار این عزیزان می‌رود.


14:30: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فردا به قم می‌رود.


11:13: دبیر ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان "خبرسازی" یک سایت خبری پیرامون گزینه نهایی ائتلاف سه گانه را کذب محض خواند و گفته این مسئله را به صورت قانونی پیگیری می‌کنیم. حجت‌الاسلام خاموشی می‌گوید بعد از جلسه عصر روز گذشته داشتم، یادآور شدم با تاکید بزرگان روحانیت و تفاهم کامل و مشترک اعضا مقرر شد با توجه به آرایش سیاسی صحنه هر سه نفر فعالیت‌های انتخاباتی خود را ادامه دهند. (لینک خبر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها