کد خبر: ۱۳۷۴۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
عضو جبهه پایداری:
عضو جبهه پایداری گفت: اگر کسانی مدعی هستند که ما با طاغوت کنار بیاییم و با سیاست لبخند وارد شویم و کوتاه بیاییم دیگر معنای کفر و طاغوت چیست.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، ستار هدایتخواه در همایش انتخاباتی حامیان سعید جلیلی که در محل حسینیه بهبهانی‌های مقیم گچساران برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری انتخاباتی بسیار حساس و ویژه است، گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در شرایط کنونی و با توجه به حرکت تاریخی خود و تقابل با دنیای کفر و استکبار به یکی از حساس‌ترین مراحل رسیده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری این شرایط را پیچ تند و تاریخی دانستند، افزود: اگر نتوانیم گذر صحیح از این پیچ تاریخی را مدیریت کنیم شاید دچار آسیب‌های جدی و بزرگی شویم اما اگر بتوانیم این پیچ تند را توسط نقش پررنگ رئیس جمهور آینده مدیریت کنیم؛ یک مرحله جهشی را در نیل به اهداف انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه ما می‌خواهیم در دهه پیشرفت و عدالت برای کشور رئیس جمهور انتخاب کنیم، گفت: در این شرایط رئیس جمهوری باید انتخاب شود که اهداف این دهه را محقق کند.

هدایتخواه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات تصریح کرد: دشمنان از چند سال گذشته در تلاش برای دلسرد کردن و حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند و در این راه سناریوهایی طراحی کرده‌اند.

وی ادامه داد: بخشی از این سناریوهای دشمنان با هوشیاری ملت بصیر ایران اسلامی خنثی شده است اما در چند روز آینده بسیار حساس خواهد بود به همین دلیل مراقبت و دقت بسیار زیادی را می‌طلبد.

به گفته نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، تلاش دشمنان در ایجاد یأس و ناامیدی میان مردم برای حضور کمرنگ در انتخابات بوده که این سناریو از طریق استفاده از رسانه‌های وسیع ماهواره‌ای توسط دشمنان دنبال می‌شود.

هدایتخواه عنوان کرد: دشمنان در کنار تبلیغات رسانه‌ای سعی در القا و معرفی افرادی دارند که به اهداف منافع آن‌ها نزدیک‌تر باشد.

وی با تشریح ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح دور یازدهم، اعتقاد و پایبندی به اسلام در عرصه زندگی شخصی و سیاست‌ها، برنامه‌ها و ساز و کارهای مدیریتی را یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور یازدهمین دوره ریاست جمهوری دانست و گفت: سه جریان و گروه در سیستم سیاست کشور وجود دارد که جریان نخست سکولار اسلامی بوده که اعتقاد به استفاده از الگوهای خارجی در مدیریت کشور است، جریان دوم مدرنیته اسلامی بوده که تلفیقی از مدیریت اسلامی و دیگر مدیریت‌ها بوده و جریان سوم گفتمان امام راحل بوده که اعتقادشان بر این است که اسلام دارای برنامه‌ای کامل برای اداره جامعه است.

عضو جبهه پایداری عنوان کرد: اگر معتقد به گفتمان امام هستیم؛ پس رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که تا بن دندان معتقد به توانایی اسلام در مدیریت جامعه باشد.

هدایتخواه با بیان اینکه برخی کاندیداها وعده‌هایی می‌دهند که در حوزه اختیار آن‌ها نیست، عنوان کرد: بعضی‌ها مدعی هستند که اگر رئیس جمهور شدیم یارانه‌ها را افزایش می‌دهیم اما مگر یارانه دادن در اختیار رئیس جمهور است.

وی یادآور شد: احمدی‌نژاد مدعی یارانه 250 هزار تومانی به مردم بود اما مجلس با این میزان موافقت نکرد بنابراین کسی که مدعی شده است که یارانه‌ها را افزایش می‌دهم به مردم دروغ گفته است.

هدایتخواه شجاعت، روحیه انقلابی و استکبار ستیزی را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح عنوان کرد و گفت: اعتقاد ما این است که قبل از اینکه به خدا ایمان بیاوریم باید به طاغوت کفر ورزیم و اگر کسانی مدعی هستند که ما با طاغوت کنار بیاییم و با سیاست لبخند وارد شویم و کوتاه بیاییم دیگر معنای کفر و طاغوت چیست که خداوند در قرآن فرموده است.

هدایتخواه فتنه‌شناسی و فتنه‌گریزی را از دیگر ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح دانست و افزود: روایت شده است که دوره آخرالزمان دوره فتنه‌خیزی است به همین دلیل جایگاه رئیس جمهوری می‌طلبد که دارای بینش و بصیرت باشد تا گرفتار فتنه‌ها نشود.

وی با اشاره به فتنه 88 یادآور شد: برای شناخت رئیس جمهور اصلح باید کارنامه این افراد را در جریان فتنه 88 بررسی کرد که آیا سیاست آن‌ها در قبال فتنه سکوت، همراهی، اعلام بی‌طرفی و یا مقابله بوده است.

عضو جبهه پایداری، ولایتمداری را از دیگر ویژگی‌های بارز رئیس جمهور اصلح عنوان کرد و تأکید کرد: رئیس جمهور باید خود را سرباز ولایت و بازوی قوی گوش به فرمان مطیع  ولایت بداند نه اینکه در تقابل و عرض ولایت حرکت کند.

وی ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی را عدم استفاده از مدل اسلامی در مدیریت کشور دانست و یادآور شد: در دوره سازندگی مدل غربی را پیشنهاد دادند و گفتند اگر در زیر چرخ‌های توسعه فقرا و نیازمندان و افراد پایین جامعه له شوند، مهم نیست چراکه عده‌ای باید بمیرند تا کشور توسعه پیدا کند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ پیشرفتی بدون عدالت معنا پیدا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: پیشرفتی که در آن توجهی به طبقات پایین جامعه نشود به معنای ثروتمند شدن ثروتمندان و فقیرتر شدن فقرا است.

هدایتخواه تأکید کرد: اگر این سیستم و مدیریت بر مبانی دینی و اسلامی بازتولید نشود، شهرام جزایری‌ها و خسروی‌ها به‌وجود می‌آید.

وی عنوان کرد: ساده‌زیستی و پاک‌دستی از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح بوده که با این ویژگی‌ها در عرصه مدیریت می‌تواند کشور را اداره کند.

عضو جبهه پایداری گفت: کاندیداهای فعلی ریاست جمهوری هرکدام دارای نقاط مثبت و دیدگاه خاص خود هستند اما با شناختی که از این افراد و خصوصیات یک رئیس جمهور اصلح دارم، سعید جلیلی را اصلح تشخیص داده‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها