کد خبر: ۱۳۷۶۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
«محمد غرضی» نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ كدام از هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنامه مفیدی برای رقابت با من ندارند.
به گزارش 598 به نقل از ایرنا، «محمد غرضی» عصر روز شنبه در كنفرانس خبری خود بیان كرد: تقاضای اصلی مردم در حال حاضر مهار تورم است و من این موضوع را مهم ترین برنامه خود قرار داده ام.

وی اظهاركرد: هیچ كدام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه خاصی برای مهار تورم نداده اند و در صورت روی كار آمدن شكست خواهند خورد.


غرضی مهم ترین موفقیت در دولت را مهار تورم دانست و گفت: هر زمان كه بتوانیم تورم را به صورت كامل در كشور مهار كنیم آن زمان جشن ملی خواهد بود.


محمد غرضی در ادامه صحبت های خود با اشاره به مناظره روز گذشته نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما اذعان داشت: متاسفانه مناظره ای كه صدا و سیما ترتیب داده بود از شور و نشاط كافی برخوردار نبود و توانایی ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم را نداشت.


وی در خصوص برنامه های فرهنگی خود اظهارداشت: متاسفانه تا كنون هر كدام از تهیه كنندگان و كارگردانان كه بر روی كار آمده اند در راستای یكی از گروه های سیاسی قرار گرفته اند كه همین موضوع باعث حذف آنها پس از دوره های مختلف شده است از این رو ما باید تلاش كنیم تا برنامه ها و فیلم ها و محصولات فرهنگی در این راستا تولید شود كه مورد نیاز مردم بوده و مورد استقبال قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص سیاست خارجی دولت احتمالی اش چنین گفت: ما با كشورهای مختلف از جمله آمریكا تعامل خواهیم كرد اما این موضوع مستلزم این است كه ابتدا از داخل خود را تقویت كرده و سپس پشت میز مذاكره برویم.


غرضی با اشاره به این كه نباید اقدام هیچ یك از نامزدها و دولت های قبلی را زیر سوال برد خاطرنشان كرد: تمامی دولت هایی كه در طول صد سال گذشته روی كار آمده اند با نیت خیر و برنامه های سازنده آمده اند اما قسمتی را اجرایی كرده و از انجام تعدادی از كارها ناتوان بوده اند.


وی ادامه داد: باید تمامی عملكرد دولت ها را مد نظر قرار دارد و به نقد و تعریف غیرمنصفانه از آنها نپرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها