کد خبر: ۱۳۷۷۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت پیشرفت، عزت، برطرف شدن مشکلات معیشتی و مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهد.
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله عباس کعبی در مسجد شهید حبیب‌زاده در جمع مردم این شهر با بیان اینکه اساس اصلاح جهان با قیام برای خدا است اظهار کرد: فساد در جهان ناشی از قیام برای منافع شخصی است.

وی به ویژگی‌های امام (ره) اشاره کرد و افزود: امام (ره) دو عنصر دین و توجه به مردم را به صحنه کشاند و بین دین و مردم پیوند زد و توانست ظرفیت ملت ایران در مقیاس جهانی را احیا کند.

کعبی بلوک اسلام ناب محمدی (ص) به رهبری ایران را در مقابل بلوک نظام استکبار در جهان دانست و تصریح کرد: حفظ میراث امام (ره) و شهدا از وظایف ما است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب امام (ره) شیعه را جهانی کرد، گفت: حفظ میراث امام (ره) در پرتو توجه به جایگاه ولی فقیه و هدایت‌های ولایت میسر می‌شود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری سکان فقاهت، ولایت و عدالت را پس از امام (ره) به عهده گرفته است.

کعبی به زنده نگه‌داشتن نام امام (ره) در جهان توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی بدون امام (ره) در جهان شناخته شده نیست.

*دشمن‌شناسی عامل تداوم نهضت امام (ره) است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ایمان دینی، رهبری شایسته اللهی بر پایه ولایت فقیه، حضور مردم در صحنه، عزم و اراده ملت به ایستادگی و مقاومت برای ادامه راه و دشمن‌شناسی را از عوامل موفقیت امام (ره) و تداوم نهضت خمینی (ره) عنوان کرد.

وی با اشاره شکست دشمنان در تمام توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمنان پس از فتنه 88 به فکر نفوذ در حاکمیت افتادند تا ملت را خسته و فرسوده نشان دهند.

کعبی خلق حماسه سیاسی را خط مقام معظم رهبری در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال گزینه‌ای هستند تا خط سازش، تنش و پایان مقاومت ملت ایران را رقم بزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه توجه به خط رهبری راهبرد دشمن را بر ملا و خنثی می‌کند، اظهار کرد: دشمن القا می‌کند انتخابات بین هشت نامزد است که مربوط به یک مجموعه و جناح هستند اما سلیقه‌های مختلف سیاسی در چارچوب نظام رقابت می‌کنند.

وی بر عدم حضور بسترسازان فتنه و انحراف در انتخابات تاکید کرد و افزود: دشمن تشویق به دادن رای سفید و ایجاد یاس و ناامیدی را دنبال می‌کند تا حماسه سیاسی محقق نشود.

کعبی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند رقابت بین نامزدهای ریاست جمهوری را درباره مسائل اقتصادی نشان دهد، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد بحث مقاومت و ایستادگی در مقابل آمریکا را کم اهمیت جلوه دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تحریم، سوء تدبیر، جنگ روانی، سیاه‌نمایی و بزرگ کردن مشکلات را از ترفندهای دشمن برشمرد و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی راه برطرف کردن مشکلات اقتصادی است.

*ملت پیشرفت و مقاومت در مقابل آمریکا می‌خواهد

وی با تاکید براینکه ملت پیشرفت، عزت، برطرف شدن مشکلات معیشتی و مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهد، بیان کرد: مردم از گفتمان امام (ره) و رهبری حمایت می‌کنند.

کعبی اضافه کرد: ملت به دنبال شخصیتی صادق، صمیمی و دارای گروه اقتصادی قوی است زیرا با شعارهای شیک و سخنرانی نمی‌شود کشور را اداره کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقاومت به معنای بی‌توجهی به اقتصاد نیست، یادآور شد: گفتمان امام (ره) و رهبری برای اداره کشور برنامه دارد.

وی آثار انتخابات ایران را در ابعاد ملی و بین‌المللی دانست و گفت: دولت بی‌حاشیه از شاخصه‌های کاندیدای اصلح است.

کعبی در پایان حضور تکلیف‌مدارانه در صحنه انتخابات بدون توجه به منافع شخصی، محلی، حزبی، جناحی و گروهی را واجب شرعی عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها