کد خبر: ۱۳۷۷۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: همه نامزد‌های اصولگرا صالح هستند و جلیلی را به دلیل برخورداری از ویژگی‌های بهتر نسبت به سایر نامزدها اصلح می‌دانم.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در مراسم استقبال از سعید جلیلی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، با اشاره به نامزدی پنج نفر از اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همه این افراد را صالح دانست.

حسینی با بیان اینکه این پنج نفر در دیدگاه ما نقاط منفی ندارند، افزود: فاصله آنان با اصلح بودن، کمتر از 10 درصد است و این موضوع انتخاب فرد اصلح را در این دوره از انتخابات سخت می‌کند.

حسینی ادامه داد: جلیلی را به دلیل برخورداری از ویژگی‌های بهتر، نسبت به سایر نامزدها اصلح می‌دانم و به این نامزد رأی می‌دهم.

وی به شرایط موجود در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام به خیال خود می‌توانند با القای فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها به مردم ایران، استقامت این ملت را به زانو درآورند و آنان را تسلیم خود کنند.

این مسئول اذعان کرد: مردم ایران با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که در سخت‌ترین شرایط تسلیم خواسته‌ها و اهداف دشمنان بیگانه نمی‌شوند و هرگز به آنان اجازه دخالت در امور کشورشان را نمی‌دهند.

حسینی با اشاره به برگزاری هم‌زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در روز 24 خردادماه، بیان کرد: مردم ایران با حضور چشم‌گیر در پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر پاسخ قاطعی به کشورهای استکبار جهانی می‌دهند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت و اقتدار ایران را در جهان افزایش می‌دهد، اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام با تبلیغات سوء، ایجاد فتنه و ناامیدی در بین قشرهای مختلف مردم تلاش می‌کنند تا اراده و تصمیم آنان را در پای صندوق‌های رأی سست کنند که در این راستا باید ملت در برابر توطئه‌های این دشمنان هوشیار و بیدار باشند.

وی افزود: تک تک افراد جامعه در هر سمتی که هستند، مسئولیت دارند در پای صندوق‌های رأی حضور یابند و به نامزدهای خود رأی دهند تا سرنوشت کشورشان به نحو مطلوبی در رفع مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور رقم بخورد.

حسینی بیان کرد: اگر ملت ایران بیش از 70 درصد در انتخابات حضور داشته باشند، مطمئناً در مذاکرات با آمریکا و اروپا پیروز می‌شویم و بر این اساس، مسئولیت ما در عرصه حضور در انتخابات سنگین و حساس است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رد صلاحیت برخی نامزدها از سوی شورای نگهبان، یادآور شد: دشمنان با استفاده از این موضوع قصد ایجاد فتنه در کشور داشتند که به دلیل تبعیت این نامزدها از قانون اساسی این فتنه خنثی شد.

حسینی بیان کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند تا ملت ایران با هوشیاری و بیداری نامزدهای اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار، خانواده‌های شهدا و جانبازان و متدینان به دلیل تبعیت احمدی نژاد از ولایت‌فقیه به ایشان رأی دادند، تصریح کرد: برخی از امت حزب الله نگران هستند که نکند با انتخاب جلیلی، این نامزد نیز به سرنوشت رئیس‌جمهور دهم دچار شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رأی دادن هر فرد به نامزد اصلح، به دلیل تبعیت آن نامزد از رهبری است، اضافه کرد: احمدی‌نژاد به دلیل اینکه این رأی‌ها را برای خود می‌دانست، از اهداف و پیروی از رهبری غفلت کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: چنین تصوری باطل است و برای تحقق اهداف اسلامی در کشور، باید با پیروی از ولایت فقیه از این افکار دوری کرد.

حسینی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی نماز جمعه در جریان فتنه 88 نظرات احمدی‌نژاد را نسبت به هاشمی به نظرات خود نزدیک‌تر دانستند، اذعان کرد: ایشان با گفتن این جملات به احمدی‌نژاد آبرو دادند و به همین دلیل باید رئیس جمهور فعلی بداند که ریاست جمهوری خود را مدیون رهبر و ملت ایران است.

این مسئول با بیان اینکه رئیس جمهور و نمایندگان مجلس به برکت امام و رهبری به این مقام رسیدند، عنوان کرد: مردم به دلیل تبعیت از ولایت‌فقیه به احمدی‌نژاد رأی دادند و بنابر این رأی‌های داده شده به دلیل جایگاه و شأن رهبری بود.

حسینی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری ملاک انتخاب، حال فعلی افراد است، تأکید کرد: در زمان انتخابات نهم و دهم ریاست جمهوری به دلیل نزدیکی اهداف احمدی‌نژاد به رهبری، این فرد اصلح شناخته شد و کسی نمی‌داند فرد انتخاب شده در آینده چه رویکردی را در پیش می‌گیرد.

وی افزود: در شرایط فعلی سعید جلیلی را با توجه به ویژگی‌هایی که دارد اصلح می‌دانم و به وی رأی می‌دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها