کد خبر: ۱۳۸۰۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در خوزستان از دیدار سعید جلیلی با مردم منطقه عین دو اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام محمدعلی کعبی در جمع خبرنگاران استان خوزستان اظهار کرد: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با مردم منطقه عین دو اهواز دیدار می‌کند.

وی افزود: این دیدار ساعت 18 امروز با حضور پرشور مردم منطقه و عشایر گرانقدر شهرهای مختلف خوزستان انجام خواهد شد.

این فعال سیاسی خوزستانی تصریح کرد: دیدار سعید جلیلی در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) واقع در خیابان اصلی عین دو برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این تجمع اهالی شهرک رزمندگان، سه راه خرمشهر، کوی شهید هاتف، کوی علوی، کوی بنی‌هاشم و ملاشیه نیز حضور خواهند داشت.

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان خوزستان از برگزاری تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» با حضور سعید جلیلی در اهواز خبر داد و گفت: این تجمع روز دوشنبه 13 خردادماه از ساعت 20 آغاز خواهد شد.

*برگزاری تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت»

این روحانی خوزستانی در ادامه به محل برگزاری تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» اشاره کرد و ادامه داد: این تجمع در مسجد ارشاد واقع در میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت) انجام می‌شود.

کعبی در ادامه به اهداف تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» پرداخت و گفت: این اقدام در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر خلق حماسه سیاسی انجام می‌شود که امیدواریم مردم شریف خوزستان با حضور در این همایش بزرگ بار دیگر حماسه‌ای به یادماندنی بیافرینند.

کعبی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های سعید جلیلی به خوزستان، دیدار با علمای استان خوزستان، که از جمله آن‌ها آیت‌الله سیدمحمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها