کد خبر: ۱۳۸۴۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان اردبیل گفت: جلیلی با رویکرد مقدم دانستن منویات مقام ولایت در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری در صحنه حاضر شده و به نظر می‌رسد با این رویکرد بتوان کارهای اساسی را به شایستگی در دستور کار قرار داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حسن‌زاده نیاری صبح امروز در نشست مسئولان ستادهای شهرستانی سعید جلیلی در اردبیل اظهار داشت: یکی از دیدگاه‌های صریح و روشن سعید جلیلی در صحنه انتخابات برنامه‌های اقتصادی و حل مشکلات پیش‌روی مردم است که قطعاً این اقدامات و زمینه‌سازی‌ها سبب خواهد شد تا چالش‌های اقتصادی و برخی نگرانی‌ها در این زمینه برطرف شود.

وی عنوان کرد:‌ زمانی که جلیلی گفتمان مقاومت و پیشرفت انقلاب اسلامی با تبعیت از خط ولایت را مطرح می‌کند نشان از این حقیقت است که ما در عرصه اقتصاد می‌توانیم با تکیه بر قابلیت‌ها و توانمند‌ی‌های خود بسیار شایسته و با منطق درست حضور پیدا کرده و از عقبه‌های سخت در این حوزه بگذریم.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در استان اردبیل یادآور شد:‌ در بین کاندیداها جلیلی مردم آزمون پس داده، با تجربه، توانمند، لایق و شایسته است که در تمام هدف‌گذاری‌ها و رویکرد خود تلاش می‌کند رفاه، آسایش، آرامش و امنیت روحی و روانی را تحققی عینی ببخشد.

حسن‌زاده نیاری از فعالیت ستادهای جلیلی در شهرهای مختلف استان اردبیل خبر داد و گفت: دیدگاه‌های این شخصیت وارسته مورد توجه و مقبول جوانان و طیف آینده‌ساز کشور شده به طوری که نسل آینده ما یقین دارند که با وعده صادقانه، مخلصانه و متعهدانه جلیلی و همچنین برخورداری از تدبیر و بهره‌گیری از توانمندی‌ها می‌توان بر معضل عظیم بیکاری بهتر و شایسته غلبه کرد.

این مسئول تصریح کرد: یکی از رویکردهایی که این کاندیدای شایسته به جد دنبال می‌کند توجه به مبانی پیشرفت و همراه با عدالت است که بدون شک این مبانی در حوزه اقتصاد اسلامی در دستور کار برنامه‌ریزان قرار می‌گیرد و اعتقاد سعید جلیلی بر این اصول و سند چشم‌انداز و برنامه پنج ساله توسعه را می‌توان رویکردی درست و منطقی به حل مشکلات اقتصادی دانست.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در استان اردبیل اذعان داشت: این چهره انقلابی که خود را مدافع گفتمان امام و انقلاب می‌داند قطعاً از هیچ اصول و منافع ملی کوتاه نمی‌آید به گونه‌ای که در مذاکرات هسته‌ای نیز همیشه این ایده را ثابت کرده است که تنها راه دفاع از ارزش‌های انقلاب ایستادگی و مقاومت و وادار کردن دشمنان به تسلیم واقعی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن‌زاده نیاری در پایان سخنان خود گفت: عده‌ای با به راه‌ انداختن جو کاذب در انتصاب دکتر جلیلی به جریان‌های فتنه و انحرافی سعی می‌کنند به جایگاه اصیل او ضربه وارد کنند اما آگاه نیستند که چهره ولایت‌مدارانه جلیلی در تنگنا و حصار جریانات معاند نظام و انقلاب قرار نمی‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها