کد خبر: ۱۳۸۹۴۸
زمان انتشار: ۰۱:۳۳     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
مسئول ستاد استان تهران رضايي گفت: در استان تهران، 50 هزار جوان به عنوان سرپل داريم که اگر هر يك از آنها تنها 40 نفر را براي راي دادن به محسن رضايي متقاعد کنند، وي با 2 ميليون راي در استان نفر اول خواهد شد.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سيد احمد نبوي امروز در نشست خبري خود در ستاد استان تهران محسن رضايي در توضيح عملكرد اين ستاد اظهار داشت: بعد از انتخابات 88 جواناني را که به رضايي راي داده بودند پيدا کرده و از 20 ماه پيش در قالب مجموعه‌اي متشکل از 33 هزار جوان زير 35 سال در کنار هم گرد آمده‌ايم؛ ميان اين جوانان هزاران شهيد همت و شهيد باکري زنده وجود دارد.

 نبوي با پيش‌بيني راي 2 ميليوني محسن رضايي در استان تهران، وي را نفر اول ارزيابي کرد و گفت: 50 هزار جوان زير 35 سال داريم که اگر تنها 40 نفر را براي راي دادن به محسن رضايي متقاعد کنند، وي 2 ميليون راي در استان تهران خواهد داشت.

 مسئول ستاد استان تهران رضايي با اشاره به سرنوشت حزب کارگزاران در دولت هاشمي و حزب مشارکت در دولت خاتمي تصريح كرد: از آنجا كه اين دو حزب به صورت اصولي تشكيل نشده بودند پس از مدتي با عدم استقبال مواجه شدند؛ براي اولين بار در تاريخ انقلاب حزبي قبل از آنکه به قدرت برسد، تشکيل مي‌شود و ما نمي‌خواهيم ابتدا محسن رضايي رئيس جمهور شود و سپس وزرايش حزب تشکيل دهند.

وي در خصوص ميزان تحصيلات اين جوانان گفت: تمام اين جوانان زير 35 سال حداقل داراي مدرک ليسانس بوده و در ميان آنها 3 هزار نفر داراي مدرک دکترا هستند.

 نبوي در ادامه افزود: ما ايمان داريم که خاکريز تهران را فتح کرده‌ايم و مقاومت‌هايي که در اين زمينه وجود دارد، بيهوده است به طوري‌ كه اگر رضايي در تهران نفر اول نشود، نشان دهنده آن است که ما 33 هزار نفر از کفايت لازم برخوردار نبوده‌ايم.

 وي ادامه داد: روز 22 خرداد در استاديوم افراسيابي و خيابان‌هاي داخلي اطراف استاديوم رونمايي از اين 33 هزار نفر سرپل خواهد بود و پيش از آن رضايي در تجمع 500 نفر از فرزندان شهدا در محل شهرک فجر حضور خواهد يافت.

 نبوي افزود: ما اعتماد ميان مردم و دولت را باز خواهيم گرداند و اگر امروز معماري و اقتصاد ما قدرت داشت، همه دنيا به دنبال اقتصاد و معماري ما مي‌آمدند.

 وي با اشاره به ستاد زاگرسيان حامي رضايي اظهار داشت: اين ستاد با مديريت اميدوار رضايي 11 ميليون راي را براي محسن رضايي جمع‌آوري کرده است.

 نبوي در توضيح منبع افزايش يارانه‌هاي نقدي تا سقف 110 هزار تومان بيان داشت: ما مي‌توانيم يک ميليون بشکه نفت را داخل کشور پالايش کنيم و از اين طريق منبع افزايش نقدي يارانه‌ها را تامين کنيم.

 وي در پاسخ به اين مسئله که طبق قانون دولت تنها مجاز است از منبع درآمد هدفمندي يارانه‌ها، پرداخت نقدي داشته باشد، گفت: ما مي‌توانيم به مجلس لايحه تقديم کنيم و حتما مجلس خواهد پذيرفت که بتوانيم از طريق پالايش يک ميليون بشکه نفت اين مبلغ را بپردازيم.

مسئول استان تهران رضايي در پايان خاطرنشان کرد: ما 3 هزار صفحه در ارتباط با مسئله ارتش حرفه‌اي آماده کرده‌ايم و معتقديم رهبري از اينکه تکليف سربازان فراري و خانواده آنها روشن شود، خوشحال شده و استقبال خواهند كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها