کد خبر: ۱۳۹۱۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: با جلیلی پیمان ابوالفضلی می‌بندیم که هر چه در توان داریم برای دفاع از گفتمان انقلاب، عدالت و پیشرفت در سایه ولایتمداری به میدان آوریم.
 به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، کامران باقری لنکرانی عصر امروز در همایش ستادهای انتخاباتی دکتر جلیلی در فارس که در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد، اظهار داشت: سومین حرم اهل بیت و دارالعلم و دارالعباده پذیرای جانباز سرافراز انقلاب، کاندیدای اصلح، دکتر جلیلی است.

وی افزود: با جلیلی پیمان ابوالفضلی می‌بندیم هر چه در توان داریم برای دفاع از گفتمان انقلاب، عدالت و پیشرفت در سایه ولایتمداری به میدان آوریم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: 24 خرداد ماه جاری حماسه سیاسی رقم می‌خورد و کاندیدای اصلح توسط مردم انتخاب می‌شود.

به گزارش فارس، شهروندانی از خرم بید، کوار، اقلید، رستم، خنج و فیروزآباد در میان جمعیت امروز حضور داشتند.

از شعارهایی که در ورزشگاه توسط جمعیت سر داده شد، شعارهای «نه قدرت نه ذلت، فقط حقوق ملت»، «حسین حسین شعار ما، شهادت افتخار ماست»، «شیراز یک کلام جلیلی والسلام» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» قابل اشاره است.

همچنین جمعیت حاضر در ورزشگاه شیراز با شعار «برگ برنده ما، شهید زنده ما» و «بسیجی سرافراز خوش آمدی به شیراز» و «نه سازش، نه تسلیم، ما انقلابی هستیم، نه سازش نه تسلیم، یار جلیلی هستیم» از این کاندیدا استقبال کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها