کد خبر: ۱۳۹۴۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
خزاعی:
دبیر کل جمعیت اصولگرایان جوان ضمن تشکر از غلامعلی حداد عادل به سبب کنار کشیدن از انتخابات ریاست جمهوری به نفع جریان اصولگرایی، گفت: این حرکت نشان‌دهنده دغدغه‌مندی و عمق اعتقاد ایشان نسبت به گفتمان اصیل اصولگرایی است.
محمد خزاعی دبیر کل جمعیت اصولگرایان جوان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اعلام کناره‌گیری غلامعلی حدادعادل از انتخابات گفت: از طرف شورای مرکزی جمعیت اصولگرایان جوان از آقای حداد عادل به سبب مواضع انقلابی‌شان و کنار کشیدن از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به نفع جریان اصولگرایی تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه این حرکت آقای حدادعادل نشان‌دهنده دغدغه‌مندی و عمق اعتقاد ایشان نسبت به گفتمان اصیل اصولگرایی است، افزود: همانطور که آقای حداد عادل گفته بود ورودشان بر اساس احساس تکلیف بود و در انصرافشان نیز هوشمندانه و تکلیف‌مدارانه عمل کردند، که باعث استمرار حرکت اصولگرایی و آرامش بیشتر در عرصه انتخابات خواهد شد.

 خزاعی تاکید کرد: اجماع اصولگرایان به نفعشان خواهد بود و این حرکت آقای حداد عادل الگویی بود برای اصولگرایان است تا به نتیجه مطلوب‌تر برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً انتخابات ریاست جمهوری با پیروزی اصولگرایان همراه خواهد بود و مشارکت 70درصدی را خواهیم داشت و حماسه سیاسی اتفاق خواهد افتاد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها