کد خبر: ۱۳۹۷۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
رئیس ستاد سعید جلیلی در گلستان گفت: از روز ثبت نام جلیلی تا امروز شدیدترین حجم تبلیغات رسانه‌های آمریکایی و اروپایی و صهیونیستی علیه او بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد محمدخانی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان طرفدار سعید جلیلی اظهار داشت: حضور 6 ساله دکتر سعید جلیلی در راس شورای عالی امنیت ملی کشور نه تنها از وی یک دیپلمات با تجربه ساخته است، بلکه به‌واسطه حیطه وظایف وی و لزوم اشراف بر امنیت ملی کشور، او را به مدیری توانا و آگاه نسبت به شناخت نقاط قوت و ضعف و مدیریت کلان کشور تبدیل کرده است.

دشمن برای تخریب جلیلی پا به میدان گذاشته است

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای تخریب جلیلی هزینه‌های زیادی هزینه می‌کنند، خاطرنشان کرد: از روز ثبت نام جلیلی تا امروز شدیدترین حجم تبلیغات رسانه‌های آمریکایی و اروپایی و صهیونیستی علیه او بوده است، اگر واقعا عملکرد جلیلی موجب تضعیف ایران شده باشد، به‌طور طبیعی آنها باید از نامزدی او خوشحال باشند! چه نیاز به این حجم عملیات تخریبی؟

محمدخانی ابراز داشت: با اغراق و عددسازی می‌گویند این مقاومت صدمیلیارد دلار هزینه برای کشور داشته است، اما نمی گویند که این مقاومت و سیاست تهدیدزدایی موجب شد سایه جنگ، برای همیشه از سر کشور دور شود؛ جنگی که فقط یک موردش هزار میلیارد دلار خسارت روی دست ملت می‌گذاشت.   

محمدخانی با تاکید بر اینکه حضور این مرد انقلابی در کاندیداتوری ریاست جمهوری هراس بر دل دشمنان انداخته است یادآور شد: به تعبیری از امام خمینی(ره) هرگاه دشمن از شما تعریف کرد باید بدانید که راه خود را درست انتخاب نکرده‌اید و هرگاه این مسئله برعکس باشد حکایت از این امر دارد که راه درست را برگزیده‌اید.

رئیس ستاد سعید جلیلی در گلستان با اشاره به اینکه نسل سوم انقلاب نیز با نسل اول پیوند عمیق و تنگاتنگی دارد افزود: جوانان ایران از فهم و اندیشه بالایی برخوردار هستند و با همه هجمه‌های فرهنگی که از سوی دشمنان وارد می‌شود هرگاه احساس کنند نظام و کشورشان مورد خطر هست هم‌چون جوانان نسل اول که پا به میدان گذاشته‌اند آنها نیز با دل و جان در میدان مبارزه حاضر و از ارزش‌های خود دفاع خواهند کرد.

ایران نیازمند ادامه رویکرد مقاومت در عرصه بین‌المللی است

وی افزود: برای اینکه بتوانید اصلح را در میان کاندیداها تشخیص دهید ببیند چه کسانی از آنها حمایت می‌کنند و امروز جلیلی از حمایت افرادی مانند علامه مصباح‌یزدی و آیات عظام زابلی، خزعلی و دیگر بزرگان در کشور برخوردار است.

محمدخانی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در حالی برگزار می‌شود که شرایط منطقه و جهان طی سه دهه گذشته بسیار متفاوت است.

وی افزود: تحولات بوجود آمده در بسیاری از کشورهای عربی به همراه فراز و فرودهای پرونده هسته‌ای ایران طی سال‌های اخیر در حالی صورت گرفته است که همزمان اتحادیه اروپا و امریکا سخت‌ترین شرایط اقتصادی و سیاسی خود را تجربه کرده‌اند.

رئیس ستاد سعید جلیلی در گلستان تصریح کرد: در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران که از 35 سال قبل داعیه‌دار الگوسازی برای مستضعفین جهان و مقابله با امپریالیسم بین‌المللی بوده، در شرایطی به سر می‌برد که بیش از هر زمان دیگر نیازمند ادامه رویکرد «مقاومت» در عرصه جهانی است.

وی گفت: رویکردی که با وجود همه دشواری‌های 30 سال اخیر، دستاوردهای کم نظیری داشته است به‌گونه‌ای که امروز بخشی از هویت جمهوری اسلامی ایران در جهان را مقاومتش در برابر جریان استکبار تشکیل داده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها