کد خبر: ۱۳۹۸۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
امام جمعه ساری در دیدار جلیلی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران باید در 24 خرداد با حضور حماسی خود اقتدار و عظمت خود را به دنیا ثابت کنند، گفت: ما منتظر یک جمعه حماسی هستیم.

به گزارش رسا، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران ساعتی پیش در دیدار سعید جلیلی حضور حداکثری مردم در انتخابات را یک اصل مهم دانست و گفت: باید از همه ظرفیت های کشور به منظور یک حضوری حماسی بهره گرفته شود.

دیدار سعید جلیلی با آیت الله طبرسی امام جمعه ساری

وی با بیان این که ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و کشور خیانت بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: باید تلاش کرد مردم را نسبت به آینده کشور امیدوار کنیم. نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به برگزاری مناظره از سوی صدا و سیما اشاره کرد و با بیان این که مناظره حرکت خوبی در جهت معرفی برنامه های کاندیدا به مردم بود، خطاب به جلیلی گفت: خوشبختانه شما هم به خوبی بر مسائل مسلط بودید و توانستید برنامه های خود را برای ملت تبیین کنید.

وی با بیان این که همه تلاش ما باید دفاع از آرمان های انقلاب، امام و رهبری نظام مقدس جموری اسلامی باشد، ادامه داد: در این راه نباید از هیچ کوششی فروگذار کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت بزرگ ایران باید توجه کنند که انتخابات به سرنوشت آنها وابسته است، ادامه داد: امروز حفظ و حراست از آرمان های انقلاب وظیفه همه ما است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این انقلاب با خون های پاک شهدا و تلاش های جانبازان و ایثارگران به بار نشسته است، گفت: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا، امام شهیدان و رهنمودهای رهبری باشیم.

وی تنها را موفقیت و شکست توطئه های دشمنان را حرکت در مسیر آرمان های امام و رهبری دانست و ادامه داد: اگر این تفکر را در ذهن خود پرورش دهیم می توانیم به آینده امیدوار باشیم.

آیت الله طبرسی با بیان این که باید خودبینی و منیت را کنار بگذاریم و در راه نظام و انقلاب تلاش کنیم، ادامه داد: تنها ایمان، خضوع و تبعیت از رهبری انقلاب است که ما را به سر منزل مقصود می رساند.

وی با تأکید براین که نباید بگذاریم راه امام، شهدا و رهبری آسیب ببیند، گفت: اگر خدای ناکرده این مسیر دچار خدشه شود به حتم عواقب جبران ناپذیری در انتظار ما خواهد بود.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران باید در 24 خرداد با حضور حماسی خود اقتدار و عظمت خود را به دنیا ثابت کنند، گفت: ما منتظر یک جمعه حماسی هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از هجمه های سنگین برخی ها نسبت به خدمات دولت نهم و دهم، گفت: این دولت خدمات بسیاری در عرصه های مختلف داشته و البته نقاط ضعفی هم بوده، اما نباید به آسانی خدمات دولت را نادیده بگیریم. وی با تأکید بر این که همه ما باید مردم را به حضور حماسی دعوت کنیم، ادامه داد: باید به مردم امید دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها