کد خبر: ۱۳۹۸۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
سخنگوی جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی، با بیان اینکه این جبهه از سعید جلیلی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد ، خواستار کناره گیری ولایتی از انتخابات برای پیروزی اصولگرایان شد .

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی از چه کاندیدایی حمایت خواهد کرد؟ گفت: ما در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرده بودیم که از آقایان زاکانی و جلیلی حمایت می کنیم.

سخنگوی جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی افزود: از آنجاکه آقای جلیلی معلوم نبود که در انتخابات شرکت کند، ما به طور رسمی از آقای زاکانی حمایت کردیم اما با توجه به اینکه صحنه انتخابات تغییر کرد، سعید جلیلی کاندیدای مورد حمایت جبهه حماسه سازان است.

این عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به کناره گیری آقای حداد عادل از صحنه رقابت ها جبهه ایثارگران انقلاب اسلامی از چه کاندیدایی حمایت خواهد کرد؟ تصریح کرد: ایثارگران در اطلاعیه ای که برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داده بود اعلام کرده بود که ائتلاف 1+2 را قبول دارم و سازوکارش را برای رسیدن به نامزد واحد مناسب می داند، اما آقایان زاکانی و جلیلی هم به این ائتلاف اضافه شوند.

شاکری، با بیان اینکه در حال حاضر تنها پیروزی اصولگرایان مهم است، گفت: همانگونه که آقای حداد عادل به خاطر وحدت از صحنه رقابت ها کناره گیری کردند، باید آقای ولایتی هم در همین مسیر حرکت کند و بستری برای پیروزی اصولگرایان فراهم آورد. چرا که ما باید مصلحت را در نظر داشته باشیم.

سخنگوی جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی، تاکید کرد: اگر آقای ولایتی از رقابت ها کناره گیری کند، ما در دور دوم انتخابات دو کاندیدای اصولگرا یعنی جلیلی و قالیباف خواهیم داشت و دیگر دور دوم شاهد رقابت میان یک کاندیدای اصولگرا و دوم خردادی نخواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها