کد خبر: ۱۳۹۸۴۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
مردم استان گلستان در یک استقبال بی‌نظیر از سعید جلیلی استقبال کردند و این حضور باشکوه به حدی بود که حضور سعید جلیلی در مسجد جامع گرگان به دشواری انجام شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، ساعاتی پیش برای نخستین‌بار گلستان میزبان دکتر سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران شد و در میدان بسیج گرگان مورد استقبال پرشور مردمی که ساعت‌ها منتظر وی بودند شد.

در مراسم استقبال سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید علی طاهری عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محسن طاهری دبیر جبهه پایداری استان گلستان، حجت‌الاسلام سعید بیرق‌دار مسئول فرهنگی وزارت نیرو در گلستان و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

ستاد جلیلی در گلستان شاهد حضور اقشار مختلف برای استقبال از سعید جلیلی

با توجه به اینکه پس از آخرین مناظره و انصراف حداد عادل از رقابت‌های این دوره انتخابات ریاست جمهوری و قید این موضوع که وی از مردم خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب، به کسانی رأی دهند که از «گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های مورد نظر حضرت امام و رهبری» حمایت کنند بسیاری از جوانان و مدم ولایتمدار و دوستدار تبیین گفتمان ناب انقلاب اسلامی با شنیدن سفر سعید جلیلی به گلستان شور و نشاط زایدالوصفی را برای استقبال از وی از خود نشان دادند.

همچنین از صبح امروز ستاد مردمی سعید جلیلی در گلستان با فراهم آوردن شرایط مناسب برای حضور مردم در مسجد جامع آماده حضور هواداران این کاندید ولایتمدار در این مکان هستند.

بنابراین گزارش از صبح امروز ستاد مرکزی و استانی سعید جلیلی در گلستان شاهد حضور جوانان و اعلام آمادگی آنها برای همکاری هرچه بیشتر با این ستاد بوده است.

 

 

سعید جلیلی عصر امروز در جمع مردم استان گلستان در مسجد جامع گرگان در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشت: امام علی (ع) فرمودند خداوندا تو خود شاهدی که آنچه از جانب ما صورت گرفت نه رقابت برای کسب قدرت و نه تلاش برای رسیدن به ثروت بود.

وی افزود: اگر ما رفتار سیاسی‌مان خدای ناکرده برای کسب قدرت و فزونی ثروت باشد خارج از آموزه‌های دینی عمل کرده‌ایم.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با طرح این پرسش که برای چه وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شده‌اید؟ خاطرنشان کرد: خداوندا تو خود شاهدی که اگر ما در این عرصه ورود کردیم برای آشکار کردن نشانه‌های دین تو و روشن شدن آثار اصلاح آن در سرزمین‌های تو است.

جلیلی با بیان اینکه در این عرصه ورود کردیم تا حدود معطل مانده الهی اجرا شود تصریح کرد: 50 سال است که این پرچم با این هدف برافراشته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها