کد خبر: ۱۳۹۸۵۰
زمان انتشار: ۰۲:۰۹     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
رئیس مؤسسه علمی فرهنگی زنان منتظر گفت: شبکه‌های آوای آمریکا، بی بی سی فارسی و سلطنت‌طلبان که انتخابات را تحریم کرده‌ بودند از مردم خواسته‌اند به هرکسی می‌خواهند رأی دهند تا جلیلی رأی نیاورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مریم معین‌الاسلام سه‌شنبه‌شب در همایش «حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح» که با حضور بانوان حامی جلیلی در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با تمام حرکت‌های خود به دنبال ایجاد یک خیزش اسلامی و آماده کردن جهان برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) بودند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید سختی‌ها و فشارها را به خاطر خدا پذیرا باشند و بنیانگذار جمهوری اسلامی وظیفه بانوان را نشر اسلام در جهان و تحمل سختی‌ها، گرفتاری‌ها و گرانی‌ها می‌دانستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قم عنوان داشت: چه کسی است که نداند گرانی‌ها به مردم فشار می‌آورد و انقلاب ایران نقطه شروع است و به پرچمداری حضرت حجت(عج) ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند «اگر مسائل اقتصادی و مادی لحظه‌ای مسئولان را از وظیفه‌ای که بر عهده دارند، منصرف کند به خطر بزرگ و خیانتی سهمگین دچار می‌شوند».

معین‌الاسلام یادآور شد: ما زنان منتظر باید بدانیم و به همه ابلاغ کنیم که مأموریت ملت ما احیای تام حکومت بقیة‌الله الاعظم در سراسر جهان است و در مضامین روایی به آن اشاره شده است.

وی ادامه داد: روایاتی در مصحف فاطمیه درباره وظیفه نظام جمهوری اسلامی مبنی بر نشر اسلام به جهان ذکر شده که با بهره‌گیری از این روایات مأموریت کشور برپایی حکومت جهانی است.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی زنان منتظر عنوان کرد: ما زنان ولایت‌مدار اعلام می‌کنیم که کسی می‌تواند رئیس دولت باشد و عهده‌دار بالاترین منصب اجرایی کشور باشد که با این ظرفیت و مأموریت آشنا باشد و همه طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی، سیاسی وی متناسب با این مأموریت باشد.

وی اذعان داشت: باید فردی سر کار آید که انقلاب اسلامی را یک حرکت بالقوه دارای شتاب به سمت تمدن فراگیر جهان بداند.

معین‌الاسلام با بیان اینکه اکنون ایران به ابرقدرت جهانی تبدیل شده است، گفت: براساس سخن رهبر معظم انقلاب باید کسانی سر کار باشند که هدف آن حفظ عزت در راستای اهداف انقلاب باشد و دشمن از او می‌ترسد.

وی خاطرنشان کرد: مطالبی در یکی از مجله‌های آمریکایی و رادیو فردا آمده که از پیروزی جلیلی در انتخابات اظهار خطر کرده‌اند.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی زنان منتظر ابراز داشت: اکنون جنگی در بین تمدن غرب و اسلام در گرفته و آنها به خوبی فهمیده‌اند که غرب در حال فروپاشی است.

وی تصریح کرد: شبکه‌های آوای آمریکا، بی بی سی فارسی و سلطنت‌طلبان انتخابات را تحریم کرده‌ و از مردم خواسته بودند که به هرکسی می‌خواهید رأی دهید تا جلیلی رأی نیاورد، چراکه انتخاب وی فاجعه است.

معین‌الاسلام متذکر شد: یکی از روزنامه‌های صهیونیستی بیان کرده بود که دلهره‌آورترین انتخاب، انتخاب جلیلی است و نوری‌زاده بیان کرده که باید تلاش کنیم جلیلی رأی نیاورد.

وی بیان داشت: بارها در سخنرانی‌ها گفته شده باید توجه شود که دشمن از آمدن چه کسی خوشحال می‌شود؛ در نتیجه از رأی دادن به وی احساس خطر کنید.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی زنان منتظر تأکید کرد: باید به فکر مقاومت باشیم و احساس خستگی نکنیم و با حضور سر صندوق‌های رأی نشان دهیم که حکومتی خستگی‌ناپذیر هستیم و سر آرمان‌های الهی تا شهادت ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر زمان ملت ما با تمام وجود سر صندوق‌ها حضور پیدا می‌کند، نشان‌دهنده اقتدار اسلام و ضعف صهیونیست است.

معین‌الاسلام در پایان یادآور شد: راه خلاصی از مسائل و مشکلات، فرج حضرت ولی عصر(عج) است و این فرج به حضور حداکثری مردم و انتخاب ریاست جمهور اصلح بستگی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها