کد خبر: ۱۳۹۹۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
سعید جلیلی در ادامه سفر یک روزه خود به استان گلستان با خانواده شهیدان بهمنی‎نژاد دیدار کرد و پس از اطلاع از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان این موفقیت را تبریک گفت.

به گزارش 598 به نقل از فارس: دکتر سعید جلیلی در سفر یک روزه خود به استان گلستان پس از آنکه با مردم استان در مسجد جامع گرگان به گفت‎و‎گو پرداخت و با علما و روحانیون در حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان دیدار کرد شامگاه سه‌شنبه با حاضر شدن در منزل شهیدان بهمنی‌نژاد از احوال این خانواده جویا شد و به گفته پدر شهیدان بهمنی‌نژاد موجب شادی و خرسندی این خانواده در این ایام مهم و سرنوشت‎ساز شده است.

دکتر جلیلی در دفتری برای خانواده شهیدان بهمنی‌نژاد یادداشتی را به یادگار نوشت.

در بخشی از این یادداشت آمده است: خوشا به حال پدران و مادرانی که چنین سرمایه‎هایی را برای آخرت خویش ذخیره کردند و چنین اقتدار و عظمتی به جمهوری اسلامی بخشیدند.

کناره‎گیری‎ام از انتخابات را تکذیب می‎کنم

سعید جلیلی در این دیدار همچنین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بنده با قدرت در رقابت‌های انتخابات حضور خواهم داشت و شایعه کنارگیری از رقابت‌های انتخاباتی را قویا تکذیب کرد.

وی همچنین پیروزی تیم ملی فوتبال را به همه ملت ایران تبریک کرد و تصریح کرد: جوانان ظرفیت‌های بی‌شماری در بخش‌های مختلف دارند که باید شکوفا شود.

دکتر سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران عصر دیروز وارد گلستان شد و در میدان بسیج گرگان مورد استقبال پرشور مردمی که از ساعت‌ها پیش منتظر وی بودند شد.

در مراسم استقبال سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محسن طاهری دبیر جبهه پایداری استان گلستان، حجت‌الاسلام سعید بیرق‌دار مسئول فرهنگی وزارت نیرو در گلستان و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور دارند.

سعید جلیلی عصر دیروز در جمع مردم استان گلستان در مسجد جامع گرگان در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشت: امام علی (ع) فرمودند خداوندا تو خود شاهدی که آنچه از جانب ما صورت گرفت نه رقابت برای کسب قدرت و نه تلاش برای رسیدن به ثروت بود.

وی افزود: اگر ما رفتار سیاسی‌مان خدای ناکرده برای کسب قدرت و فزونی ثروت باشد خارج از آموزه‌های دینی عمل کرده‌ایم.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با طرح این پرسش که برای چه وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شده‌اید؟ خاطرنشان کرد: خداوندا تو خود شاهدی که اگر ما در این عرصه ورود کردیم برای آشکار کردن نشانه‌های دین تو و روشن شدن آثار اصلاح آن در سرزمین‌های تو است.

جلیلی با بیان اینکه در این عرصه ورود کردیم تا حدود معطل مانده الهی اجرا شود تصریح کرد: 50 سال است که این پرچم با این هدف برافراشته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها