کد خبر: ۱۴۰۰۶۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
عضو جبهه پایداری و حامی دکتر جلیلی تاکید کردجبهه
باقر لنکرانی گفت: برای مقابله با دشمن راهی جز اقتصاد مقاومتی با گفتمان امید و نگاه روشن به آینده نداریم.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، حامی دکتر جلیلی پیش از ظهر امروز در جمع مردم بوشهر در مسجد آذربایجانی‌ها اظهار داشت: اگر دکتر سعید جلیلی را به عنوان اصلح انتخاب کنیم، برای همان مطرح کردن اقتصاد مقاومتی است که با طیف وسیع استقبال مردمی روبرو شده است.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه حامیان دکتر جلیلی بدون هیچ چشم داشتی از دل و جان برای تبلیغ دکتر جلیلی مایه می‌گذارند، تصریح کرد: این افراد با اخلاص بدون چشم داشت به پست و مقام و مال و منال، بلکه با خلوص نیت برای انتخاب اصلح تلاش می‌کنند.

لنکرانی تاکید کرد: ما خوشحال هستیم که حامیان دکتر جلیلی قشر بسیجی، جوانان، خانواده شهدا و محرومین هستند و خرسندیم که در نشست‌ها اشراف و اعیان شرکت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: حامیان دکتر جلیلی شعار نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم، سر می‌دهند و این نشان دهنده خلوص نیت طرفداران این کاندیدای ریاست جمهوری است.

حامی دکتر جلیلی با بیان اینکه برخی قصد تخریب این کاندیدا  را دارند، بیان کرد: اینکه دکتر جلیلی را به جریان انحرافی منتصب می‌کنند، هراس از موجی است که برای طرفداری از دکتر جلیلی ایجاد شده.

لنکرانی گفت: برخی می‌گویند دکتر جلیلی تیمی برای تشکیل دولت ندارد، اگر منظور باند و گروهی است که به مقام و پست چشم دوخته‌اند، درست است، البته تیم دکتر جلیلی نخبگان و جوانان هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی وی را حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات 92 انتخابات 88 نخواهد شد، بیان کرد: در این دوره که کاندیداهایی با سلائق مختلفی وجود دارند، برخی خاطره تلخ 88 که برخی سعی کردند 8 ماه کشور را فلج کنند به یاد دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها