کد خبر: ۱۴۰۱۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
سر مربی تیم ملی فوتبال ایران، به خاطر تهمت هایی که عده ای به شما زدند، عذرخواهی می کنیم و ممنون شما هستیم.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  تیم ملی کشورمان امروز در یک قدمی صعود به جام جهانی ایستاده و باید از کی روش تشکر کرده  و از سر مربی پرتغالی تیم ملی عذر خواهی کنیم.

حضور کی روش در ایران با واکنش های مختلفی مواجه شد اما چند ماه قبل و در روزهایی که تیم ملی کشورمان شرایط خوبی در جدول رقابت های مقدماتی جام جهانی نداشت، عده ای از اهالی فوتبال ما کی روش را متهم کردند که با قطری ها مهربان تر است تا با ما،‌ این جریان خطرناک شرایط  بسیار سختی را برای مرد پرتغالی به وجود آورده بود چرا که اعتبار و حیثیت حرفه ای این مربی نامدار زیر سوال رفته بود اما کی روش بدون توجه به این اتهامات سخیف و زشت،‌ وعده به خرداد ماه امسال داد و اعلام کرد که جواب این عده را پس از بازی با کره جنوبی خواهد داد. همان روزها شایع شد که قطری ها یک هتل مدرن و شیک در دوحه را به نام کی روش کرده اند تا کمک کند به جای ایران،‌ قطر به جام جهانی صعود کند.

این اتفاقات فضای بسیار بد و سنگین را اطراف تیم ملی کشورمان و شخص کی روش به وجود آورده بود اما سر مربی تیم ملی بدون توجه به چنین اتهاماتی،‌ کار خودش را انجام داد تا امروز به مرد محبوب هواداران فوتبال در ایران تبدیل شود.

پیروزی مقابل قطر در دوحه باعث شد تا کی روش رو سفید شده و روسیاهی برای برخي ها بماند چرا که قطر با شکست در دوحه عملاً از جام جهانی کنار رفت و دیگر شانس حضور در پلی آف را هم ندارد تا ثابت شود این جریان خطرناک نه تنها دلش به حال فوتبال ایران نمی سوزد،‌ بلکه با مطرح کردن چنین مسائلی قصد در خراب کردن جو تیم ملی داشته تا عده ای که دنبال منافع شخصی هستند،‌ سکان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند.

کی روش امروز در قامت یک سردار فاتح ظاهر شده و محبوبیت خاصی بین مردم ایران به دست آورده است. تیم ملی در ادامه راه برای رسیدن به جام جهانی در تهران لبنان را درهم کوبید تا به جام جهانی بیشتر و  بیشتر نزدیک شود و حالا فقط کره جنوبی را در پیش داریم. کی روش در آخرین اظهار نظر خود مدعی شده که سخت ترین و مهم ترین بازی ما در خاک کره جنوبی است و سعی می کند تا در اولسان کار را تمام کرده و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد . این اظهار نظر جالب سر مربی تیم ملی نشان می دهد که کی روش با اراده ای قوی و محکم قصد دارد کار را در همین مرحله تمام کرده و به برزیل پرواز کند.

مرد پرتغالی خوب می داند که حضور در پلی آف چه مشکلاتی دارد و بهتر است که در کره جنوبی کار تمام شود تا اینکه استرس و اضطراب صعود به جام جهانی همچنان همراه تیم ملی و ملت ایران باشد.

باید از کی روش تشکر کنیم. تیم ملی هنوز جواز صعود به جام جهانی را به دست نیاورده اما در یک شب خوب فوتبالی یک بار دیگر رقص پرچم خوشرنگ ایران را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم. لبنان حریف تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم ملی کشورمان قبل از بازی حساس و سنگین مقابل کره جنوبی بود و ملی پوشان کشورمان با گلباران لبنان امیدها را برای رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل زنده کردند. حالا ما تنها یک گام دیگر با برزیل فاصله داریم و حتی با یک تساوی هم ممکن است به این تورنمنت بزرگ صعود کنیم.

صعود به جام جهانی برای فوتبال ما از نان شب واجب تر است و باید تمام تمرکزمان روی دیدار با کره جنوبی باشد. امروز شور و نشاط خاصی به واسطه نتایج خوب تیم ملی در مقابل قطر و لبنان در جامعه و اهالی فوتبال ما به وجود آمده و باید به خاطر این شادی و شعف عمومی ممنون مربی بزرگی همچون کی روش باشیم چرا که در ماههای قبل در پاسخ به تمام اتهامات زشت و بی اساس برخی که دنبال منافع شخصی بودند، سکوت کرد و به جای پرداختن به حاشیه تمرکزش را روی کار در تیم ملی گذاشت تا امروز شادی و نشاط را به ایرانیان هدیه بدهد. امروز امیدواری ها برای صعود به جام جهانی بسیار زیاد شده و مردم ما با امیدواری بیشتری اتفاقات پیرامون تیم ملی را پیگیری می کنند. این امیدواری و شور و شعف همگانی را باید مدیون کی روش باشیم که حسابش پاک بود و از محاسبه باکی نداشت و توانست تیم ملی را به یک قدمی جام جهانی برساند.
امروز هواداران فوتبال ایران با تیم ملی آشتی کرده اند و برای بازی با لبنان هم سکوهای آزادی را به تسخیر در می آورند.

چندی پیش و برای بازی با قطر و ازبکستان هم شاهد خالی ماندن بسیاری از سکوهای آزادی بودیم. این آشتی ملی اتفاق بسیار بزرگی برای فوتبال ملی ما است و کمک می کند تا تیم ملی و فوتبال ملی ما رشد کرده و به جایگاه مطلوبی در قاره کهن برسد.

کره جنوبی آخرین بازی ما برای صعود به جام جهانی است و باید تمام تمرکزمان در این یک هفته روی بازی با کره جنوبی باشد. کی روش به ملی پوشان توصیه کرده که به مسائل خارج از فوتبال کاری نداشته باشند و فقط روی تمرین و مسابقه تمرکز کنند. این توصیه تا این لحظه جواب داده و قطر را در دوحه و لبنان را در تهران بردیم و حالا نوبت کره جنوبی است تا در اولسان کار را تمام کرده و به جام جهانی صعود کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها