کد خبر: ۱۴۰۷۰۱
زمان انتشار: ۰۸:۲۲     ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
حضور پرشور مردم در انتخابات دیروز بار دیگر روشن کرد غرب کمترین توفیقی در دستیابی به این هدف استعماری کسب نکرده است.

به گزارش 598 ، 1- حضور پرشور و هوشمند آحاد ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر نشان داد ولایتمداری و بصیرت مردم بسیار فراتر از تصورات باطل دشمن است. در حقیقت غرب سالیان متمادی است کوشش آشکار و پنهان گسترده‌ای دارد تا در قالب مفاهیم نظری – فلسفی به سازوکارهای قانونی انتخابات ایران شکل و شمایل کاملا غربی بدهد یا با القائات نرم رسانه‌ای – عقیدتی به جهت‌گیری‌های انتخاباتی مردم ایران جنس لیبرالی بدهد.

حضور پرشور مردم در انتخابات دیروز بار دیگر روشن کرد غرب کمترین توفیقی در دستیابی به این هدف استعماری کسب نکرده است. تکلیف‌محور بودن شرکت در انتخابات و تاکید معنادار ملت بر قداست انتخابات در ایران از مختصات میدانی یک مردمسالاری حقیقی دینی و وجه ممیزه آن از دموکراسی مبتذل غربی است.

2- از سوی دیگر مشاهده طیف‌های متنوع رای‌دهندگان در صف‌های به هم فشرده انتخاباتی دیروز در عین حال که به‌طور اصولی مایه خشم و ناامیدی دشمن بود قطعا زمینه‌ساز شکوفایی عزت ملی در عرصه‌های مختلف خواهد شد. ملاحظه زوایای متنوع حضور حماسی مردم در این انتخابات حاکی از آن است که مردم در چارچوب آرمان‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی منسجم و یکپارچه به نظام جمهوری اسلامی دلبستگی عمیق و ناگسستنی دارند و دشمنان دیرینه ملت ایران با وجود همه خصومت‌ورزی‌های دامنه‌دار و سازمان‌یافته‌شان کماکان از شناخت یا پذیرش حقیقت‌های انکارناپذیر درباره ایران و ایرانی عاجز و ناتوانند.

3- بی‌شک شعور بالای سیاسی و بالندگی والای فرهنگی از ویژگی‌های بارز و لاینفک جامعه متعالی ایرانی است. شعوری که موجب شده در طول 35 سال گذشته ملت ایران با قامتی به بلندای ابدیت مقابل جبهه متحد استکبار ایستادگی کند. بالندگی فرهنگی مردم متمدن ایران نیز سبب شده است انواع دسیسه‌ها و ترفندهای پیچیده دشمن خنثی شده و در نهایت زمینه مساعدی برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام و پیشرفت و توسعه کشور فراهم شود.

چون انتخابات در ایران موضوعیت مبنایی دارد قطع یقین فارغ از دسته‌بندی‌ها و تعلقات سلیقه‌ای ـ جناحی و نتیجه نهایی انتخابات، هر رای سرنوشت‌ساز مردم در انتخابات دیروز رای به حقانیت نظام جمهوری اسلامی بود. در واقع مجموع آرای پرشور آحاد مردم در عین حال که نشان روشنی از مقبولیت فراتر از تصور جمهوری اسلامی در نزد ملت است رای به نظام اسلامی حاکم بر کشور است.

4- دشمن از ماه‌ها پیش با توسل به انواع دروغ‌ها و ترفندهای سیاسی- خبری در تلاش بود با دامن زدن به اختلافات داخلی کشور و تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مردم را از حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری دلسرد کرده و عملا مانع از حضور غرورآفرین ملت ایران پای صندوق‌های رای شود. حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای نشان داد فشارهای اقتصادی اگرچه در بخش‌های مختلفی برای مردم مشکلات گاه قابل تاملی ایجاد کرده است اما در عین حال هیچ تاثیری در کاستن از میزان پایبندی مردم و جریانات سیاسی به کارآمدی و حقانیت حکومت اسلامی در پی نداشته است. به‌رغم فشارهای سنگین اقتصادی وارده از سوی دشمن، مردم به شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» که میثاق تاریخی ملت ایران است همچنان وفادارند و اقدامات ریز و درشت دشمن خللی در اراده مردم نداشته است.

5- برگزاری حماسی انتخابات دیروز منبعث از یک وحدت شورآفرین ملی بود که بخش‌های مختلف مردمی ـ سازمانی در آفرینش آن نقش موثر داشتند، در این میان نمی‌توان از نقش راهبردی صدا و سیما چشم‌پوشی کرد. بی‌شک رسانه ملی در چارچوب قوانین موضوعه در عین رعایت بی‌طرفی، فرصت برابری را در اختیار نامزدهای ریاست‌جمهوری قرار داد تا آنها بتوانند به‌طور مستقیم دیدگاه‌ها و برنامه‌های خویش را به مردم عرضه کرده و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

6- حضور مردم در انتخابات به‌طور عینی رای اعتماد آنان به سازوکارهای انتخاباتی نظام جمهوری اسلامی بود. در عین حال حضور پرشور آنان مهر ابطالی بر سناریوی تقلب در انتخابات 88 بود. حضور حماسی مردم در این انتخابات آخرین میخ را بر تابوت پوسیده تقلب کوبید. این جشن بزرگ، عملا مراسم تدفین ملی سناریوی تقلب را در عرصه جهانی به نمایش همگانی گذاشت. این انتخابات بدون شک خون تازه‌ای در رگ‌های رو به گسترش بیداری اسلامی در اقصی نقاط عالم تزریق خواهد کرد و بار دیگر موج امیدواری ملل مستضعف به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و مدل حکمرانی آن را تقویت کرد.

امید آن می‌رود رئیس‌جمهور برگزیده، مدیران و مسؤولان اجرایی کشور در این دوره از حیات نظام اسلامی فصل نوینی را در خدمت‌رسانی به ملت ایران رقم بزنند و با افتخار طوق خدمت به مردم نجیب ایران را به گردن آویخته و به آن نیز مفتخر باشند.

منبع: وطن امروز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها