کد خبر: ۱۴۰۷۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
فرماندار شهرستان سمنان گفت: با پایان یافتن شمارش آرای مردمی ریاست جمهوری در شهرستان سمنان، حجت‏ الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در صدر قرار گرفت.

حسن سعدالدین در گفت ‏وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار کرد: با پایان یافتن شمارش آرای مأخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سمنان، حجت ‏الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 37 هزار و 584 رأی از مجموع 74 هزار و 709 رأی مأخوذه مقام نخست را از آن خود کرد.

وی افزود: در این رتبه بندی، محمدباقر قالیباف با 16 هزار و 9 رأی، سعید جلیلی با 9 هزار و 297 رأی، علی‏ اکبر ولایتی با 4 هزار و 783 رأی، محسن رضایی با 3 هزار و 47 رأی و سیدمحمد غرضی با یک هزار و 90 رأی در مکان‏ های بعدی ایستادند.

بر اساس اعلام نهایی نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان، کل آرای مأخوزه در این انتخابات 361 هزار و 207 رای بوده است.

از کل آرای مأخوذه، حجت ‏الاسلام والمسلمین حسن روحانی با 157 هزار و 133 رای بیشترین آرای مردمی را به خود اختصاص داده است.

در استان سمنان 699 شعبه اخذ رای با مشارکت بیش از 20 هزار نفر نیروی انسانی آرای مردم این استان را برای انتخاب یازدهمین دوره رئیس جمهوری فعالیت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها