کد خبر: ۱۴۰۷۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
وزیر کشور با بیان اینکه شمارش آرا به پایان رسیده است، اظهار داشت: صورتجلسات در حال ارسال به وزارت کشور است و تا پایان امروز نتیجه جمع‌بندی‌ها را اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم مستقر در وزارت کشور، مصطفی محمدنجار وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون میزان مشارکت در انتخابات اعلام نشده است، گفت: باید آمار جمع‌بندی بشود تا میزان مشارکت را اعلام کنیم و انشاءالله تا آخر امروز آمارها را اعلام می‌کنیم. شمارش‌ها به پایان رسیده و صورتجلسات در حال ارسال به ستاد انتخابات کشور است و برابر آن قانون این آمارها را تجمیع می‌کنیم و بعد از آن اعلام می‌کنیم و روند قانونی آن برای اعلام مشارکت و میزان آرا باید طی شود.

وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم، مبنی بر اینکه پیش‌بینی می‌کنید تا چه زمانی میزان مشارکت آرا را اعلام می‌کنید، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امروز این آمارها را اعلام کنیم.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در خصوص اینکه شنیده می‌شود برخی از کاندیداها قصد دارند تا طی امروز نشست خبری برگزار کنند، اظهار داشت: برابر قانون وزارت کشور تنها مرجع اعلام نتایج است و اگر فردی قصد داشته باشد که پیش‌داوری کند خودش ضرر می‌کند و برابر قانون با وی برخورد خواهد شد.

نجار ادامه داد: البته فکر نمی‌کنیم چنین اتفاقی رخ دهد و بحمدالله همه منتظر هستند تا وزارت کشور نتایج را اعلام کند و کارها به صورت آرام در حال پیشرفت است و مشکلی وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها