کد خبر: ۱۴۱۴۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت از روحانی خواست با سرلوحه قرار دادن قانون و رهنمودهای رهبری برای پیشبرد آرمان‌های امام و انقلاب به پا خاسته و خدمت به مردم محروم را سرلوحه کار خود قرار دهد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت پیرامون حضور حماسی مردم در پای صندق‌های رأی و تبریک به رئیس جمهور منتخب، بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این بیانیه تأکید شد که حماسه حضور مردم باز هم تمامی معادلات استکبار را برهم ریخت و به آنها ثابت کرد که ملت فهیم ایران امروز علی‌رغم همه فشارها و برنامه‌ریزی‌های گسترده استکبار و ایادی شوم آن، همچنان بر آرمان‌های خود ایستاده‌اند.
 
در ادامه این بیانیه خطاب به رئیس جمهور منتخب آمده است: ما به عنوان قطره‌ای از دریای بیکران ملت خود را در این جشن ملی سهیم دانسته و بدین وسیله خلق حماسه سیاسی را به پیشگاه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، جنابعالی و ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌‌کنیم.
 
 این تشکل دانشجویی در بیانیه خود تاکید کرد: انتخابات 92 بار دیگر ثابت کرد که جمهوری اسلامی مظهر بارز دموکراسی و مردم‌سالاری دینی بوده و رای و نظر مردم است که آینده را می‌سازد و مصداقی بود بر این فرمایش حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب که «جمهوری اسلامی اهل خیانت در آرای مردم نیست».
 
بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به امانتداری نظام جمهوری اسلامی در آرای مردم، خاطرنشان کرد: انتخابات امسال مهر تاییدی بر امانتداری نظام اسلامی و سندی بر بطلان ادعای تقلب و مهندسی انتخابات سال 88 بود که مدعیانش شیرینی آن حماسه بزرگ را در کام ملت تلخ کردند. امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها پناهگاه مستضعفین عالم، در مقابل تمام استکبار جهانی ایستاده و ندای حق طلبی و عدالتخواهی‌اش به گوش جهانیان رسیده است.
 
به عقیده این دانشجویان، امروز زمانی است که بر اثر مقاومت شجاعانه مردم ایران، بیداری عمومی ملت‌های جهان رخ داده که نمونه آن در بیداری اسلامی کشورهای مسلمان به وضوح دیده می‌شود. امروز ایادی استکبار برای خنثی سازی این بیداری تمام توان خود را بر محور مقاومت در سوریه متمرکز کرده و قصد دارد از دمشق راهی به تهران باز کند. پیر و مراد ما، خمینی کبیر، آن چراغ هدایت ملت به روشنی پیام خود را برای همیشه در گوش تاریخ فریاد زد که «تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم».
 
این تشکل دانشجویی خطاب به حسن روحانی متذکر شد: ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم، ما تصمیم داریم پرچم «لا اله الا الله» را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز در آوریم. امروز بر ما و شما که منتخب ملت هستید فرض است که بیش از گذشته در اعتلای کلمه "لا اله الا الله" مقاومت و پایداری ورزیم.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه علم‌و‌صنعت در پایان بیانیه خود خطاب به رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: امید داریم جنابعالی که سال‌ها جزو یاران دیرین رهبری عزیز و از خادمان ملت بوده‌اید، با سرلوحه قرار دادن قانون و رهنمودهای رهبری عظیم‌الشان در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام و انقلاب به پا خاسته و خدمت به مردم محروم و مستضعف، سامان‌بخشی به وضعیت اقتصادی به خصوص مهارِگرانی، کاهشِ تورم، رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال برای بیکاران، کار شبانه روزی و بی‌‌منت، نپرداختن به مسائل حاشیه‌ای و پرهیز از جدالِ سیاسی و افراط و تفریط را در صدر برنامه‌هایتان قرار داده و زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها