کد خبر: ۱۴۱۵۴۹
زمان انتشار: ۲۳:۴۸     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت منتخب نگاه ویژه‌ای به قم داشته باشد، گفت: شورای شهر دوره چهارم پیگیری طرح‌های عمرانی را از مهم‌ترین وظایف خود بداند.

احمد امیرآبادی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه شاهد رشد تکاملی شوراها در هر دوره هستیم، اظهار داشت: شورای شهر آینده قم باید وحدت و همدلی داشته باشند و با نمایندگان مجلس و مسئولان استان با تعامل رفتار کنند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر جدید باید ارزش فرصت خدمت در شورای شهر جدید را بدانند، تصریح کرد: شورای شهر جایی برای سیاسی‌کاری و حاشیه‌سازی نیست و باید در این محل به مردم خدمت کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام استان را شورای شهر دوره چهارم باید با قدرت پیگیری کند، اضافه کرد: به حل مشکلات ترافیکی استان، پیگیری طرح‌های عمرانی و ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی در دوره جدید باید توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

امیرآبادی فراهانی با تاکید بر اینکه در عرصه فرهنگی شورای شهر نقش مهم را ایفا می‌کند، تصریح کرد: ترویج فرهنگ شهروندی، انقلاب و دفاع مقدس از مهم‌ترین رویکردهای فرهنگی دوره جدید باید باشد.

وی پیگیری مناطق محروم را یک ضرورت در شورای شهر جدید دانست و اضافه کرد: با توجه به اینکه حجم جمعیت در شهرک پردیسان رو به افزایش است، شورای شهر دوره جدید باید برنامه مدونی برای حمل و نقل و خدمات مختلف به این منطقه پیش‌بینی کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف شورای شهر پیگیری سرمایه‌گذاری در شهر است، ابراز داشت: اعضای این شورا باید به دنبال درآمد پایدار برای شهر باشند.

*کاندیدای معترض حق شکایت دارند   

امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه کاندیدای معترض اعضای شورای شهر فرصت شکایت دارند، خاطرنشان کرد: اعضای هیئت نظارت و اجرایی بر انتخابات اجازه دارند آرای هر صندوقی را که کاندیدا معترض باشند، نسبت به بازشماری آن اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به مهم‌ترین وظیفه رئیس جمهور منتخب اشاره و تصریح کرد: اگر به وعده‌هایی که در تبلیغات داده‌اند عمل کنند، بزرگ‌ترین کار انجام شده است.

*دولت منتخب به مردم خدمتگذاری کند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس به دولت منتخب در حل مسائل و مشکلات کمک خواهد کرد، افزود: دولت باید به مردم به صورت منسجم خدمتگزاری کند و از حاشیه سازی‌های بی‌مورد پرهیز کند.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه تمامی دولت‌ها در قم خدمت کرده‌اند، تصریح کرد: در هر حال قم شهر اهل‌بیت(ع) و آبروی نظام جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم است که باید کاستی‌ها و مشکلات آن برطرف شود.  

وی نگاه ویژه به قم را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: حوزه انتخابیه قم با توجه به جایگاه آن با بقیه شهرها و استان‌ها تفاوت دارد.

*بخش اعظمی از اقدامات عمرانی در قم به دولت نهم و دهم باز می‌گردد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محرومیت‌زدایی و کارهای عمرانی اقدامات دولت نهم و دهم قابل تقدیر است،‌ تصریح کرد: بخش زیادی از خدمات عمرانی نظام در این دو دوره صورت گرفت.

امیرآبادی فراهانی اضافه کرد: متاسفانه برخی حاشیه‌سازی‌ها موجب شد تا خدمات دولت دیده نشود.

وی با اشاره به اینکه پس از تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور منتخب باید تمام گروه‌های سیاسی از وی حمایت کنند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید با برنامه‌ریزی مدون کشور را به سوی آبادانی و عمران پیش ببرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر قدرشناسی از ملت ایران برای حضور گسترده در انتخابات،‌ اضافه کرد: در قم نیز حضور و مشارکت مردم پنج درصد از میانگین کشوری بالاتر بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها