کد خبر: ۱۴۱۸۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
ادریس آلبا بازیگر آفریقایی تبار سینما به جمع بازیگران «تفنگدار» اضافه شد. این اکشن وسترن دلهره‌آور را پی‌یر مورل فیلم ساز فرانسوی کارگردانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پی یر مورل گفته است برای فیلم جدید خود از گروهی از بازیگران بین‌المللی سینما در نقش‌های اصلی استفاده خواهد کرد.

ری وینستن انگلیسی تبار و ژاسمین ترینس بازیگر ایتالیایی (که در «اتاق پسر» نانی مورثی بازی داشت) هم از دیگر بازیگرانی هستند که به «تفنگدار» پیوسته‌اند. قبل از این شان پن و خاویر باردم برای بازی در این وسترن انتقام جویانه انتخاب شده‌اند. فیلم‌نامه اقتباسی فیلم را پت تراویس نوشته است.

این فیلم‌نامه بر اساس قصه کتاب پر خواننده‌ای به همین نام نوشته شده که ژان پاتریک مانچت نویسنده مولف فرانسوی نویسنده آن است.

شان پن در قصه فیلم «تفنگدار» در نقش مارتین تریر بازی خواهد کرد.او یک قاتل قراردادی است که قصد دارد از این حرفه کناره‌گیری کند و به زندگی آرام خانوادگی خود برگردد.

ولی او بزودی متوجه می‌شود انجام این کار آن طور که خودش فکر می‌کرده ساده نیست و سازمانی که برایش کار می‌کند نمی‌خواهد او را از دست بدهد.

ادریس البا در قصه فیلم در نقش یک مامور مرموز به نام دوپوند ظاهر خواهد شد که درگیر ماجراجویی‌های مارتین تریر می‌شود و تصمیم می‌گیرد به او کمک کند تا از آن سازمان جنایت‌کار فاصله بگیرد.

شرکت مستقل فیلم‌سازی سیلور پیکجرز تهیه‌کننده «تفنگدار» است. کلید فیلم‌برداری فیلم اواسط ماه آینده در شهر بارسلونای اسپانیا زده می‌شود.

قرار است چند شهر بزرگ سه کشور اروپایی (و از جمله فرانسه و انگلستان) لوکیشن‌های اصلی فیلم باشند. هزینه تولید فیلم 30 میلیون دلار برآورد شده است.

ادریس البا هم اکنون درام شرح حال گونه «ماندلا: راه‌پیمایی طولانی تا آزادی» را آماده نمایش عمومی دارد. او در این فیلم در نقش نلسون ماندلا بازی کرده و پیش‌بینی می‌شود برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شود.

این بازیگر سیاه پوست سینما سال قبل فیلم‌های اکشن و پر فروش «تور» و «پرومتوس» را روی پرده سینماها داشت و تابستان امسال هم اکشن ماجراجویانه «پاسیفیک ریم» از وی به روی پرده سینماها خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها