کد خبر: ۱۴۲۰۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۲     ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
يك راننده اتوبوس در فونيكس آريزونا، مسافر جواني را به خاطر ارائه بليت اشتباهي مورد ضرب و شتم شديد قرار داد و راهي بيمارستان كرد.
به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، در اين حادثه جنون‌آميز، راننده اتوبوس در ايستگاه مونتبلو توقف كرده بود كه پسر 19 ساله‌اي با عجله به بالاي پله‌ها دويد و كارت بليتي ارائه كرد. جوان بخت برگشته كه از عجله زياد توجهي به كارتش نكرده بود با اعتراض راننده، در مقابل او موضع گرفت و شروع به دفاع از خود كرد.




اين جدال لفظي اما پس از چند ثانيه با ضربه‌اي از طرف راننده به سينه مسافر جدي شد و چند لحظه بعد راننده خشمگين با پرت كردن پسر جوان به بيرون اتوبوس با عصبانيت به سمت او رفت و تا توانست او را زير مشت و لگد گرفت.

اين راننده براي يك بليت ناقابل حتي به مسافر جوان فرصت نقس كشيدن هم نمي‌داد و در وسط مشت و لگدهايش سر او را نيز به نيمكت آهني مي‌كوبيد. تصاوير اين ضرب و شتم وحشيانه توسط دوربين موبايل يكي از مسافران تماماً ضبط شده بود و همين فيلمبردار نيز گزارش ماجرا را به پليس داد و به عنوان شاهد به سؤالات نيز پاسخ گفت.

اين درگيري وحشيانه با دخالت يكي از رهگذران به پايان رسيد و پسر جوان نيز براي درمان به بيمارستان فرستاده شد.راننده خشمگين پس از اين حادثه به اداره پليس انتقال يافت و به جرم اعمال خشونت، ضرب و شتم و وحشيگري در خيابان در انتظار مجازات است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها