کد خبر: ۱۴۲۱۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
مدیرکل حوزه هنری استان البرز گفت: تماشای فیلم در سینماهای هجرت و نصر کرج روز پنجشنبه برای جوانان رایگان است.

عبدالمجید قره داغی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرج با بیان این مطلب، روز جوان را روز شکوفایی و شور اجتماعی خواند و اظهارکرد: در بطن استان البرز ده ها هزار جوان پیرو راه و سیاق حضرت علی اکبر(ع) حضور دارند که باید از ظرفیت ها و توان این جوانان بهترین بهره ها را برد.

وی پررنگ کردن شوق و استعدادهای هنری در پرتو معنویات و هنر الهی، در میان جوانان را از وظایف این حوزه برشمرد و با اشاره به در پیش بودن روز جوان گفت: هنر جوانان ایران زمین در حماسه سازی های مختلف آنان چه در ایام دفاع مقدس که با خون خود نقش ها تصویر کردند و چه پس از آن، همواره موید جایگاه والای آنان در اجتماع بوده است.

قره داغی بر ضرورت تکریم جوانان در جامعه تاکید کرد و با بیان اینکه معاونت فرهنگی این حوزه به منظور بزرگداشت روز جوان برنامه هایی را برای جوانان البرز تدارک دیده است، اظهار کرد: تماشای رایگان فیلم های در حال اکران از جمله برنامه هایی است که برای این روز از سوی حوزه هنری البرز در نظر گرفته شده است.

وی اختصاص سئانس های رایگان به جوانان البرزی در روز پنجشنبه و در سینماهای هجرت و نصر کرج را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و افزود: اکران دو فیلم «چه خوب که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی و «تلفن همراه رئیس جمهور» ساخته علی عطشانی، روز پنجشنبه برای البرزنشینان رایگان خواهد بود.

قره داغی ظرفیت سالن هجرت این سینما را 760 نفر عنوان کرد و گفت: این سینما در میدان کرج، خیابان تهران، روبه روی پمپ بنزین واقع شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها