کد خبر: ۱۴۲۱۶
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۲۵ خرداد ۱۳۹۰
حجت‌الاسلام جواد عظيمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تبريك ولادت مولي‌الموحدين(ع) اظهار داشت: خداوند به پيامبر دستور ابلاغ ولايت را مي‌دهد و اين آيه از آيات بي‌نظير قرآن است.
وي خاطرنشان كرد: ولايت به اندازه‌اي از جايگاه والا برخوردار است كه خداوند به رسول اكرم(ص) مي‌فرمايد اگر اين موضوع به مردم ابلاغ نشود زحمات چند ساله‌ات هدر مي‌رود.
مسئول دارالقرآن سازمان تبليغات اسلامي استان قم تصريح كرد: لازم است به اين آيه توجه شود چراكه نشان‌دهنده جايگاه ولايت اميرمؤمنان(ع) است.
عظيمي ادامه داد: پيامبر اكرم(ص) با همراه كردن امير مؤمنان(ع) در امر مباهله از ايشان به عنوان جان و شيره عمر خود تعبير مي‌كند.
وي خاطرنشان كرد: امام علي(ع) از پيامبر اكرم(ص) جدا نيست و پيامبر اكرم(ص) نيز از پيشواي نخست شيعيان مجزا نخواهد بود.
مسئول دارالقرآن سازمان تبليغات اسلامي استان قم با بيان اينكه امام علي(ع) از ابتداي زندگي خود با مشكلات فراواني رو‌به‌رو بودند، عنوان داشت: اين امام بزرگوار در سختي‌ها، تنگناها با تمام قدرت ايستادگي كردند و در برابر مشكلات زندگي تسليم نشدند.
به گفته عظيمي با وجود مشقت‌ها و سختي‌ها لحظه‌اي حضرت حاضر نشدند در برابر دشمن اسلام سر تسليم فرود آورند و ذره‌اي از عبادت و خداپرستي عقب‌نشيني نكردند و حتي با وجود مشكلات و سختي‌ها بيشتر به سوي خدا روي مي‌آوردند.
وي ادامه داد: برخورد امام علي(ع) با بزرگ‌ترها، خانواده، پدر و مادر مي‌تواند سرلوحه زندگي ما باشد و مصداق بارز انسان كامل هستند و از نظر سياسي، خانوادگي، مسائل روز‌مره، مبارزه با دشمنان دين، مسائل اقتصادي و تبعيت از ولايت ايشان بهترين اسوه و الگو هستند.
به گفته مسئول دارالقرآن سازمان تبليغات اسلامي استان قم قوي‌ترين جوانان افرادي هستند كه بر هواي نفس خود غلبه پيدا كنند و ورزش وسيله‌اي براي دستيابي به هدف تسلط بر هواهاي نفساني و قدرت شيطاني است و پيشواي نخست شيعيان نيز از ورزش براي خودسازي در برابر خداوند متعال و تقويت روحيه ايمان بهره‌گيري كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها