کد خبر: ۱۴۲۵۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۰۱ تير ۱۳۹۲
نماینده مشهد در مجلس با بیان اینکه مردم در این دوره مسئولیت را بر دوش آقای روحانی قرار دادند، گفت: انتخابات 92 پرونده دروغ تقلب در سال 88 را بست.

به گزارش 598، امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مردم در این دوره از انتخابات، تشخیص دادند که مسئولیت رئیس جمهور بر دوش آقای روحانی قرار بگیرد که انتخاب آقای روحانی بسی جای خوشحالی دارد.

وی با اشاره به  فتنه سال 88 اظهار داشت: اتفاقات سال 88 به نوعی یک حرکت اعتقادی بود، کسانی که در سال 88 آن کارها را انجام دادند، حتی به دموکراسی‌ و لیبرال هم معتقد نبودند، چراکه در نظام‌های لیبرال افراد، بر اساس اشتراک منافع تصمیم‌گیری می‌کنند و اتفاقات سال 88 سبب شد که راستگو از دروغگو و بهانه‌گیر از غیربهانه‌گیر مشخص شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: این مسئله به وضوح پیداست، نظامی که از اندک رأی مردم حراست می‌کند، قطعا در مقابل جابه‌جایی رأی گسترده خواهد ایستاد و جالب توجه اینکه خواسته یا ناخواسته تمام دشمنان و طعنه‌زنندگان در این دوره، این مسئله را پذیرفتند و با زبان خود نیز اعتراف کردند.

* انتخابات 92 پرونده دروغ تقلب در سال 88 را بست

قاضی‌زاده با بیان اینکه انتخابات 92 پرونده دروغ و تقلب در سال 88 را بست، گفت: با برگزاری انتخابات 92 ثابت شد که ساز و کار نظام انتخاباتی ایران، یکی از سالم‌ترین و پاکترین انتخابات‌ها بوده و فضای کشور از آنچه که ساخته و پرداخته فتنه‌گران بوده خارج و ادعای تقلب از ریشه دروغ از آب در آمده است.

وی تصریح کرد: ادعای تقلب دروغ و حرفی بی‌پایه و ‌اساس بود و دستگاه قضایی جمهوری اسلامی نیز باید برخورد روشن و قانونی با این نظرات داشته و تکلیف مدعیان را هم روشن کند.

* اصولگرایان آماده‌اند تا در مسیر اعتدال با روحانی همکاری داشته باشند

نماینده مشهد با بیان اینکه در حال حاضر اصولگرایان آماده هستند که در مسیر اعتدال، با روحانی تعامل و همکاری داشته باشند، اضافه کرد: در این راستا آقای روحانی با تعامل سازنده با همه نهادهای قانونی موفق و چنانچه در این مسیر حرکت کند، از حمایت همه مردم و جریان‌های سیاسی برخوردار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها