کد خبر: ۱۴۳۰۳۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۰۴ تير ۱۳۹۲
نایب رئیس مجلس با اشاره به نامه قبل از انتخابات روحانی به رهبر انقلاب گفت: روحانی 8-7 روز قبل از انتخابات نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب نوشته و روی آرمان‌های نظام تاکید کرده و گفته که همیشه همراه نظام بوده و در حال حاضر نیز همراه نظام است.
به گزارش تسنیم، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست عصر روز یکشنبه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به انتخابات 24 خرداد گفت: حماسه‌ای که مقام معظم رهبری انتظار آن را داشتند، محقق شد و مردم نیز با حضور چشمگیر خود همه تحلیل‌های دشمن را نفی کردند.

وی با اشاره به همزمانی انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری تصریح کرد: برگزاری همزمان این 2 انتخابات باعث هم‌افزایی و تحرک بیشتر مردم در انتخابات شد، خوب است که در آینده نزدیک این موضوع به‌صورت تحلیلی بررسی شود.

 نایب رئیس مجلس با اشاره به خصوصیات رفتاری حسن روحانی خاطرنشان کرد: فردی که انتخاب شد، مشخصه‌های خوبی دارد و ما احساس می‌‌کنیم آقای روحانی نقاط قوت تعدادی از رؤسای جمهوري پیشین را داشته و نقاط ضعف آنها نیز کمتر در وی دیده می‌‌شود.

باهنر با بیان اینکه کابینه ‌یازدهم باید کابینه قدرتمندی باشد، افزود: اگر روحانی یک معاون اجرایی قدرتمند و استراتژیک انتخاب کند، می‌‌تواند مشکلات ساختاری را برطرف کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها