کد خبر: ۱۴۳۴۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۰۵ تير ۱۳۹۲
نایب رئیس هیئت نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین:
نایب رئیس هیئت نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین گفت: هیئت نظارت صحت انتخابات ورامین را تائید نکرد.

به گزارش 598 به نقل از فارس از جنوب استان تهران، حسین النچری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام عدم تائید صحت انتخابات ورامین گفت: هیئت اجرایی صحت انتخابات را تائید و کار را به هیئت نظارت واگذار کرد ولی هیئت نظارت با توجه به اینکه احتمال تخلف در آراء را می‌دهد صحت انتخابات را تائید نکرد.

نایب رئیس هیئت نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین ادامه داد: ما یک هفته فرصت داریم تا صحت برگزاری انتخابات را بررسی کنیم و از آنجایی که برخی ابهامات در شهر در مورد صحت برگزاری انتخابات وجود دارد، به‌ویژه اینکه این ابهامات از تریبون نماز جمعه و توسط آیت‌الله محمودی نیز بیان شده است ما خود را موظف به بررسی دقیق می‌دانیم.

النچری گفت: آیت‌الله محمودی از تعبیر پرهیز از «ماست مالی» تخلفات انتخابات در فرمایشات خود استفاده کردند و با بیان اینکه افراد منتخب می‌خواهند چهار سال زمام تصمیمات شهری را بر عهده داشته باشند خواستار رفع شبهات شدند و به همین دلیل وظیفه ما دوچندان شده و مصمم هستیم در این موضوع ورود جدی کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز با هماهنگی هیئت نظارت عالی استان و دعوت از 15 نماینده نامزدها نظر به بازشماری 10 درصد از صندوق‌ها ظرف این یکی دو روز داریم و این امر با حضور سر ناظران و نمایندگان نامزدها صورت خواهد پذیرفت.

نایب رئیس هیئت نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین با بیان اینکه جمعی کامل از تمام دستگاه‌های ذی‌ربط و مسئولان اجرایی شهرستان برای نظارت بر بازشماری دعوت خواهند شد، این وعده را می‌دهم که بازشماری با نهایت دقت و سعی انجام شود تا افرادی که انتخابت می‌شوند چهار سال با قدرت و انرژی و بدون هیچ شائبه‌ای به کار خود ادامه دهند.

گفتنی است آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در خطبه‌های نماز جمعه گذشته با اشاره به برخی شبهات خواستار بازشماری صندوق‌های رای انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین شده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها