کد خبر: ۱۴۴۷۳۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۴     ۱۰ تير ۱۳۹۲
رقص سامبا بر روی جنازه تیکی تاکا
مسابقه نهایی رقابتهای فوتبال جام کنفدراسیون ها با برتری 3 بر صفر طلایی پوشان برزیل مقابل اسپانیا به پایان رسید.
به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران مسابقه پایانی رقابتهای فوتبال جام کنفدراسیون ها از ساعت 19 به وقت برزیل ( 2:30 بامداد به وقت تهران) در ورزشگاه ماراکانا ریودوژانیرو و به قضاوت کیپرز هلندی برگزار شد.

در این بازی طلایی پوشان برزیلی خیلی زود توانستند دروازه ماتادورها را باز کنند و ضربه فرد در دقیقه 2 بازی میزبان را یک بر صفر پیش انداخت. در ادامه بازی نیز دو تیم فرصت های متعددی برای گلزنی داشتند و حتی در دقیقه 41 بازی داوید لوییز با یک تکل فوق العاده ضربه پدرو را که در آستانه ورود به دروازه برزیل بود از روی خط به بیرون زد.

سه دقیقه پس از این موقعیت اسپانیایی ها نیمار مهاجم برزیلی ها با یک ضربه استثنایی در زاویه بسته برای دومین بار کاسیاس را تسلیم خود کرد و برزیلی ها با نتیجه دو بر صفر نیمه اول را به پایان بردند.

در نیمه دوم شاگردان اسکولاری که تنها تیم پنج ستاره دنیا هستند باز هم بازی را در اختیار گرفتند و با حرکت تیمی فوق العاده خود موفق شدند در دقیقه 47 توسط فرد گل سوم را وارد دروازه اسپانیا کنند.

در دقیقه 55 بازی سرخیو راموس فرصت داشت تا از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده تیم اسپانیا را جبران کند اما این بازیکن توپ را با بی دقتی به بیرون زد تا این فرصت نیز برای شاگردان دل بوسکه از دست برود.

در دقیقه 68 بازی جرارد پیکه به دلیل تکل خشنی که بر روی پای نیمار رفت از داور بازی کارت قرمز گرفت تا اسپانیایی ها که با سه گل از حریف خود عقب بودند ادامه بازی را نیز با یک بازیکن کمتر دنبال کنند.

در نهایت این بازی با برتری 3 بر صفر تیم ملی برزیل به پایان رسید تا این بار ماتادورها در فینال یک جام معتبر مغلوب شوند.

در پایان این دوره از رقابتها  فرناندو تورس مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا و فرد مهاجم برزیل با 5 گل زده به طور مشترک به عنوان آقای گلی دست یافتند همچنین نیمار با چهار گل در جایگاه دوم قرار گرفت و کفش برنزی را دریافت کرد.

ژولیو سزار دروازه بان تیم ملی برزیل نیز موفق شد عنوان برترین دروازه‌بان جام کنفدراسیون‌ها را به خود اختصاص دهد و دستکش طلایی این مسابقه ها به وی اهدا شد.

شایان ذکر است نیمار عنوان برترین بازیکن این مسابقه ها را نیز کسب کرد و توپ طلا به وی رسید و اینیستا به عنوان دومین بازیکن برتر این پیکارها توپ نقره‌ای را بدست آورد؛ همچنین پائولینو برزیلی توپ برنزی را دریافت کرد.

تصاویر بازی:











































































نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها