کد خبر: ۱۴۵۳۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۱ تير ۱۳۹۲
تله فیلم «آلونک» به کارگردانی پرند زاهدی با موضوع قاچاق مواد مخدر توسط کودکان در پردیس قلهک به نمایش درمی آید.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار سینمایی فارس، تله فیلم «آلونک» با موضوع قاچاق مواد مخدر روز جمعه (14 تیر) در پردیس قلهک به نمایش درمی آید.

زمان پخش فیلم «آلونک» بارها از شبکه های مختلف تلویزیونی اعلام شد اما هیچ گاه به نمایش درنیامد. 

فیلم  درارتباط با قاچاق مواد مخدر از طریق مواد خوراکی توسط کودکان از مرزهای کشور است و فیلمساز مرزهای ایروان را در جاده قم بازسازی کرد.

فیلم با دوربین Full HD تصویربرداری شد و اولین نمایش خصوصی آن برای عوامل فیلم و علاقمندان ساعت 14 در پردیس قلهک خواهد بود. 

بیش از 60 درصد از صحنه های فیلم خارجی و در بیابان های اطراف تهران و در لوکیشن های مختلف از جمله خانه، بیمارستان، آسایشگاه، آلونک، خیابان ها و… تصویربرداری شد

فیلمنامه توسط پرند زاهدی و حسن مهدوی فر نوشته شده و در آن ماجرای زندگی بیتا خاوری، خبرنگار حوادث روزنامه روایت می شود. او روزی در مواجه با دو دختر بچه، یکی از آن ها را که بد حال است به بیمارستان می رساند. دخترک بدحال به علت ترکیدن مواد مخدر بلعیده شده در معده اش، جان می سپارد.  بیتا با مشاهده نیمه ای از گردنبند (دوتکه)خواهر ناپدید شده اش سارا،در گردن دخترک دومی(باجود هشدارهای پلیس)، تصمیم می گیرد با یافتن نشانی او ، ماجرا را پیگیری کند. اما در این مسیر به گروه کودکانی بر می خورد که از سوی قاچاقچیان با بلع مواد مخدر به آن سوی مرز فرستاده می شوند و…

در این فیلم نگار نیکخواه آزاد، حسین سحرخیز، امیر آقایی، فرزاد حسنی، سهیلا رضوی، کتانه افشارنژاد ، مسعود میرطاهری، داریوش فیاضی و.. بازیگر کودک: آریناحجتی ، آوا منصوری به ایفای نقش می پردازند.

«آلونک» در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تولید شده است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها