کد خبر: ۱۴۵۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۰۱ تير ۱۳۹۰
رزمايش رژيم صهيونيستي كه از دو روز پيش آغاز شد، صبح امروز سه شنبه به مرزهاي جنوبي لبنان با فلسطين اشغالي به خصوص شهرك ها و مناطق مقابل آن رسيد؛ امري كه با آماده باش كامل حزب الله روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا از جنوب لبنان، از ساعت شش بامداد امروز صداي انفجارهاي ناشي از توپ سنگين و دور برد حتي در مناطق 'العرقوب' و 'مرجعيون' به گوش مي رسد و همزمان با آن بالگردهاي اين رژيم بر فراز مزارع شبعا به پرواز درآمدند و هواپيماهاي جاسوسي اين رژيم نيز بر فراز آسمان منطقه العرقوب لبنان و مقابل منطقه مرزي 'بنت جبيل' به گشت زني مشغول بودند.

رژيم صهيونيستي در خلال مانور خود دوشنبه شب در دستگاه هاي تلفن، راديو و تلويزيون مناطق جنوبي لبنان پارازيت ايجاد كرد.

از طرف ديگر نيروهاي حزب الله نيز به دور از تحريكات و يا نقض قوانين بين المللي مربوط به نيروهاي پاسدار صلح سازمان ملل (يونيفل) مستقر در جنوب، به منظور رويارويي با هرگونه حادثه امنيتي احتمالي در مرز با فلسطين اشغالي به حالت آماده باش درآمده اند.

در اين رزمايش كه از چهار منطقه انجام مي شود، براي اولين بار ساختمان پارلمان رژيم صهيونيستي به عنوان هدف فرضي مورد توجه قرار گرفته است.

گرژيم صهيونيستي به خاطر ترس از تقويت قدرت نظامي حزب الله هر ماه چند مانور بزرگ در فلسطين اشغالي انجام مي دهد كه در آن از بيشتر ادوات جنگي خود استفاده مي كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها