کد خبر: ۱۴۵۴۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۱۱ تير ۱۳۹۲
با تمدید فرصت نقل و انتقالات لیگ سیزدهم باشگاه ذوب‌آهن فرصت بیشتری برای بستن تیم مورد نظرش دارد تا همانند فصل گذشته از این ناحیه متضرر نشود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به عنوان آخرین تیمی که مجوز حضور در لیگ برتر سیزدهم را به دست آورد، با مشکلات بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها برای آماده کردن تیمش مواجه است.

در حال حاضر بیشتر تیم‌های لیگ برتری بازیکنان مورد نظرشان را جلب کرده و در اردوی تدارکاتی داخل یا خارج از کشور به سر می‌برند، اما تیم ذوب‌آهن روز گذشته سرمربی فصل جدیدش را انتخاب کرد.

لوکا بوناچیج که با نظر مدیران باشگاه ذوب‌آهن، روی نیمکت این تیم نشسته است، امروز قرارداد رسمی‌اش با این تیم را منعقد کرد تا به صورت رسمی سکان هدایت سفید و سبزپوشان اصفهانی را در اختیار بگیرد.

پیش از این قرار بود 15 تیر ماه امسال مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر به پایان برسد، اما در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب شد که این مهلت تا 20 تیر ماه امسال تمدید شود.

به این ترتیب ذوب‌آهن فرصت بیشتری برای بستن تیم مورد نظرش را در اختیار دارد و مدیریت باشگاه می‌تواند بازیکنان مورد نظر کادر فنی را به خدمت بگیرد.

ذوبی‌ها از امروز به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات شدند و سه بازیکن را به خدمت گرفتند.

آرمین طلایی‌منش بازیکن سابق تیم فوتبال الوند همدان که توانایی بازی کردن در دو پست هافبک دفاعی و مدافع میانی را دارد، وحید علی‌آبادی و اویس کرد‌جهان دو بازیکن فصل گذشته پاس همدان از بازیکنانی بودند که امروز به تیم اصفهانی پیوستند.

تمدید قرارداد قاسم حدادی‌فر نیز خبر خوشی برای ذوبی‌ها است و به دنبال این موضوع حدادی‌فر یک فصل دیگر نیز در تیم ذوب‌آهن بازی می‌کند تا به مهره‌ای کارآمد در خط میانی این تیم تبدیل شود.

تیم ذوب‌آهن فصل گذشته از ناحیه کمبود بازیکن باکیفیت در بسیاری از نقاط زمین رنج می‌برد و در این فصل باید این موضوع به صورت جدی مورد توجه مدیران ذوب‌آهن قرار بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها