کد خبر: ۱۴۵۷۲۲
زمان انتشار: ۲۳:۴۵     ۱۲ تير ۱۳۹۲
دروازه بان تیم فوتبال راه آهن گفت: «از آرامشی که در راه آهن دارم بسیار راضی هستم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ وحید طالب لو درباره وضعیت تیم راه آهن اظهار داشت: «با توجه به اینکه تیم ما تمریناتش را به موقع و زودتر از بقیه تیم ها آغاز کرد خیلی زود توانستیم به اردو برویم.»

 

وی ادامه داد: «در سرعین واقعا اردوی خوبی داشتیم و با توجه به اینکه 80 درصد تیم کامل شده بود با برنامه ریزی کادر فنی اردوی مفیدی را پشت سر گذاشتیم. الان هم به تدریج داریم از شرایط بدنسازی خارج می شویم و می خواهیم بازیهای دوستانه انجام دهیم.»

 

طالب لو درباره تعویق شروع لیگ برتر گفت: «نمی شود گفت این تغییر به نفع تیم ماست یا به ضررش. چون ما به موقع تمرینات را آغاز کردیم برنامه ریزی کادر فنی به گونه ای بود که تا 21 تیرماه تیم آماده شود. آن زمان برنامه فشرده تر بود اما حالا با توجه به تعویق لیگ می توانیم بازیهای دوستانه بیشتری انجام دهیم و آماده تر شویم.»

 

وی درباره انگیزه بالایی که برای فصل آینده دارد، افزود: «امسال سال جام جهانی است و نه تنها من بلکه همه فوتبالیست ها انگیزه زیادی دارند و همین موضوع می تواند باعث جذاب تر شدن لیگ شود. از روز اول که تمریناتم را آغاز کردم هدف گذاری کوتاه مدتم درخشش در راه آهن و هدف بلند مدتم حضور در تیم ملی و داشتن عملکرد خوب است.»

 

طالب لو با اشاره به وضعیت خوب خودش تاکید کرد: «مدت یک ماه است که زیر نظر جلال بشرزاد مربی دروازه بان های راه آهن تمرینات خوبی داشته ام. آنچه مهم است این است که من در راه آهن آرامش دارم و تمرکزم روی مسایل درون زمین است نه بیرون آن و از آرامشی که در این تیم دارم راضی هستم.»

 

دروازه بان سابق استقلال خاطرنشان کرد: «الان وقت عمل کردن است نه حرف زدن. 2 سال گذشته که از سطح اول فوتبال دور بودم از مسایل بیرون زمین ضربه خوردم و دلیلش هم این بود که توانایی من به درون زمین ختم می شود و کارهای بیرون زمین را بلد نیستم. الان هم فقط به خودم و تیم راه آهن فکر می کنم و مشغولیت دیگری ندارم.»

 

وی با اشاره به بازگشت واحدی نیکبخت به لیگ گفت: «خوشحالم که علیرضا به سطح اول فوتبال ایران برگشته است. امیدوارم او عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد. دوست دارم او را در شرایط ایده آل ببینم چون می دانم چه توانایی فنی دارد و می تواند باعث جذاب تر شدن لیگ ایران شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها