کد خبر: ۱۴۵۸۹۹
زمان انتشار: ۲۳:۲۳     ۱۲ تير ۱۳۹۲
رییس جمهور با تاکید بر این‌که بدون محبت مسائل کشور حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها وقتی راجع به امام زمان(عج) صحبت می‌کنند حرف صهیونیست‌ها را می‌زنند و می‌گویند امام زمان(عج) با شمشیر می‌آید و همه را نابود می‌کند که این حرف شیطان است چون امام با محبت دنیا را فتح خواهد کرد همانطور که پیامبرمان با محبت دنیا را فتح کرد.
احمدی‌نژاد در ادامه گفت‌وگوی ویژه خبری با بیان این‌که مهربانی یعنی در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها خود را جای مردم بگذاریم، اظهار کرد: با افتخار اعلام می‌کنم، دولت هیچ سندی را علیه حقوق ملت امضا نکرده است، حتی علیه فردی از آحاد ملت.

رییس جمهور با بیان این‌که در برنامه‌ریزی‌ها خود را جای مردم گذاشته‌ایم، گفت: نمونه این موضوع، هدفمندی است، چون هدفمندی در این دولت هدفمندی شد و قبلا ریاست اقتصادی بود و همه می‌خواستند یارانه‌ها را حذف کنند، اما ما گفتیم چرا طبقات پایین که قبلا تبعیض را تحمل کرده‌اند، حالا باید فشار را تحمل کنند.

وی با بیان این‌که طرح ما باید پذیرش اجتماعی داشته باشد، خاطرنشان کرد: برای جبران فشارها به مردم جبرانی گذاشتیم، اما خیلی‌ها مخالفت کردند و فشار آوردند و می‌خواهند تمام مشکلات اقتصادی جهان و تاریخ و تحریم را گردن پولی بیندازند که به مردم می‌دهیم.

احمدی‌نژاد با تاکید بر این‌که دولت در تمام تصمیمات خود را جای مردم گذاشته است، گفت: دولت سعی می‌کند، بررسی کند تصمیمات چه آثاری در زندگی مردم دارد. پس اگر اثر آن منفی است پس انجام نشود چون ما آمده‌ایم به مردم کمک کنیم نه این‌که آنها را له کنیم.

رییس جمهور با بیان این‌که دولت قسم خورده است که از حقوق ملت دفاع کند و ما سعی کرده‌ایم تمام توان خود را در این مسیر به کار ببندیم، تصریح کرد: البته ممکن است در درون دولت و لایه‌های آن تصمیم اشتباهی بگیرند، اما نیت‌ها به خصوص در خود دولت و کابینه، اینطور نبوده است.

وی با طرح این پرسش که تعداد روزنامه‌های مخالف دولت چند برابر است؟ گفت: هیچ‌وقت تلاش نکردیم روزنامه‌های طرفدار دولت راه بیندازیم و اتفاقا روزنامه‌های مخالف پول بیشتری می‌گیرند و یکی از روزنامه‌ها که تندترین اتهامات را به ما می‌زند، بیشترین کمک‌ها را می‌گیرد.

احمدی‌نژاد افزود: زمانی مسافرت خارج از کشور بودیم و یکی از روزنامه‌ها را بستند، پس وقتی برگشتم، وزیر را توبیخ کردم که چرا رای به بستن این روزنامه داده‌ای، چون طبیعی است که یک روزنامه انتقادی کند، شعر، طنز یا کاریکاتوری بسازد، باید به آن تذکر داد، البته مخالف من بود و برای من این کار را کرده بود. حالا بهانه‌اش من بودم، جای دیگر چیزی گفته بودند و می‌خواستند به نام احمدی‌نژاد تمامش کنند.

رییس جمهور با تاکید بر این‌که بدون محبت مسائل کشور حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها وقتی راجع به امام زمان(عج) صحبت می‌کنند حرف صهیونیست‌ها را می‌زنند و می‌گویند امام زمان(عج) با شمشیر می‌آید و همه را نابود می‌کند که این حرف شیطان است چون امام با محبت دنیا را فتح خواهد کرد همانطور که پیامبرمان با محبت دنیا را فتح کرد.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که از ایرانیان خارج از کشور به طور مطلق حمایت حقوقی و سیاسی کردیم، اظهار کرد: طرح آتیه مهر را در این دولت داشتیم، همچنین ساعت کار پرستاران را کم کردیم و مرخصی زایمان را به 9 ماه رساندیم و همچنین برای همسران آنها دو هفته مرخصی قرار دادیم چون به خانواده اهمیت می‌دهیم و از این قبیل کارها بسیار انجام شده است.

وی با بیان این‌که ما همه را دوست داریم و تنها دولتی هستیم که به راحتی و بدون دغدغه در تمام اجتماعات مردم وارد می‌شویم، گفت: من راحت وسط مردم می‌روم و مثل یک ماهی که وارد اقیانوس می‌شود، کیف می‌کنم، وقتی در مردم هستم و همه را دوست داریم و نمی‌توانیم که دوست نداشته باشیم و من فکر می‌کنم این فرهنگ در کشور ما دوباره احیا شده است چون فرهنگ ایرانیان است که یکدیگر را دوست داشته‌اند.

رییس جمهور با بیان این‌که انسانیت ما در گرو همبستگی است، خاطرنشان کرد: کوچک‌ترین فاصله بین دولت و ملت و بی‌اعتمادی بین این دو خطرناک است، چون افراد را مایوس می‌کند.

احمدی‌نژاد گفت: نامه‌هایی به ما می‌رسد و افرادی تصمیم به اقدامات خطرناکی دارند، اما با یک نامه و ملاقات محبت‌آمیز تمام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها