کد خبر: ۱۴۵۹۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۳ تير ۱۳۹۲
رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه دولت به فکر وارد کردن 7 میلیون تن گندم است، بیان داشت: در حال بررسی وضعیت تأمین کالاهای اساسی مردم هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه کشور در شرایط خاص و فوق‌العاده‌ای قرار دارد، اظهار کرد: هیچ زمانی به سختی امروز نبوده است. اکثر کارخانه‌ها تعطیل و نیمه تعطیل هستند و وضعیت کشاورزی نابسامان است.

وی با بیان اینکه دولت به فکر وارد کردن 7 میلیون تن گندم است، بیان داشت: در حال بررسی وضعیت تأمین کالاهای اساسی مردم هستیم.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به وضعیت بیکاری گفت: 3.5 میلیون نفر بیکار در کشور وجود دارد که اگر نتوانیم اشتغال لازم را ایجاد کنیم این تعداد به 5 میلیون بیکار خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه کارهای زیادی در طول 8 سال گذشته در کشور انجام شده ولی مشکلات بسیار است، یادآور شد: جامعه جوانی داریم و اگر نتوانیم نسل جوان را جذب کنیم جوانان به انحراف کشیده می‌شوند.

روحانی با بیان اینکه فرقه‌گرایی گریبان دنیای اسلام را گرفته است، تصریح کرد: در عراق، پاکستان و افغانستان گرفتار تکفیری‌ها هستیم و مسلمان‌کشی و شیعه‌کشی معضل بزرگی است.

وی با بیان اینکه دولت آینده رابطه مستقیمی با حوزه‌های علمیه و مراجع عظام تقلید برقرار خواهد کرد، یادآور شد: امیدواریم مراجع تقلید در حوزه‌های علمیه نیز حمایت‌های لازم را از ما داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها