کد خبر: ۱۴۶۰۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۳ تير ۱۳۹۲
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: باید همیشه سخنان ما امیدوار کننده باشد و موضع‌گیری‌ها به گونه‌ای باشد که دشمنان مأیوس شده و دوستان خوشحال شوند.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب طی سخنانی خلق حماسه سیاسی در انتخابات را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از مزایای این انتخابات، انتخاب یک فرد عالم و روحانی به عنوان رئیس جمهور بود. همه کاندیداها شایسته بودند ولی مردم براساس فطرت دینی و علاقه خاصی که به روحانیت دارند فردی روحانی را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه روحانیت همیشه پناهگاه مردم بوده و راه حق را به مردم نشان داده است، تصریح کرد: علمای شیعه وظیفه مرزبانی را بر عهده داشته‌اند و در عرصه فرهنگی و دینی جلوی نفوذ دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید مرزهای سیاسی دشمن را شناخته و سیاست‌ها را رقم بزنیم تصریح کرد: امروز کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده که نسبت به جریان‌های متعارف مهارت داشته و از سوی دیگر با مرزبانی از فرهنگ دین آشنایی دارد.

وی با اشاره به سوابق حجت‌الاسلام روحانی در امور فرهنگی و انقلابی خاطرنشان کرد: باید همیشه سخنان امیدوار کننده گفت و دشمنان را مأیوس و دوستان را خوشحال کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به مشکلاتی نظیر گرانی و بیکاری تأکید کرد: باید برای حل مشکلات برگ سبزی به مردم نشان داده شده و اقدامی انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ارتباط با حوزه‌های علمیه را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: مردم به حوزه‌ها توجه بسیاری دارند و هر چه ارتباط دولت و حوزه بیشتر باشد اثرات مطلوبی خواهد داشت.

وی بیان اینکه پولهای مردم در بانکها متراکم شده است خاطرنشان کرد: باید با مهیا کردن شرایط تولید کشاورزی و صنعت سرمایه‌های مردمی برای پیشرفت کشور به کار گرفته شود.

استاد حوزه علمیه قم موضع‌گیری هوشمندانه در برابر غربی‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: باید بدانیم آمریکا، سردمداران اروپا و نوکران ایشان دشمنان ما هستند و می‌خواهند از طرق مختلف به نظام و کشور ما فشار وارد کنند و نباید در برابر آنها نرمش نشان داده و تسلیم شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها