کد خبر: ۱۴۶۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۳ تير ۱۳۹۰
سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه باید به شکل ویژه با مسببین شکست تیم امید برخورد شود، گفت: دلم برای منصوریان سوخت زیرا تیمش در زمین مسابقه نباخت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده در گفتگویی ضمن بیان مطلب فوق گفت: از شکست و حذف تیم امید متاثر شدم و دلم برای منصوریان سوخت. ایشان چند ماه تلاش و زحمت کشیده و با دقت و نظم زیاد شبانه روز برای موفقیت تیم امید تلاش کرد اما حاصلش شد باخت به عراق. تیم امید بازی خوبی در عراق انجام داد و پیروز شد. شکست دادن این تیم در کشورش کار بزرگی بود و عیار و قدرت تیم ایران در آن مسابقه مشخص شد.

وی ادامه داد: شکست تیم ایران فنی نبود و ما در زمین نباختیم، زیرا تیم از لحاظ روحی و روانی در این دیدار باخت. اگر به یک تیم بگویند به زمین برو و 2 بر صفر ببر استرس دارد چه برسد به اینکه بگویند باید در این دیدار 4 برصفر پیروز شوی!

سرپرست باشگاه استقلال همچنین اضافه کرد: متاسفانه در خصوص تیم امید سهل انگاری صورت گرفت و نباید برای برخورد با متخلفان کوتاهی کرد. هر کسی در هر رده‌ای که مقصر این اتفاقات بوده، باید با او برخورد شده و پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز حتما با متخلفان برخورد می کند، اضافه کرد: مطمئنا همانطور که کفاشیان اعلام کرد با متخلفان این اتفاق به شکل جدی برخورد می شود. ما به عنوان هیئت رئیسه فدراسیون اعلام می کنیم قطعا به شکل ویژه با متخلفان برخورد خواهد شد زیرا یک ندانم کاری زحمات کل فدراسیون را بر باد داد.

فتح الله زاده در ادامه در مورد اینکه آیا استقلال می تواند قهرمان لیگ شود، اظهار داشت: آیا چون نام این تیم استقلال است باید قهرمان شود؟ یکی از مشکلات ما همین دیدگاه‌هاست. هیچگاه چهار کارشناس نمی نشینند به برنامه من مدیر نمره دهند، متاسفانه ما همیشه می گوییم یا سیاه است یا سفید و اعتدالی نداریم و نمی بینیم وضعیت چگونه است.

وی در این خصوص افزود: دو ماه است حساب سازمان تربیت بدنی مسدود است و هنوز نتوانسته‌ایم مابقی پول بازیکنان در فصل گذشته را پرداخت کنیم. با این شرایط و مشکلات باید برای بستن تیم قوی در فصل آینده بازیکن جذب کنیم. من مدیر از کجا باید این پول‌ها را بیاورم و هیچکس نیست در این شرایط مرا یاری کند.

سرپرست باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه می تواند مانند دیگران وقتی مشکلی پیش می آید تیم را رها کرده و برود، اظهار داشت: دلم برای هواداران و تیم استقلال می سوزد. معلوم نیست وضعیت وزارت ورزش چه می شود و آیا من هستم یا باید بروم اما در این شرایط کارم را به نحو احسن انجام می دهم اگر هم به من گفتند برو می روم و روی سکوها می نشینم، چون عاشق استقلال هستم و سعی می کنم در این شرایط هم بهترین تیم را ببندم.

فتح الله زاده در ادامه مدعی شد مقابل پولدارها قطره‎ای هم نیست و تاکید کرد: در این شرایط که تیم‌های دیگر تا دندان مسلح هستند ما باید تیم خوبی ببندیم که مقابل میلیون‌ها هوادار پاسخگو باشیم. البته در این شرایط هم به همه هواداران قول می دهم امسال تیم توپ و خوبی ببندیم که بهتر از تیم سال گذشته باشد. اگر بنده باشم برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کنم و اگر این اتفاق نیفتد نه تنها مظلومی بلکه خودم هم می روم چون هواداران از تیم قهرمانی می خواهند.

وی ضمن اعلام جدایی رسمی یورگن گده از تیم استقلال گفت: من در این شرایط به مظلومی پیشنهاد دادم که یک مربی تمرین دهنده و بدنساز خارجی به تیم اضافه شود اما مظلومی به من پیشنهاد داد با نامجومطلق که از استقلالی‌های قدیمی است، صحبت کنم. من هم قرار است با این مربی مذاکره کنم اگر به توافق رسیدیم ایشان به کادر فنی اضافه می شود و اگر نشد فکر اول را عملی می کنیم. در عین حال یک مربی تمرین دهنده خارجی به تیم اضافه خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: محمود فکری هم به من گفت من در استقلال دستیار سوم هستم و دوست دارم ترقی کنم. فکری یک پیشنهاد سرمربیگری از لیگ یک و یک پیشنهاد دستیاری در لیگ برتر داشت به همین خاطر به او گفتم به لیگ یک نرو و بهتر است پیش صمد مرفاوی که خودش استقلالی است بروی و در تیم مس دستیار اولش بشوی.

فتح الله زاده مهمترین بحث استقلال را در شرایط فعلی بستن یک تیم خوب برای فصل آینده خواند و افزود: هدف گذاری من در این فصل رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیاست و در سال بعد به فکر قهرمانی هستیم. همچنین می خواهیم تعداد ستاره‌های روی پیراهن خود را به سه ستاره افزایش دهیم.

وی در مورد اینکه آیا مظلومی در این فصل تا نیم فصل فرصت دارد که نتایج خوبی کسب کند، تاکید کرد: یکی از دوستان از من سئوال کرد: "اگر پنج باخت پشت سر هم بیاورید مظلومی عوض نمی شود؟" که من گفتم: "پنج بازی معیار خوبی برای کادر فنی نیست و اگر چنین اتفاقاتی افتاد آن وقت تا نیم فصل تصمیم گیری خواهیم کرد" اما دوستان این جمله را این گونه تعبیر کردند که من تا نیم فصل به مظلومی فرصت می دهم.

فتح الله زاده در مورد اینکه گفته است جاسم کرار بهتر از علی کریمی است، اظهار داشت: گر چه کریمی پرسپولیسی است اما من به او به عنوان یک بازیکن ملی نگاه می کنم و وی را مانند باقری و علی دایی که پرسپولیسی هستند، خیلی دوست دارم. آنها بازیکنان بزرگ و دوست داشتنی هستند ولی حرف من این بود که در سال گذشته کرار عملکرد بهتری از کریمی داشت. این حرف درستی است که کارشناسان می توانند در مورد آن نظر بدهند. اگر نظرسنجی شود من هم به عنوان یک استقلالی به کریمی رای می دهم که از لحاظ فنی و محبوبیت بالاتر از کرار است ولی متاسفانه دوستان از این حرف‌ها حاشیه درست می کنند.

وی در مورد محرومیت شش جلسه‌ای کرار که خیلی دیر اعلام شد، تصریح کرد: یکی از نواقص کارها همین است، البته این بازیکن دو جلسه از شش محرومیتش را سپری کرده و چهار جلسه از آن باقی مانده است که ما از کمیته استیناف پیگیر کاهش این محرومیت هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال با یادآوری اینکه قبلا عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی بوده است در مورد نشست پرحاشیه‌اش با امیر قلعه نویی اظهار داشت: قلعه نویی یک مربی بزرگ است و اگر از یک تیم جدا شود از پنج تا شش پیشنهاد دارد. من او را به عنوان یک مربی و دوست همانند سایر فوتبالی‌ها به دفترم دعوت کردم زیرا می خواهم با فوتبالی‌ها همچنان ارتباط نزدیک داشته باشم، همان طور که کاشانی و کلانی هم به دفتر من می آیند زیرا دفتر من محل حضور فوتبالی‌هاست. البته در آن جلسه به قلعه نویی گفتم احساسم این است که می خواهی به تراکتورسازی بروی و از وی خواهش کردم برای انتخاب تیم بعدی‌اش آذربایجانی‌ها که مستحق‌تر هستند را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد!

وی در مورد صحبت‌های مظلومی پس از نشست با قلعه نویی تصریح کرد: حرف‌های مظلومی حسودی بوده است زیرا به وی هم گفته بودم برای ناهار پیش ما بیاید. همه ما بعضی وقت‌ها حسودی می کنیم حتی من زمانی که مظلومی با مدیرعامل مس ناهار خورد، حسودی کردم.

وی با بیان اینکه باید از دریا ماهی شکار کنند نه از حوضچه، در خصوص اینکه مدیرعامل تراکتورسازی اعلام کرده است فتح الله زاده بمب می ترکاند و من ترقه اظهار داشت: بمب‌ها دست آنهاست البته این بحث‌ها در فوتبال مطرح است و جزو حاشیه‌های جالب فوتبال است.

فتح الله زاده در بخش دیگری از گفتگوی خود با برنامه ورزش و مردم در مورد سقف قراردادها نیز اظهار داشت: ما با کلیات سقف قراردادها موافق هستیم زیرا اگر یک باشگاه 10 میلیارد درآمد داشته و 15 میلیارد خرج کند ورشکست می شود اما در مورد نحوه و شیوه اجرای آن بحث داریم.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: کمترین پولی که کشورهای حاشیه خلیج فارس به بدترین بازیکنان ما می دهند 500 تا 600 میلیون تومان است. آنها بازیکنان خوب ما را می گیرند و با تکیه بر آن نفرات مقابل تیم‌های ما در لیگ قهرمانان به میدان می روند.

وی در این خصوص افزود: ما نشستی با هیئت رئیسه سازمان لیگ داشتیم و قرار شد برنامه‌های خود را بیاوریم تا تسهیلاتی برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان در نظر بگیرند. البته سقف همان است اما چون ما بازی‌های بیشتری انجام می دهیم، قرار است دست‌مان را برای دادن پاداش‌ها و مسائل دیگر بازتر بگذارند.

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه احضارش به کمیته انضباطی در مورد دیدار با تراکتورسازی اشتباه بود در خصوص سفرهای متوالی مسئولان فدراسیون به مالزی اظهار داشت: وقتی به جلسات رسمی AFC دعوت می شوید، نمی توانید در آن جلسه شرکت نکنید زیرا ممکن است حق عضویت در کمیته های کنفدراسیون فوتبال آسیا را از ما بگیرند.

وی با اشاره به سابقه 10 ساله مدیریتش در فوتبال مدعی شد یک بازیکن وجود ندارد که بگوید فتح الله زاده به تعهدش عمل نکرده است. سرپرست باشگاه استقلال در این خصوص افزود: وقتی پژمان منتظری به باشگاه می آید و به او می گوییم پول نداریم و سفید امضا می کند و می رود به خاطر اعتبارم است. حتی نصرتی هم که بازیکن ما نبوده سفید امضا کرد و رفت.

سرپرست باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: امیدواریم مشکلات مالی به زودی حل شود زیرا آقای سعیدلو هم دستور پرداخت‌های لازم را به ما داده‌اند اما به علت مسدود بودن حساب‌ها هنوز این پول‌ها به ما واگذار نشده است.

فتح الله زاده درباره احتمال جدایی میلاد میداوودی از تیم استقلال گفت: میداوودی فعلا بازیکن ماست و ما خوشحال می شویم که ایشان بخواهد به آلمان برود و این بازیکن را ترانسفر کنیم.

وی همچنین در واکنش به اینکه گفته می شود به خاطر ترحم از آتیلا حجازی برای حضور در کادر فنی استقلال دعوت کرده است، گفت: فرزند حجازی دارای مدرک A آسیاست. من در جایگاهی نیستم که بخواهم به کسی ترحم کنم و تنها به خاطر اینکه آتیلا استقلالی بوده و از لحاظ علمی سطح بالایی دارد از او دعوت کردم به کادر فنی استقلال اضافه شود.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: البته آتیلا مانند پدرش روحیه جسارت و شهامت بالایی دارد و دوست دارم مراحل ترقی را یکی پس از دیگری طی کند. ما به آتیلا ترحم نکرده‌ایم بلکه از لحاظ فنی به وی نیاز داریم. الان هم اگر بخواهد می تواند به تیم بیاید زیرا حجازی‌ها همیشه در استقلال حق آب و گل دارند. البته شنیده‌ام آتیلا می خواهد به تبریز برود که اگر این چنین شود، برایش آرزوی موفقیت می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها