کد خبر: ۱۴۶۸۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۱۷ تير ۱۳۹۲
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: «حمودی پیش از رفتن به سپاهان تماس گرفت و اعلام کرد تا ۵۰۰ میلیون تومان پول نقد نگیرد قراردادی با استقلال امضا نمی‌کند.»

جام ورزشی؛ علی امیری درباره اظهارات علی حمودی مبنی بر اینکه پیش از رفتن به سپاهان تلفنی با مسئولان استقلال برای تمدید قرارداد با این تیم صحبت کرده بود ولی مسئولان استقلال بهانه آورده‌ بودند، اظهار داشت: «اصلا چنین چیزی نیست. حمودی تماس گرفت و اعلام کرد تا 500 میلیون تومان پول نقد نگیرد با استقلال قرارداد امضا نمی‌کند.»

 

وی افزود: «حمودی گفت سپاهان به من یک میلیارد و دویست میلیون تومان می‌دهد و 600 میلیون آن را به صورت نقد پرداخت می‌کند. او به ما گفت برای ماندن در استقلال 500 میلیون نقد می‌خواهد که ما اعلام کردیم از این پول‌ها نداریم که بدهیم. به حمودی گفتیم آخرین مبلغ پیشنهادی ما 850 میلیون تومان است و همین مقدار را می‌توانیم بدهیم. پس از آن حمودی اعلام کرد 500 میلیون نقد می‌خواهم.»

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال تاکید کرد: «فتح‌الله‌زاده پولی ندارد که به بازیکن بدهد ولی با کمک هیئت مدیره و برخی دوستان، استقلال را برای فصل بعد می‌بندد و اینکه در این میان بازیکنی 500 میلیون نقد بخواهد، درست نیست. پس از پیشنهاد حمودی به وی گفتیم هر طور که صلاح می‌دانی تصمیم بگیر.»

 

باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه پرسپولیس به بازیکنان خود ماشین "پورشه" می‌دهد، عنوان کرده استقلال اگر پولی ندارد چطور به اردوی اوکراین رفته است؟ امیری درباره این موضوع گفت: «سفر به اوکراین برای استقلال یک تومان هم هزینه نداشته چون به دعوت دیناموکیف به این کشور سفر کردیم. هواپیمایی "تابان" نیز اسپانسر استقلال شد تا این اردو انجام شود. این شرکت قرار است اسپانسر استقلال شود.»

 

امیری در مورد اینکه گفته می‌شود جواد نکونام به دلیل به دنیا آمدن فرزندش به اردوی اوکراین نرفته، اظهار داشت: «نکونام درگیر به دنیا آمدن فرزندش است و نتوانستیم با او صحبت کنیم. قرار بود روز گذشته با ما جلسه داشته باشد که کاری برایش پیش آمد. نکونام در قراردادش یکسری بندهایی دارد که باید در مورد آن با فتح‌الله‌زاده صحبت کند ولی امضای قرارداد جدیدی با این بازیکن نخواهیم داشت چون با استقلال قرارداد 2 ساله دارد.»

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره حرف و حدیث‌هایی که درباره خریدهای باشگاه سپاهان در نقل و انتقالات می‌شود، عنوان کرد: «بارها این موضوع را گفتم که بازار نقل و انتقالات مثل این می‌ماند که 2 نفر با یکدیگر دعوا کنند که یک نفر از آنها چوب دستش باشد و دیگری چاقو! رقابت ما در نقل و انتقالات با برخی تیم‌ها مثل چوب و چاقو شده است.»

 

وی افزود: «بزرگی نام استقلال و پرسپولیس و جایگاهی که این 2 تیم دارند خیلی کمک می‌کند. استقلال در فصل جاری موقعیت‌هایی دارد که هر بازیکنی دوست دارد در استقلال باشد. متاسفانه اول فصل با بیان اینکه استقلال پول ندارد قصد تخریب این تیم را داشتند ولی همه می‌دانند این موضوع دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.»

 

امیری گفت: «خیلی بازیکنان از تیم‌های خود طلب دارند. الان بازیکنی داریم که از تیم سابق خود 75 درصد طلبکار است. خدا را شکر استقلال توانست در بازار نقل‌وانتقالات تیم خوبی ببندد تا نماینده شایسته‌ای در آسیا برای ایران باشد. همه ما فقط قهرمانی استقلال در آسیا را می‌خواهیم. از هیات مدیره، فتح‌الله‌زاده تا قلعه‌نویی و بازیکنان همه به فکر این هستند که سومین ستاره قهرمانی استقلال را در آسیا کسب کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها