کد خبر: ۱۴۷۳۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۸ تير ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598، موزون در وبلاگ شنود نوشت:

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم مومن و شریف اردبیل در مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی شاذ از م.ش درخواست کرد که تا به صداوسیما اجازه دهد که صدایش را در ماه مبارک رمضان پخش کند.

با توجه به تحرکات و مواضع ضددینی و علنی چهارسال گذشته ی م.ش در رسانه های دشمنان غدار غربی، این سخن پیرموذن از سوی متدینین (و حتی وطندوستان واقعی) ایران توهینی سنگین و مستقیم به ساحت رسانه ملی و مردم محسوب شده که شاید از سوی اداره کل حقوقی صداوسیمای جمهوری اسلامی و یا برخی نهادهای فرهنگی دیگر نیز جای طرح دعوی قضایی داشته باشد .

از آنجا که این اظهارات نازل، فاقد ارزش پردازش در این وبلاگ است پاسخ مبسوط بدان داده نخواهد شد.

در عوض پیشنهاد می گردد تا آقای پیرموذن هر چه سریعتر از محضر پروردگاری که صاحب اصلی ربناست برای چنین سخنی توبه و استغفار کند.

لذا این قلم برای کمک به قوه ی تحلیلِ آقای پیرموذن، دو محتوای نامتجانس نوشتاری و تصویری را در هم  رَج زنی می کند تا ایشان بداند که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.

بداند که شأن ربنا چیست؟

م.ش کیست؟

و صداوسیما کجاست؟





رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنک رَحْمَةً إِنَّک أَنتَ الْوَهَّابُ






ترجمه فارسی:

بارالها، دل های ما را به باطل میل مده پس از آنکه به حق هدایت فرمودی و به ما از لطف خویش اجر کامل عطا فرما که همانا تویی بخشنده بی عوض و منت.

***

إِنَّهُ کانَ فَرِیقٌ مِّنْ عِبَادِی یَقُولُونَ رَبَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّاحِمِینَ




ترجمه فارسی:

زیرا شمایید که چون طایفه ای از بندگان صالح من روی به من آورده و عرض می کردند بارالها ما به تو ایمان آوردیم، تو از گناهان ما درگذر و در حق ما لطف و مهربانی فرما که تو بهترین مهربانان هستی.


***


إِذْ أَوَى الْفِتْیَةُ إِلَى الْکهْفِ فَقَالُوا رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنک رَحْمَةً وَهَیِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا


ترجمه فارسی:

آنگاه‌ که آن جوانان کهف (از بیم دشمن) در غار کوه پنهان شدند از درگاه خدا مسئلت کردند بارالها تو در حق ما به لطف خاص خود رحمتی عطا فرما و بر ما وسیله رشد و هدایتی کامل مهیا ساز.

***



وَلَمَّا بَرَزُواْ لِجَالُوتَ وَجُنُودِهِ قَالُواْ رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرِینَ



ترجمه فارسی:

چون آنها در میدان مبارزه جالوت و لشکریان او آمدند از خدا خواستند که بار پروردگارا به ما صبر و استواری بخش و ما را ثابت قدم دار و ما را بر شکست کافران یاری فرما.

***


نکته تاسف بار در مورد مواضع آقای کمال الدین پیرموذن اینجاست که وی در اسفندماه 91 در اخطاری به رئیس جمهور می گوید :  در شب رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور رئیس جمهور در سومین اجلاس وحدت و انسجام ملی در جنوب کشور، حرکات زشت و موسیقی تندی پخش شده که موجب ناراحتی جوانان متعهد شده است.وی افزود: از باب تذکر و امر به معروف به همه به خصوص رئیس جمهور این شعر را قرائت می کنم که «چوب در آب فرو نرود، حکمتی است، عارش آید به فرو بردن حکمت خویش.» همه ما باید پایبند حکمت علوی باشیم.

دغدغه های پیرموذن در آن اخطار کذایی با رنگ قرمز مشخص شده تا شما خوانندگان محترم بهتر قضاوت کنید که چگونه این نماینده ی مجلس شورای اسلامی ایران در استانداردی دوگانه نسبت به رعایت وحدت، انسجام ملی، تعهد و حکمت علوی به رئیس جمهور تذکر می دهد اما در شرایط امروزی که به تصور خویش فرصتی برای احیای سربازان میدانی فتنه فراهم شده، کسی را دعوت به دادن اجازه به رسانه ملی می کند که پیش چشم جهانیان هم حکمت و فقه 1400 ساله ی شیعه ی علوی را زیر سوال برد هم خلاف وحدت و انسجام ملی با رسانه های بیگانه همآغوش شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سالاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۳۳
۸
خدا همه شان مرگ بده
که اگه بمیرن چقدر شانس بزرگی نصیبشان شده
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۲
۹
۴۳
اصلا به خودم اجازه ندادم متن رو بخونم . چرا همیشه فکر میکنید تقوا یعنی انچیزی که شما دوست دارید و فکر میکنید و بقیه که افکار شما را ندارند بی تقوا هستند . مطمئنم استاد شجریان نزد پروردگار از من و شماها محبوبترند .
پاسخ
مقداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۲
تقوا اون چیزی هست که دینمون گفته
هاشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۸
۴
تو خودت چي فكر ميكني آقا مسعود.كسي كه با اين فاحشه ها ارتباط داره ميتونه اهل تقوا باشه .
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۳۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۲
۲
سلام
دوست عزیز درج خبر هم کار خیلی مهمی است. نکند کاری کنیم که بعدا ببینیم اگر تامل می کردیم بهتر بود و بعدا اقدام می کردیم. من خودم قبلا بد اخلاقی هایی (البته علیه جمهوری اسلامی) کرده ام و بعدا دیدم که این درست نیست.
دوست عزیز این چیزی نیست که ما امروز نیاز داریم. این جمله کمال الملک را به یاد بیاوریم که وقتی مظفرالدین شاه او را به کشیدن نقاشی های جنسی می خواست و او در محذوریت قرار می گرفت و به خاطر غصب شاه آن دوران نتوانست در فرانسه کارش را به پایان برساند و به تهران برگشت. او گفت، "دیگران (غربی ها) صدها مانند کمال الملک دارند و یکی را بر دیگری ارجح می دارند، شما با این یکی چه کردید" دوست عزیز، درج خبر در سایتی مانند شما تقوا نمی خواهد؟ کدام مساله باعث می شود این اقدام را انجام دهیم؟ من فکر نمی کنم هیچ چیزی جای محمدرضا شجریان را در موسیقی ایرانی بگیرد. این در شان یک سایت تحیلی نیست. آن هم سایتی که با شماره قطعنامه ای است که ما را یادآور جنگی می کند که بر ما تحمیل شد.
ممنون می شوم که این خبر را بردارید. متشکرم
پاسخ
سیدعلی حسینی
SERBIA
۰۴:۳۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
۴
۴
خداعاقبت همه مارو بخیر کنه
جای تعجب نداره/مگه این هاشمی نیست/مگه این منتظری نبود؟/مگه این صانعی نشد؟
خدا یااگه بزرگترین گناه رو هم توی این دنیا بکنیم مارو از اهل بیت وولایت دور نگردان.آمین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها